Sa va vedem boost-ul maxim
Subaru club Romania

Sa va vedem boost-ul maxim

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Sa va vedem boost-ul maxim
« on: December 19, 2012, 17:30:07 PM »
0.9 bari inregistrat cu OBD readerul pe WRX 2001 cu modificari la motor doar evacuare cat-back.

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #1 on: December 19, 2012, 23:10:07 PM »
1.4 bar la ceas ;D ;D ;D

« Last Edit: December 19, 2012, 23:19:24 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #2 on: December 20, 2012, 01:53:31 AM »
1.1
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #3 on: December 20, 2012, 10:14:50 AM »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #4 on: December 20, 2012, 10:42:08 AM »
:)) ce bine suna"la care din ele", m-am ajuns. Nu zic ::) ;)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #5 on: December 20, 2012, 12:32:42 PM »
:)) ce bine suna"la care din ele", m-am ajuns. Nu zic ::) ;)
ar e de la GD ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #6 on: December 20, 2012, 15:14:43 PM »
 0,8 bari pe ceasul Stack (de abia instalat :))

masina e stock
« Last Edit: December 20, 2012, 15:16:48 PM by rzw75 »
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #7 on: December 20, 2012, 22:15:38 PM »
editat pe motiv de protest :) 18.03.2019
« Last Edit: March 18, 2019, 11:21:01 AM by andea79 »

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #8 on: December 20, 2012, 22:29:56 PM »
wow :o la un boost ca asta ajungi pe luna  :D
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #9 on: December 20, 2012, 22:56:40 PM »
23psi :)

Super
 am un preten cu motor de 2.5 de hawkeye si baga 1.6 bar =355cp=550Nm  :o
« Last Edit: December 20, 2012, 23:36:02 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #10 on: December 24, 2012, 00:47:00 AM »
editat pe motiv de protest :) 18.03.2019
« Last Edit: March 18, 2019, 11:21:26 AM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #11 on: December 24, 2012, 01:38:15 AM »
motorul vechi 0.9  pe asta nou inca nu am pus ceasul...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #12 on: December 24, 2012, 01:48:07 AM »
motorul vechi 0.9  pe asta nou inca nu am pus ceasul...
Pai stock 0.8 bar ;)
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #13 on: December 24, 2012, 01:50:36 AM »
i guess...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #14 on: December 24, 2012, 09:09:24 AM »
pai pe acolo este 23psi=~1.6bar, oricum volumul de aer introdus in motor depinde si de turbina din cate am inteles eu la acelasi boost turbine diferite introduc volum de aer diferit ... ca putere/cuplu eu eram pe la 420cp/520Nm inainte sa crape camasa :) .... momentan in rodaj din nou ...

Foarte corect!
La aceeasi presiune turbine diferite dezvolta debite diferite.
Dar sa nu uitam faptul ca presiunea este masurata in admisie si nu reflecta umplerea cilindrilor in mod corect.
Mare atentie la aparatele pe care le folositi sa masurati presiunea si locul unde va legati cu ceasurile, care sunt direct cu furtun sau altele cu senzor si duc fire pana la ceas. Monitorizarea presiunii din ecu este corecta.
Acest subiect l-am atacat putin si aici in ultimul meu post: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=255.msg30436#new

Presiunea masurata in admisie este ceva diferit de aerul care umple cilindri motorului. La aceeasi presiune in functie de turbo putem avea debite diferite dar atentie putem avea debite diferite si cu turbo identic dar cu o alta distributie, adica o alta axa cu came poate asigura o alta umplere desi in admisie masuram aceeasi presiune. Astfel ca noi variem umplerea cilindrilor din setare la modele care au axe cu came variabile.
Eu la STI fara a fi pe diagrama de antrenare maxima si cu toti parametrii setati pentru putere la softul de rodaj am urmatoarea diagrama:



kaiten

  • 34
  • Impreza 2.0 T-D Sport
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #15 on: March 07, 2013, 19:16:39 PM »
La mine maximul inregistrat a fost de 22.3 PSI - Si un mic grafic - http://screencast.com/t/Q9i0XnIkcvye
De mentionat ca masina este stock, nu am modificat absolut nimic la ea

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #16 on: March 18, 2013, 23:38:08 PM »
boost 1,4

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #17 on: March 18, 2013, 23:39:48 PM »
pai pe acolo este 23psi=~1.6bar, oricum volumul de aer introdus in motor depinde si de turbina din cate am inteles eu la acelasi boost turbine diferite introduc volum de aer diferit ... ca putere/cuplu eu eram pe la 420cp/520Nm inainte sa crape camasa :) .... momentan in rodaj din nou ...

Foarte corect!
La aceeasi presiune turbine diferite dezvolta debite diferite.
Dar sa nu uitam faptul ca presiunea este masurata in admisie si nu reflecta umplerea cilindrilor in mod corect.
Mare atentie la aparatele pe care le folositi sa masurati presiunea si locul unde va legati cu ceasurile, care sunt direct cu furtun sau altele cu senzor si duc fire pana la ceas. Monitorizarea presiunii din ecu este corecta.
Acest subiect l-am atacat putin si aici in ultimul meu post: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=255.msg30436#new

Presiunea masurata in admisie este ceva diferit de aerul care umple cilindri motorului. La aceeasi presiune in functie de turbo putem avea debite diferite dar atentie putem avea debite diferite si cu turbo identic dar cu o alta distributie, adica o alta axa cu came poate asigura o alta umplere desi in admisie masuram aceeasi presiune. Astfel ca noi variem umplerea cilindrilor din setare la modele care au axe cu came variabile.
Eu la STI fara a fi pe diagrama de antrenare maxima si cu toti parametrii setati pentru putere la softul de rodaj am urmatoarea diagrama:



unde este cel mai corect sa ma leg cu ceasul pt a imi arata cat mai exact presiunea?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #18 on: March 19, 2013, 00:29:08 AM »
galerie de admisie
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Sa va vedem boost-ul maxim
« Reply #19 on: March 19, 2013, 17:46:30 PM »
galerie de admisie
asta stiu dar ma refer de la care furtunas:)