Subaru Levorg - conceptul
Subaru club Romania

Subaru Levorg - conceptul

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #240 on: September 28, 2015, 14:09:23 PM »
Sunt multe motive pentru care multi aleg sa cumpere masinile din Germania. In cazul masinilor noi, unii inca mai cred ca masinile din vest sunt fabricate in alte conditii de calitate decat cele care ajung la noi. Mai sunt unii, nu prea mai este cazul acum, care le luau pe firma, fara TVA. Exista insa si o categorie aparte de clienti care n-ar putea justifica, in eventualitatea unui control, o suma mare de bani cheltuita pe o masina in Romania, dealerii avand obligatia raportarii la Oficiul impotriva Spalarii Banilor a tuturor sumelor mai mari de 15000 de euro. Acesti clienti stiu asta si merg cu traista de bani in Germania sa-si cumpere masina. Poate stiti si voi ceva medici... Nu Oprescu ;D.

As putea totusi fi de acord cu faptul ca oferta pe second este mult mai mare din cauza unei pieti mai mari. Gasesti mai multe masini, mai multe specificatii, modele, etc insa cine a mai fost stie ca preturile in Germania nu sunt mai mici decat in Romania, dimpotriva.

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #241 on: September 28, 2015, 15:35:08 PM »
Totusi, in cazul masinilor noi, sunt rarissime cazurile in care cineva ar prefera sa cumpere o masina din Germania in loc sa o ia din Romania.
Ar trebui- in afara unor cazuri izolate exemplificate de Sese - sa fie indeplinite simultan o serie de conditii:
1. Sa fie cu mult mai ieftina decat in Romania. Si cand spun mai ieftina nu ma refer la 1000 Euro. Un simplu drum pana in Germania, cu transport, cazare si formalitati pe-acolo te duce lejer la 1000 Euro ....
2. Clientul sa dispuna de bani "cash" ( nu neaparat la punga ....). Exista totusi si variante de finantare pentru masini cumparate din starinate ( inclusiv SH) dar trebuie calculat bine de tot - si revenim la punctul 1.
3. Clientul sa aiba firma inregistrata in Registrul Intracomunitar si sa nu aiba de platit TVA (nici la momentul achizitiei si nici intr-un viitor prea apropiat). Eu de exemplu, decat sa dau TVA-ul la stat si sa cumpar o masina din UE fara plata TVA-ului la achizitie ( pe care sa-l platesc insa la o viitoare vanzare), mai bine o iau masina din Romaniai si compensez TVA-ul .

Cel putin asa vad eu lucrurile. Dar poate or fi si altii ce-si fac in alt mod calculele ....

PS: Singurele doua variante in care o masina ar fi in Germania semnificativ mai ieftina decat modelul similar din Romania, ar fi:
- "prinzi" o perioada de promotii cu reduceri masive ( de regula la lichidari de stocuri);
- gasesti o masina noua, dar nu la un dealer al marcii din Germania ci una adusa pe canale "gri" de diversi handleri din Nord dinDanemarca, Norvegia, etc unde, din cauza taxelor foarte mari, preturile de "intrare" a masinilor sunt semnificativ mai mici.

PPS: Varianta in care un client isi cumpara o masina noua din Germania datorita diferentei de pret dictata de cei 5% diferenta la TVA poate fi valabila in cazul unor masini scumpe, unde cei 5% inseamna cateva mii bune de euro. Dar cum de la 1 ianuarie va scadea TVA-ul si la noi .....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #242 on: September 28, 2015, 15:50:46 PM »
Acum am aruncat un ochi si deja sunt Levorgi la vanzare pe mobile.de !

@Sese - asa va fi si al vostru: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Levorg-1.6-GT-Sport-Lineartronic/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:23500,mdl:17/pg:vipcar/215449809.html  ???

PS: Ce spuneam mai devreme cu 10 minute - sunt in oferta si masini semnificativ sub pretul "pietei" ( in jur de 25k Euro) DAR, daca ne uitam atent la anunturi vedem ca la astea scrie "Vehicul pentru UE" cu livrare in 2 luni, in timp ce la restul scrie " Editia pentru Germania" cu Disponibilitate: Acum  !
Un exemplu "ieftin" : http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Levorg-Klimaaut-Sitzh-Park-Alu-Allrad/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:23500,mdl:17/pg:vipcar/215657841.html
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

ipman

  • 137
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #243 on: September 28, 2015, 16:03:34 PM »
Interesant, se mentioneaza compatibilitatea E10. Sa vedem cind ajunge si la noi standard benzina asta.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #244 on: September 28, 2015, 16:32:54 PM »
Interesant, se mentioneaza compatibilitatea E10. Sa vedem cind ajunge si la noi standard benzina asta.

E10 este prezenta in Germania de ani de zile. Din pacate Romania din punct de vedere ecologie este inca in Africa. Inca mai aruncam PET-urile in padure si televizoarele la container.

Da, @Marr, asa va fi si al nostru. Din pacate, m-am pripit putin cu termenul de livrare. L-am platit dar credeam ca ni-l vor si trimite. SD are lansarea modelului in acest week-end si ne-au spus ca ni-l vor trimite abia dupa. Mea culpa...

Aviz amatorilor in legatura cu anunturile de pe mobile. Nu tot ce zboara se mananca.

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #245 on: September 28, 2015, 17:43:13 PM »
Totusi, in cazul masinilor noi, sunt rarissime cazurile in care cineva ar prefera sa cumpere o masina din Germania in loc sa o ia din Romania.


Fix legat de asa ceva, in 2007, parca, o cunostinta a adus 2 wrx'uri break noi din Germania pentru ca SMT nu importa decat sedan'uri si se pare ca le mergea prea bine incat sa se "complice" si cu altceva. Iar pretul de achizitie din .de a fost cu mai bine de 5000euro/buc mai mic decat costa sedanul la noi
Deci sunt si cazuri in care un drum pana in Germania, fie si pentru masina noua, e varianta cea mai buna. Insa nu in cazul masinilor noi lansate, acolo nu prea exista variatii de pret, ba chiar la nemti sunt mai scumpe

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #246 on: September 29, 2015, 11:41:54 AM »
Totusi, in cazul masinilor noi, sunt rarissime cazurile in care cineva ar prefera sa cumpere o masina din Germania in loc sa o ia din Romania.


Fix legat de asa ceva, in 2007, parca, o cunostinta a adus 2 wrx'uri break noi din Germania pentru ca SMT nu importa decat sedan'uri si se pare ca le mergea prea bine incat sa se "complice" si cu altceva.

Sigur ca daca tu ai fi fost importatorul de Subaru in Romania nu te-ai fi " complicat " nici tu. Conform legislatiei, orice model nou adus, indiferent daca e vorba de o caroserie, un motor, o cutie de viteze sau o norma de poluare noua presupune niste cheltuieli de omologare de tip, de traducere, redactare si tiparire de manuale in limba romana, si asa mai departe, costuri care se recupereaza din vanzari.
Cate oare, Subaru WRX break ar fi trebuit sa aduca SMT-ul pentru piata romaneasca in asa fel incat sa le vanda si eventual sa faca si un profit?

Mi-ar placea daca n-ati mai intrebuinta epitete din acestea gratuite atata timp cat este evident ca nu cunoasteti lucrurile in detaliu. 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #247 on: September 29, 2015, 11:45:50 AM »
No, hai sa ramanem la subiectul Levorg.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #248 on: September 30, 2015, 12:21:05 PM »

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #249 on: September 30, 2015, 12:40:29 PM »
Asta-i culoarea care mie mi se pare ca-l "prinde" cel mai bine !!!!
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #250 on: September 30, 2015, 14:06:11 PM »
Fix legat de asa ceva, in 2007, parca, o cunostinta a adus 2 wrx'uri break noi din Germania pentru ca SMT nu importa decat sedan'uri si se pare ca le mergea prea bine incat sa se "complice" si cu altceva. Iar pretul de achizitie din .de a fost cu mai bine de 5000euro/buc mai mic decat costa sedanul la noi


Relu cu fratele lui ? :)
Au mai adus si un 2.0 SW aspirat, toate aceeasi culoare
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #251 on: September 30, 2015, 14:26:32 PM »
Adi, aia e echiparea de baza, fara trapa, jante pe 17", faruri cu interior cromat si tapiserie din material textil vopsea optionala vreo 500 si ceva de euro.

De mult nu am mai vazut o masina (din clasa medie si mai jos) in echiparea de baza care sa arate atat de bine.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #252 on: September 30, 2015, 17:25:15 PM »
Da, Adi, e echiparea de baza. Nici eu n-am vazut-o pana acum in realitate si ma uit la poze incercand sa-mi dau seama de una-alta.
Intr-adevar, pentru un nivel de baza arata extrem de frumos ;D. Ma bucur tare. Abia astept sa vina a noastra... Spatele mi se pare si mai reusit.
Totusi, pielea, trapa si rotile pe 18 o fac si mai si.

Am vazut doua chestii care sunt premiera la Subaru. Nu sunt mare lucru dar totusi; carcasele de oglinzi argintii indiferent de culoarea exterioara si asistentul de unghi mort. La Outback nu sunt in dotare.

Si Mihai, n-am vrut sa-mi dau cu parerea pe topicul cu Levorg- Outback pentru ca inca nu mi-am facut o parere despre noul Levorg. Oricum, o decizie grea. Parerea mea ar fi sa nu cauti sa faci o analiza SWOT si sa mergi pe ce-ti place mai mult. Pana la urma de asta cumparam masina asta.

Nu inainte sa le conduci pe amandoua la Auto Kino, esti invitatul meu!

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #253 on: September 30, 2015, 22:26:13 PM »
Fix legat de asa ceva, in 2007, parca, o cunostinta a adus 2 wrx'uri break noi din Germania pentru ca SMT nu importa decat sedan'uri si se pare ca le mergea prea bine incat sa se "complice" si cu altceva. Iar pretul de achizitie din .de a fost cu mai bine de 5000euro/buc mai mic decat costa sedanul la noi


Relu cu fratele lui ? :)
Au mai adus si un 2.0 SW aspirat, toate aceeasi culoare

2.0 il adusese Mihai, facusera schimb si acum si WRX'ul e la vanzare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #254 on: October 01, 2015, 11:42:27 AM »

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #255 on: October 01, 2015, 16:21:03 PM »
N am inteles o pe aia cu diff central...

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns:
« Reply #256 on: October 01, 2015, 19:28:51 PM »
N am inteles o pe aia cu diff central...

Sent from my D6633 using Tapatalk




nu are un differential central cum este pe manuala. are un clutch pack care transfera cuplul 60 fata 40 spate....

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #257 on: October 01, 2015, 20:08:33 PM »
Deci nu are un diferential mecanic, clasic. Parca asa sunt toate CVT urile, chiar si XT ul...
Dislike!

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #258 on: October 02, 2015, 09:00:57 AM »
Uitati si aici un fel de rezumat al primelor review-uri : https://www.carwow.co.uk/car-reviews/Subaru/Levorg

Ce m-a frapat in schimb - este o poza cu interioru imbracat in tapiterie din piele ALBA ce arata demential !
Exista (si) aceasta optiune ?
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #259 on: October 02, 2015, 10:28:51 AM »
Din cate am vazut pe site-ul german, ai o optiune subaru premium leather sau ceva de genul si iti alegi tu singur ce culoare de piele vrei. Costat 2700 euro parca.