FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #320 on: October 10, 2015, 18:32:30 PM »
Nu inteleg.. >:(

Răspuns: FXT 2006
« Reply #321 on: October 10, 2015, 19:18:38 PM »
Probabil se refera ca ar mai fi nevoie si de una pana in 60Nm, ca sa acoperi necesarul ptr masina

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #322 on: October 10, 2015, 20:30:03 PM »
Pai.. nu stiu ce as mai putea strange in afara de prezoane.  Restul  se va intampla in service.

Răspuns: FXT 2006
« Reply #323 on: October 10, 2015, 21:20:48 PM »
Doar ptr prezoane nu merita dinamometrica, eu m'am convins, dar macar nu am dat bani pe cheie

MihaiFlorescu

  • *
  • 13913
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #324 on: October 10, 2015, 22:20:03 PM »
Merita verificate rotile mereu. Se poate intampla sa se mai slabeasca piulitele.

Si eu prefer sa le setez mereu la cuplul indicat de subaru, nu cum fac multi pe la vulcanizari si vaga 100-110 Nm la toate masinile.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #325 on: October 11, 2015, 16:28:43 PM »
Daca merita sau nu, ramane de vazut.  Eu zic ca este foarte utila avand in vedere ca peste tot sunt numa meseriasi.   Mare cheltuiala nu a fost,  a costat 56 de lei (in Kaufland)  si este certificata TUV si GS.   Azi am verificat toate piulitele si le-am restrans la 103-104Nm. Nu stiu cat de precisa e cheia ( scrie in prospect) , dar am preferat sa strang un pic mai mult decat mai putin.    Majoritatea erau stranse ok, insa unul era cam intepenit si altul era slabit.   Totusi, la100Nm  mi se pare ca se desfac fara efort, doar ma las un pic pe cheie si-si dau drumul.  O fi bine, o fi rau...

O sa le verific saptamanal.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13913
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #326 on: October 11, 2015, 18:05:38 PM »
Uite asa se ajunge la prezoane rupte. Daca le strangi prea tare le intinzi. Vezi in carte la cat se strange la forester. La impreza parca era 89...

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #327 on: October 11, 2015, 18:41:18 PM »
La Forester este 100Nm. 

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #328 on: October 12, 2015, 18:20:55 PM »
Ca sa demontez vasul cu  lichid de parbriz, trebuie data bara  jos?  

Răspuns: FXT 2006
« Reply #329 on: October 12, 2015, 18:38:20 PM »
Din cate retin, nu, nu te ajuta. Cel mult poate doar scutul.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #330 on: October 13, 2015, 22:05:04 PM »
Aha.. mersi.


Imi poate spune cineva cat de complicat este de reparat lumina din bord?  Sunt cumva 2 leduri arse? 


MihaiFlorescu

  • *
  • 13913
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #331 on: October 13, 2015, 22:50:56 PM »
Becuri, nu leduri. Se desface masca din jurul ceasurilor si apoi ceasurile. Ai nevoie doar de o surubelnita cap cruce scurta.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #332 on: October 14, 2015, 07:57:41 AM »
Șurubelniță, rabdare și câteva becuri...
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #333 on: October 14, 2015, 13:43:45 PM »
Deci nu pare prea complicat.   As putea sa inlocuiesc becurile acelea cu niste leduri?  E complicat?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13913
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #334 on: October 14, 2015, 14:51:08 PM »
Poti dar rezultatul o sa fie nesatisfacator. Am incercat eu si pentru ca ledul nu imprastie lumine ca un bec, o sa ai zone de umbra si iluminatul nu o sa mai fie uniform...

Forester

  • 3071
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #335 on: October 14, 2015, 17:25:17 PM »
« Last Edit: October 14, 2015, 17:26:51 PM by Forester »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #336 on: October 17, 2015, 08:43:30 AM »

Forester

  • 3071
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #337 on: October 17, 2015, 09:12:04 AM »
Urata masina!

Vorbesc despre Opel Agila ala de pe trotuar...  :D :D

Am uitat sa precizez, poza de mai sus am facut-o eu la un amic care si-a schimbat la SG becurili in bord, trebuia sa iasa albe dar a nimerit nu stiu ce bazaconii de leduri si urma sa le schimbe, aici par putin albastrui. Si-a schimbat mai toate luminile, si-a pus rosu pe la butoanele de la geamuri, pe la ceata etc, daca am inteles bine, automata nu are background portocaliu, e pus tot de el etc.
Deci pentru cine insista se poate. La un moment dat ma gandeam sa schimb si eu macar la cadrane dar nu mai sunt foarte sigur.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #338 on: October 17, 2015, 09:19:46 AM »
Eu vreau doar sa mearga, nu ma intereseaza daca e led sau bec.  Sa-mi fac timp si sa vad cum se da jos plansa aia.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #339 on: October 18, 2015, 19:08:03 PM »
Explicati-mi si mie o chestie.  

Mai jos aveti o poza cu nivelul antigelului de sambata dimineata.  Asa a fost si in urma cu o sapt,  si cu doua si cu trei...   Ieri am facut un drum pana in Braila.  Azi dimineata inainte de a o lua spre copitala,  am verificat si  am constatat ca , de pe o zi pe alta , nivelul antigelului era mult mai ridicat ca de obicei, cam cu 4-5cm.

 Mentionez ca masina a stat nepornita de sambata seara pana a doua zi dimineata, mai mult de 12 ore.

Care sa fie explicatia?  Nu mi s-a mai intamplat asa ceva la cealalta masina.   Sa nu imi ziceti :  pentru ca "subaru".  
Masina asta ma surprinde in fiecare zi.


« Last Edit: October 18, 2015, 19:12:44 PM by UXE »