Subaru Levorg - conceptul
Subaru club Romania

Subaru Levorg - conceptul

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #180 on: July 13, 2015, 13:45:36 PM »
Eu am condus o singura data o masina cu CVT, era un auris hibrid. Interesanta senzatia, si chiar as fi curios cum se simte pe wrx. Nu cred ca mi-ar displace.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #181 on: July 13, 2015, 14:21:13 PM »
Nu stiu ce sa zic de Kizashi, mai bine ma abtin. Cred insa ca nu este nimic mai mult decat incercarea timida a unui fabricant de masini ieftine de a intra in marea de limuzine de segment D. Nu cred ca le-a reusit, eu personal n-am vazut nici una, nici in Romania, nici in Germania.

Avem si noi STI la vanzare. Din pacate, am dat doar unul, in Bucuresti. Parca 43000 a fost. Ar trebui sa nu ti se para scump, e mai ieftin decat cel pe care il inlocuieste, si nu cu putin ci cu mai mult de 3000. Asta in conditiile in care primeste in plus Brake Vectoring, Harmann-Kardon cu Navi, senzori de ploaie si lumina si Tagfahrlicht. Toate modelele Subaru s-au ieftinit putin din cauza cursului Yen-Euro.

Si as vrea sa adaug ca nu toata lumea cumpara masini pentru cat de tare "trag". Cutia CVT nu e de speriat in privinta dinamicii, in special pe motoare aspirate. Contrabalanseaza cu prisosinta in ceea ce inseamna comfort, pret si emisii. in plus este si foarte inteligenta, partea adaptiva pe cea de-a doua generatie este mult mai buna decat prima. 

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #182 on: July 13, 2015, 16:23:06 PM »
daca STI ul e 43k, atunci Levorgul cat va fi? max 35k in echiparea de top?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #183 on: July 13, 2015, 17:01:37 PM »
Din pacate pe mine absolut nimic inafara de clima si cruise control nu ma intereseaza pe o masina, toate sistemele audio sunt (pentru mine si oricine isi respecta urechea) niste mizerii care nu merita nici un ban, asa ca daca as avea optiunea sa iau o masina cu faruri normale, fara nici un sistem electronic decat cel amintit si poate geamuri electrice eu pe aia as lua-o. Toate mizeriile alea de electronice nu fac altceva decat sa incerce sa justifice un pret mai mare la masina si de obicei sunt primele care se strica si-ti dau dureri de cap, pe langa asta si kg in plus la masina.
Dar asta e totul chestie de preferinta personala - recent m-am jucat cu un 428i nou cu destul de multe dotari: da, sunt misto unele, altele nu functioneaza bine la noi, dar overall, m-as lipsi intr-o clipa de ele si nu neaparat la cat costa, ci la cate probleme iti pot face, cate kg aduna in masina si  ce fac pentru toate astea.

Crede-ma Sese nu sunt genul retardat tehnic - de 15 ani am acasa cam tot ce inseamna ultima generatie de IT, ultrabook, un Xperia Z3 compact si un Galaxy S6, tableta, PC bun etc. Chiar imi place tehnica, electronicele si gadget-urile in general, dar nu in masina. Si daca e sa pun ceva, vreau eu sa aleg ce si cum sa pun, ce si cum folosesc si imi place. Cu banii aia de Harmann-Kardon Navi poti sa-ti pui un sistem audio mult superior, instalat mult mai bine, cu cablaj mult mai scump, filtre si condensatori mult mai buni, un amplificator calumea nu mizeriile din player si asa mai departe.

Dar aici vorbeam de Levorg care arata cam ieftinut la plasticurile din interior, motorul mi se pare mic, nu imi da siguranta zilei de maine si ma indoiesc ca o sa fie placut de condus cu bidonul ala de cutie CVT, poate la taica-miu caruia-ii mai greu sa treaca de la o masina la alta decat unui elefant sa sara. Apropos cutie, nici cutia automata de pe 428i, aia standard nu e o fericire, iar cea sport cu padele pe volan e identica doar ca are clapetele in plus, de abia-abia se misca decent in modul complet manual. Asa ca pana cand o sa am bani de un PDK calumea sau ceva de genul, prefer siguranta si feeling-ul cutiei manuale cat si controlul consecvent si de inceredere pe care-l ofera.

P.S. Apropos kile, o izolatie fonica decenta are 40-50kg si diferenta e FOARTE mare fata de stock, la inceput cand am facut doar portierele nu s-a observat decat la audio, dar acuma ca e toata masina comfortul la viteza a crescut simtitor...
« Last Edit: July 13, 2015, 17:03:13 PM by victor.p »
Because Subaru, thats why.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #184 on: July 13, 2015, 17:04:53 PM »
Levorgul va fi cam 29000 de euro in echiparea de baza ( echipare care nu se prea va aduce decat pe comanda ), 33000 in cea de mijloc ( fara Navi, Piele si HK ) si 36000 cea mai de sus.
In principiu, aceleasi preturi ca si in Germania cu un plus de 5% reprezentand diferenta de TVA. Echiparile vor fi identice. Le poti vedea pe subaru.de.


VeNoM836

  • 251
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #185 on: July 13, 2015, 17:07:54 PM »
Putin offtopic, WRX cu CVT http://jalopnik.com/the-2015-subaru-wrx-isnt-dead-with-a-cvt-it-just-smell-1660633327.
Eu sunt foarte multumit de CVT pe Outback, este extrem de relaxant sa o conduci.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT

https://www.hranitor-animale.ro/

Sese

  • 468
Răspuns: Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #186 on: July 13, 2015, 17:11:48 PM »
Din pacate pe mine absolut nimic inafara de clima si cruise control nu ma intereseaza pe o masina, toate sistemele audio sunt (pentru mine si oricine isi respecta urechea) niste mizerii care nu merita nici un ban, asa ca daca as avea optiunea sa iau o masina cu faruri normale, fara nici un sistem electronic decat cel amintit si poate geamuri electrice eu pe aia as lua-o. Toate mizeriile alea de electronice nu fac altceva decat sa incerce sa justifice un pret mai mare la masina si de obicei sunt primele care se strica si-ti dau dureri de cap, pe langa asta si kg in plus la masina.
Dar asta e totul chestie de preferinta personala - recent m-am jucat cu un 428i nou cu destul de multe dotari: da, sunt misto unele, altele nu functioneaza bine la noi, dar overall, m-as lipsi intr-o clipa de ele si nu neaparat la cat costa, ci la cate probleme iti pot face, cate kg aduna in masina si  ce fac pentru toate astea.

Crede-ma Sese nu sunt genul retardat tehnic - de 15 ani am acasa cam tot ce inseamna ultima generatie de IT, ultrabook, un Xperia Z3 compact si un Galaxy S6, tableta, PC bun etc. Chiar imi place tehnica, electronicele si gadget-urile in general, dar nu in masina. Si daca e sa pun ceva, vreau eu sa aleg ce si cum sa pun, ce si cum folosesc si imi place. Cu banii aia de Harmann-Kardon Navi poti sa-ti pui un sistem audio mult superior, instalat mult mai bine, cu cablaj mult mai scump, filtre si condensatori mult mai buni, un amplificator calumea nu mizeriile din player si asa mai departe.

Dar aici vorbeam de Levorg care arata cam ieftinut la plasticurile din interior, motorul mi se pare mic, nu imi da siguranta zilei de maine si ma indoiesc ca o sa fie placut de condus cu bidonul ala de cutie CVT, poate la taica-miu caruia-ii mai greu sa treaca de la o masina la alta decat unui elefant sa sara. Apropos cutie, nici cutia automata de pe 428i, aia standard nu e o fericire, iar cea sport cu padele pe volan e identica doar ca are clapetele in plus, de abia-abia se misca decent in modul complet manual. Asa ca pana cand o sa am bani de un PDK calumea sau ceva de genul, prefer siguranta si feeling-ul cutiei manuale cat si controlul consecvent si de inceredere pe care-l ofera.

P.S. Apropos kile, o izolatie fonica decenta are 40-50kg si diferenta e FOARTE mare fata de stock, la inceput cand am facut doar portierele nu s-a observat decat la audio, dar acuma ca e toata masina comfortul la viteza a crescut simtitor...

Ce pot sa-ti mai spun? Bravo tie!
A fost buna asta cu siguranta zilei de maine. Eu credeam ca Victor Viorel iti da siguranta asta. Sau poate Putin?
Bine ca nu-s multi ca tine ca s-ar duce naibii industria auto. ESP, Airbag-uri, tot degeaba? Hai sa renuntam si la normele de poluare si sa incepem sa vindem Jetta Euro 2 ca in China. Nici soarele nu mai trebuie sa-l vedem. Cati ani ai Victor P ?

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #187 on: July 13, 2015, 17:22:03 PM »
33 de ani am

ABS-u mi-a facut probleme cam de la fel de multe ori cat m-a ajutat, multi ani am condus masini fara ABS si o singura data in conditii speciale m-ar fi ajutat.

ESP-ul (ma rog, o varianta mai primitiva de pe E46 320d) m-a "ajutat" odata sa dau o masina peste cap la 50km/h N-am condus inca o masina in care sa zic "pfuuu ca norocu ca am avut ESP ca altfel..."

Cu normele de poluare, acolo deja e mai simplu: cu cat consuma mai mult carburant o masina, cu atata polueaza mai mult. Punct. Ca intr-un filtru, ca in aer, atata timp ca sistemele de scadere a emisiilor nu functioneaza perfect, si, global, ele cresc consumul de combustibil, ele vor creste nivelul de poluare. Asa ca daca tu imi spui mie ca un forester 2.0X ca si al meu, polueaza mai mult cand consuma la drum lung cu 1L de benzina la 100km mai putin, io nu mai stiu ce sa inteleg din ea aritmetica - eu credeam ca poluarea vine din arderea carburantului, da ma rog.

Eu zic ca nu s-ar duce nici un naibii industria auto, electronicele nu aduc profit direct in industria auto ca alea costa o caruta sa fie dezvoltate si in general sunt produse de firme subcontractate specializate in electronice. Industra auto nu poate evolua in alte directii decat in rahaturi de dotari optionale? Unde-i tehnica de lucru in carbon pe care BMW de abia acuma o baga la consum larg? Unde-i industria electrica daca tot vrei sa faci ceva cu electronica? Unde-i industria anvelopelor si a trenurilor de rulare performante si cu viata de 10x mai mare? Siguranta la volan nu inseamna doar airbag-uri si rahaturi de ESP. N-am nimic cu dezvoltarea sistemelor autonome de control al autovehiculelor, daca e, maine ma duc sa votez sa se conduca singure masinile iar cei care vor sa-si conduca singur masina sa plateasca mai mult RCA si sa-si dea examene de sofer odata la 1-3 ani, controale periodice si examene, sa nu mai conduca tot oligofrenu in trafic tartita lui pe 4 roti.

P.S. - vezi ca ai pus post-ul tau in quote-ul meu ;)
P.P.S. - nu stiu cine-i Victor Viorel :/
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #188 on: July 13, 2015, 17:27:15 PM »
Si inca ceva, apropos de dotari - daca tu imi oferi un sistem audio de 2000euro in masina care suna ca unu de 300euro, n-o sa-l iau, mai bine imi pun eu aftermarket. Ca producator audio, ai posibilitatea sa imi oferi un sistem audio de 1500euro care suna ca unu de 2000-3000euro aftermarket, pentru ca beneficiezi de discount-uri ENORME, volum in comanda, avantaju de a testa, retesta, proba si instala cat mai bine acel sistem. Asa ca daca vii sa-mi bagi pe gat un sistem de 2 bani la un pret de ceva calumea, normal ca ma enervez si nici nu mai imi vine sa ma urc intr-o masina noua cu Burmeister, Bose, Harmann Kardon sau mai stiu eu ce Bang & Olufsen de cacat... si asta-i valabil si la masini de 300-400mii euro, cum ar fi sistemele audio din Lambo, niste mizerii la pret de apartament.
Because Subaru, thats why.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #189 on: July 13, 2015, 17:38:22 PM »
The Conspiracy Theory?!


Doar ca sa stiu; exista vreo masina noua, moderna, pe gustul tau? Una noua, simpla si usoara ca un Kart? Poti sa-mi spui si mie care-i aia?

Nu de alta, dar daca nu e Subaru ultimul bastion al puristilor atunci zau ca nu stiu care mai e.
Caterham? Dunkervoort?


Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #190 on: July 13, 2015, 17:45:41 PM »
Unde am zis eu ca trebuie sa fie usoara ca un Kart, sunt foarte multe masini noi care-mi plac, STi-u nou de exemplu imi place, si kit-car-urile imi plac normal, apropos de tehnologie, nu am condus dar m-am jucat cu un i8 si chiar daca pare prototip imi place la nebunie, chiar daca are niste prostii de electronice, overall e foarte misto masina, dar dupa cum am spus, sunt foarte multe electronice, in special la masinile germane mai de lux, la care as renunta daca as putea. Depinde si ce masina / pentru ce o cumperi.

Nu, nu e vorba de conspiratie, e vorba de profit cat mai mare si praf in ochii lumii.

Pana una alta, oricine orice ar zice, mie Forester SG-ul inca imi ramane o masina care-mi place foarte mult, si la bugetul meu nu as putea sa o schimb momentan cu ceva care sa-mi placa mai mult.

Btw, am condus si masini grele care mi-au placut, dar alea in general is pentru offroad ;)
Because Subaru, thats why.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #191 on: July 13, 2015, 19:19:52 PM »
Hai sa ramanem la topic. N-as vrea sa ajung sa-mi pare rau ca am intervenit.
Asta-i masina. S-a spus ca e mica, scumpă, ca are o cutie de cacat, ca motorul e prea mic, șamd.  Dupa parerea unora, designul e anost, dotările nu sunt in spiritul mărcii,  fabrica ar trebui închisă si designerii si inginerii ar trebui sa-si faca sepuku si sa se arunce de pe muntele Fuji.

Am incercat sa raspund cat mai obiectiv cu putința.

Nu ma astept sa vindem Levorg-ul cum nu ma( mai ) astept sa vindem nici un Subaru. Mi-as dori doar sa ajungem sa recunoaștem ca nu fabricantul este de vina pentru asta ci noi înșine. Subaru a schimbat tot line-up-ul in ultimii doi ani si noi am reusit sa vindem doua Outback-uri, un STI, cateva Forester-uri si nici un BRZ. XV am vândut doar unul, second hand in 2015. Asta in condițiile in care Subaru aproape si-a dublat fabricația in ultimii 8 ani.

Nemții au o vorba pentru asta. Moechte gerne. La noi e ceva legat de o vulpe. Daca macar n-am fi atat de ipocriți si-am recunoaște...

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #192 on: July 13, 2015, 20:10:26 PM »
Nu-i cazul pentru emodrama si telenovele - eu mi-am spus parerea, subiectiva din punctul de vedere al unui proprietar de subaru, proprietar de combi si viitor cumparator probabil de Subaru. Mi-a placut conceptul, nu imi place varianta finala, nu am mari sperante ca o sa ajunga un Levorg STi in Europa si degeaba imi place Outback-ul nou la maxim pentru ca are un bidon de motor diesel cu cutie manuala in care n-am mai multa incredere decat in 1.5u de Logan si 2.5i-ul ala vechi cu cutie CVT :/

Nu de alta dar 3.6le nici nu il mentionez ca n-as putea sa traiesc cu taxele pentru el :D

Cu vulpea, strugurii si nu mai stiu ce alegorii nu stiu ce sa fac, eu sunt client, stiu destul de bine ce vreau si de ce am nevoie, nu am bani de aruncat asa ca achizitia unei masini e o lovitura puternica in bugetul pe cativa ani.

Eu am spus doar ce parere personala despre un subiect care ma intereseaza.
Because Subaru, thats why.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #193 on: July 13, 2015, 20:21:58 PM »
Masinile mi se par tot mai scumpe, la toate marcile nu doar la subaru, evident.
In 2008 am cumparat un forester 2.0, unul dintre ultimele 3 SG-uri aduse in Romania (doua aspirate gri si un XT negru  :D)
E adevarat ca era echiparea de baza, dar care mi-a ajuns - poate poate mi-as fi dorit si un cruise.
Am dat 20800E, toate taxele incluse. 2.0 158 cai manuala.
Ce subaru pot sa iau prin vecinatatea (probabil doar superioara) a acelui pret?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #194 on: July 13, 2015, 21:26:31 PM »
Subaru s ar vinde mult mai bine daca ar fi mai ieftin. Din toate pct de vedere nu doar achizitia. In state se vinde bine pt ca e ieftin comparand cu alte marci care tind sau sunt premium. In Europa insa concurenta e mult mai acerba si sa fim sinceri...nu s au adaptat asa usor la cerintele acestei piete - motoare moderne, cutii moderne si preturi competitive.
Si stai linistit ca si neamtul se uita de 2 3 ori inainte sa dea banii pe o masina. Nu ne putem compara cu vest europenii cand vine vb de putere de cumparare. Normal ca abia le vinzi la noi in tara, cine isi permite sa dea 30k+ pe o masina cu siguranta se uita doar la nemtoaice...ca asa i romanul. Iar astia sunt putini oricum...baza de potentiali clienti Subaru nou e extrem de mica.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #195 on: July 13, 2015, 22:39:09 PM »
Masinile nu se vand neaparat in functie de pret.Aici nu e vb de Logan...wtf?Mai luati in calcul ca multi nu si ar mai cumpara o masina noua.A fost o criza...care uite ca inca mai are urmari.Si daca sunt care isi cumpara subaru , o fac pt ca ori au cash , ori sunt pasionati.Sau fac leasing.Ceea ce inseamna un risc in zilele noastre.
Eu de ex. nu mi as mai lua masina noua punct.Poate fac parte din cei care provoaca haos , dar sunt o multitudine de alte lucruri in care sa investesti.Ori masina nu e tocmai o investitie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #196 on: July 14, 2015, 11:04:06 AM »
Honda a proiectat Civic tourer in Europa si a setat un nou record de consum pentru un diesel. Suspensia special proiectata in Europa dupa standarde europene. Se vinde foarte bine la 15k euro la dimensiuni similare cu Levorg. Nu vad de ce pentru confortul unei cutii CVT si tractiune integrala trebuie sa platesc inca 12k euro in plus. Noul Type R se va produce in UK si se va exporta in Japonia ca idee.

Intrebarea e cat de mult iti doresti sa ocupi dintr-o piata unde tehnologia e la cel mai inalt nivel si nemtii scot model nou sau facelift la 2 ani, spre deosebire de alte zone ale lumii unde se merge cu acelasi motor EJ25 de 10 ani si tot pica.

Subaru s-a orientat dupa cum spun si ei catre SUA, care reprezinta zona cu cel mai mare potential de crestere pentru ei. Au ales calea usoara spre deosebire de Honda. Acum normal ca lor le plac hamburgerii si noua micii. Noi mancam cu paine, ei baga cartofi prajiti. Deci cum o dai, nu picam in acelasi loc.

Subaru a renuntat la ideea de afirmare in Europa dupa marele fail cu dieselul si prefera sa ramana de nisa, justificand astfel un pret mare datorat Yen-ului puternic si costului mare de productie in Japonia. E greu sa vinzi Subaru sub imaginea de masina sigura cand ai Volvo si Renault, EuroNcap in ecuatie, norme de poluare stricte, iarna doar 3 luni pe an si alea fara multa zapada si asa mai departe.


Si Sese, nu te supara ca la sfarsitul zilei toti de aici suntem posesori de Subaru si iubim marca pentru masinile pe care le avem. Nu cred ca unul dintre noi o sa renunte definitiv la marca. Probabil o sa mai cumpere o a doua masina pentru ca e greu de rezistat. Acum nu sunt prosti toti cand zic ca BMW seria 3 este standardul pentru sedanuri compacte pe care toti incearca sa il atinga. Si asta e doar un exemplu.


PS: De curiozitate, ce masina conduci Sese?
« Last Edit: July 14, 2015, 11:18:34 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #197 on: July 14, 2015, 11:58:47 AM »

Am intervenit in discutiile de aici de pe forum din dorinta in primul rand de a corecta niste informatii eronate cu privire la ce (mai) inseamna Subaru in Romania, cum sau de unde mai vinde, si acum (noi, AutoKino) am ajuns sa ne intrebam cui. Cand toata lumea isi da cu parerea despre ceva ce nu pare a putea fi lamurit clar si oficial si cand totul pe acest subiect ramane doar un schimb de pareri sau zvonuri amplificate, e  evident ca informatia autentica ne-a parut necesara, cu atat mai mult cu cat suntem parte pasiva a discutiei.
Personal, in numele firmei, am incercat sa fiu pe atat de obiectiv pe cat cred ca trebuie sa fie o informatie transparenta. Fiind forum si nu intalnire diplomatica la nivel inalt, e normal ca fiecare pasionat infocat prezent aici sa isi spune parerea cum simte. Eu insa constat cu cat fiecare topic avanseaza in lamuriri din parte noastra, ca tot ce e adevarat si transmis de noi aici ca date oficiale nu suna bine pt pasionati. Subaru e scump, greu de reparat si implicit iarasi scump, nu prea mai ai unde sa faci o reparatie calumea, cu garantiile e poveste grea (dar ce bine ca am aflat ca de fapt lucrurile sunt clare si functioneaza), iar modelele noi (de ce naiba?) nu mai au nicio legatura cu alea vechi, care sunt tot ce ne-am putut dori si sunt atat de bune. Daca Subaru ar fi ramas unde era acum 7-8-10 ani ma indoiesc ca era bine, iar asta din orice punct de vedere…s-au dus la vale, ce ne facem? Daca Subaru a ramas la un nivel mondial premium si chiar si-a triplat productia in toti acesti aceiasi ani nu e relevant si nu ne incalzeste, pentru ca ideile si inovatia lor nu sunt de inspiratie si nici de calitate - chiar de rahat, niste mizerii.
Victor P,  am inteles ca te-ai jucat foarte incantat cu i8, dar totusi masinile sofisticate sunt niste mizerii si nu fac decat sa coste suplimentar si sa se strice frecvent, cu atat mai mult cu cat Subaru si-a asumat aceasta abordare (fireasca si normativa in primul rand). Daca pentru o parere personala cum spui ca ai transmis simti nevoia sa folosesti o exprimare si un ton care mai degraba suna a dezvaluirea expertului omniscient incombatabil, atunci succes in testarea cat mai multor jucarii destepte la preturi rezonabile, sau succes in reglarea bugetului incat sa-ti permita 3.6-le provident…ma indoiesc insa ca vei mai vrea Subaru la cat de praf a devenit acest brand.
Userul Auto Kino va ramane prezent aici tot pentru a relata pe cat se poate de oficial ceea ce considera ca e necesar. Pentru restul dezbaterilor mai avansate de natura tehnica sau de viziune n-am vreo indoiala ca va interveni Sese, a carui parere e de luat in seama chiar strict obiectiv, pentru ca tot din pasiune si consideratie exista AutoKino srl ca dealer Subaru, pentru ca este mai subarist decat multi care spun ca sunt, si pentru ca stie cu adevarat cu ce se mananca...fiecare model in parte.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #198 on: July 14, 2015, 13:07:42 PM »
cred ca exagerezi putin cu "mizerii" si "de rahat". nimeni nu a spus asta, nici pe departe.
singura noastra mahnire sau poti sa i spui frustrare e ca nu ne permitem (unii deloc, altii cu mari sacrificii) pe cat am vrea un subaru nou. si daca ni l am permite, poate ne am dori un 2.0 DIT de 300cp sau un 2.0 boxer diesel de 200cp. eventual si o transmisie in 8 trepte cu dublu ambreiaj :D
sa nu mai zic de consum, ma uitam ca seria5 asta nou - 525xi are declarat consum in oras ~7%  ??? ???
« Last Edit: July 14, 2015, 13:29:23 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #199 on: July 14, 2015, 13:50:35 PM »
Conduc un Outback, al treilea la rand. 2,0 Diesel Lineartronic.

Daca Subaru ar fi ramas in standardele majoritatii de aici ar fi fost demult istorie. Din fericire, a reusit sa se adapteze si e pe cai mari.
Ca noi in Europa avem alte exigente, ca masina este mai americana decat europeana este alta discutie. Tot si-ar fi gasit cumparatori...

Am vrut sa spun ca acum vindem mai putin decat in 2007-2008 desi gama e mai mare si masina e realmente mai buna decat atunci.

Mi-ar fi placut daca majoritatea de aici ar fi recunoscut lucrul acesta in loc sa spuna ca nu le place produsul. BRZ-ul este un model in linie cu ceea ce place majoritatii de aici si totusi nimeni nu-l cumpara.

Vina pentru toate acestea este faptul ca suntem saraci in Romania, ca nu ne permitem nimic nou, ca am ajuns sa ne cumparam totul la second , unii dintre noi chiar si hainele.
Unii dintre noi viseaza la o masina noua si totusi ezita sa faca pasul de frica zilei de maine.
Asa am ajuns in tara asta si este trist.