Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #120 on: January 17, 2014, 00:10:25 AM »
Senzori.Sigurante .De la vibratie poate afecta.Imi dau si eu cu parerea aiurea ca oricum nu ma pricep.Sistemul e relativ simplu fata de alte masini.

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #121 on: January 17, 2014, 00:11:55 AM »
Mergi cu 109 km/h  ;D
Probabil e un senzor 👎💥💢💤💩

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #122 on: January 17, 2014, 00:50:11 AM »
Daca rulmentii au senzor trebuie schimbati impreuna.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #123 on: January 17, 2014, 00:52:10 AM »
Nu sunt pe rulmenti senzorii.Pe fata s pe planetare si pe spate coronita e pe fuzeta.Btw...planetarele fata sa nu fie vreuna putin slaba.N ai niciun zgomot dubios?

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #124 on: January 20, 2014, 20:57:25 PM »
La primavara cand o sa schimbam fuzetele si franele... Acum ne bucuram de troaca...






Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #125 on: January 20, 2014, 23:21:40 PM »
arata f bine asa mai joasa, pe ce suspensii sta ?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #126 on: January 21, 2014, 17:13:16 PM »
BC ''coi lovers '' de STi 04
arata super si sta si foarte bine pe viraje
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #127 on: January 29, 2014, 18:19:52 PM »
Si cred ca am gasit o solutie de compromis pentru a mai ridica un pic masina... macar pe timp de iarna.
Ce parere aveti?

 
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #128 on: January 29, 2014, 22:54:46 PM »
Pai suspensia nu e reglabila?

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #129 on: January 30, 2014, 07:21:19 AM »
E reglabila dar pentru sti 04. Fata este ridicata aproape de maxim atat din reglaj cat si din flansa de jos a amortizorului. Pe spate nu am putut umbla la flanse sa o mai ridic.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #130 on: January 30, 2014, 09:03:19 AM »
Incearca cu flexul ;D

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #131 on: January 30, 2014, 12:51:50 PM »
Tot zeama de flex e mai buna...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #132 on: January 30, 2014, 22:53:19 PM »
are fxt2.5 flanse de vanzare !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #133 on: January 31, 2014, 18:18:49 PM »
Am deja puse flanse de la fxt si tot sta un pic mai jos de fund decat de fata... Poate cu doua ar sta mai bine...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #134 on: January 31, 2014, 18:20:21 PM »
vb cu el parca avea 2 dimensiuni :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

mvilt

  • 109
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #135 on: February 15, 2014, 23:03:43 PM »
Salut,
Ca sa o ridici incearca suspensie de la Pedders (eu mi-am pus pe a mea versiunea Heavy Duty si desi e cam rigida masina acum adica se simte ca o masina sport nu se inclina deloc macar stiu ca incarcata nu se lasa si in offroad nu atarna pe nicaieri).
Suspensii care o ridica putin fata de stock au cei de la Iron Man 4x4 romania specific pentru Forester (mai castigi 3.5 cm daca mergi in offroad greu recomand cea de 0-200kg).
Primul lucru dupa ce rezolvi suspensia ar fi sa iti iei un set de cauciucuri adevarate de offroad (eu am Goodyear Wrangler AT/SA pentru iarna/offroad si iti pot spune ca sunt excelente si nici nu fac urat pe sosea). Din jante /cauciucuri mai poti ciupi inca 1/2 cm suplimentari...
Daca vrei cea mai buna varianta de suspensie, cumparati Airride din SUA (se livreaza inclusiv in ro), cam 800$ ar trebui sa te duca un set integral dar macar sunt mult mai fiabile decat arc+amortizor si poti ridica/cobori masina dupa cum ai nevoie. Montajul o sa fie mai complicat si o sa dureze dar sunt de parere ca merita.
Dupa... modifica-ti conducta de admisie aer, vezi ca deja este in aripa, nu e mare filozofie sa inchizi admisia de langa radiator si sa o tragi prin aripa pana la stalpul dreapta fata (fara sa gauresti aripa evident) si sa o scoti exact printre capota si parbriz ridicata 5 cm pe stalp (punct aerodinamic ok ca sa nu iti traga nici toata mizeria din aer in trafic).
Acum eu vreau sa imi pun un bullbar din plastic abs, Otel nu cred ca am nevoie chiar in halul asta ca nu dau cu masina in bolovani la 40 km/h.

Daca vrei sa castigi ceva la nivel de capacitati offroad cauta o cutie 2.0 care sa aiba reductor (are raport doar de 1.5:1 dar isi face treaba bine). Cutia e gandita sa tina mult cuplu deci nu ai avea probleme sa o pui pe motorul tau.
« Last Edit: February 15, 2014, 23:06:25 PM by mvilt »

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #136 on: February 15, 2014, 23:11:47 PM »
Pai poate e gandita sa tina mult cuplu,dar nu si cel de XT.Care ar fi diferenta de cuplu de la X la XT?

mvilt

  • 109
Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #137 on: February 15, 2014, 23:39:45 PM »
120 NM parca (de la 200 la 320), dar cutia e gandita sa duca 450 NM (deh... are reductor).

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #138 on: February 15, 2014, 23:41:02 PM »
186 (2.0) -> 320 Nm (2.5XT) (link - in lb-ft)
« Last Edit: February 15, 2014, 23:45:08 PM by andrei0241 »

Răspuns: Subaru Forester 2.5 XT - troaca in transformare
« Reply #139 on: February 16, 2014, 00:31:03 AM »
Daca vrei sa castigi ceva la nivel de capacitati offroad cauta o cutie 2.0 care sa aiba reductor (are raport doar de 1.5:1 dar isi face treaba bine). Cutia e gandita sa tina mult cuplu deci nu ai avea probleme sa o pui pe motorul tau.

Din cate stiu eu, nu poti monta cutie de 2.0 pe 2.5 sau 2.5 turbo.Reductorul(practic cutia are doua axe de intrare cu raport diferit>>>High si Low ) este incorporat in cutia de 2.0 si nu este bolt on.Australienii au o firma care se ocupa cu asa ceva.Din cate imi amintesc(nu mai stiu pe unde am citit) parca modifica cutia de 2.0 sa se potriveasca pe 2.5 respectiv 2.5 turbo si pun interne mai rezistente.

120 NM parca (de la 200 la 320), dar cutia e gandita sa duca 450 NM (deh... are reductor).

nu mai stiu sigur dar nu cutia de 2.5 turbo e gandita sa duca 450 NM?
Citeam pe SF.org ca reductorul de pe 2.0 nu rezista la 320NM.Cica gajiul care a scris asta a facut modificarile necesare(flansa parca ii zice?) pentru a cupla cutia cu reductor la motorul de 2.5 turbo si a plesnit cutia.....