2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1840 on: July 29, 2017, 12:42:03 PM »
Exclus din fibra! Mult prea multa munca.
Acum ma gandeam ca ar merge facute dintr-un material termoformat cu un feon industrial.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1841 on: July 29, 2017, 12:43:37 PM »
Ete sufletu'. Noah, incearca. Profilarea muchiei de imbinare cu aripa ar trebui sa fie fascinanta.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1842 on: July 29, 2017, 12:47:26 PM »
Si din fibra de sticla n-ar fi fost fascinanta?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1843 on: July 29, 2017, 12:51:09 PM »
Nup, ca faci matrita din extrudat, trial and error pana iese ceva perfect.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1844 on: July 29, 2017, 13:20:20 PM »
Fa tu matrita si promit ca ai un set gratis!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1845 on: July 29, 2017, 13:23:33 PM »
Ma, eu o fac. Reluam dupa ce dau rateu cu alea de hatch ;)
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1846 on: July 29, 2017, 13:31:46 PM »
Eu sper sa nu dai rateu. In cel mai rau caz le modificam pe alea si facem matrita din ele  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1847 on: July 29, 2017, 23:10:15 PM »
A iesit bine.

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1848 on: July 30, 2017, 14:56:56 PM »
Ce-am mai facut zilele astea...

I-am gasit o utilitate prelatei pe care i-am luat-o mai demult si n-am mai folosit-o de cand era demontata inainte de inmatriculare. M-a salvat de multa munca de mascare. Si balansoarul de prin curte a fost util pentru a umbri zona de vopsit.



De data asta n-a batut vantul iar eu am cam invatat sa misc doza aia de vopsea, astfel incat acoperirea a iesit bine de tot dupa standardele mele modeste.
Pfaizzzzzzer imi facea observatii ca n-am dat pierdut. N-am avut suficienta suprafata la dispozitie pentru manevra asta. Peste vreo saptamana am sa-i fac pierderea cu polish si va fi acelasi lucru.



Odata descoperit insa, surpriza... nu prea le-a iesit alora nuanta, e un gri vizibil mai deschis  :laugh:
Ma deranjeaza fix deloc  ;)



Apoi, pentru ca aveam 2 doze de ceara de cavitati cu extensie, m-am apucat de imbalsamat cele 3 randuri de stalpi, pragurile si, mai ales, aripile spate.

Din spatele masinii spre fata, cam astea au fost alegerile mele pentru acces cu furtunasul cu diuza.







Cat mi-a permis accesul, am imbalsamat si lonjeroanele fata si spate.

Rezultate:
- le-am patat astora curtea de le-am nenorocit-o, ca a curs din praguri;
- pute in habitaclu de-mi muta pana si mie nasul anosmic. Sper sa-i treaca si sa nu se impregneze in mochete si scaune, altfel e dezastru;
- stau linistit in privinta zonelor mai sus enuntate.

Ma tot bantuie faza cu reparatia aripii dreapta spate.
Mai intai, aseara tarziu, spre miezul noptii, mi-a picat o fisa-n cap. Am luat un magnet cu Arsenie Boca de pe frigider si am iesit la troaca sa-l plimb pe toata aripa. In zona de mijloc dintre geamul portierei spate si geamul custoda e chit. Adica unde e si trecerea dintre nuantele de vopsea . Apropo, sunt intr-atat de chior ca eu nici acum nu vad diferenta aia. Doar am retinut unde mi-au zis baietii aia ca ar fi.

Iar astazi am zis ca ma apuc de desfacut plasticele interioare, sa vad care e demegiu' pe dublura aripii.
Un oaresice noroc ar fi ca exista un plastic prin care trece centura, usor de declipsat, exact in zona inculpata. Scos, facut poze cu blitz (ce bine ca e camera telefonului intr-un colt  ^-^ ), ca sa ma uit acolo e imposibil. Nu e nimic indoit.



Concluzia de moment, cu care mi-as dori sa raman de altfel, e ca masina a suferit ceva incident comun, gen neacordare de prioritate. Probabil neacordare de prioritate buldozerului, habar n-am. O bucata de aripa e schimbata, dar dublura pare neatinsa. Am grunduit, am bagat ceara, ar face bine sa reziste iar eu as face bine sa nu-mi mai bat capul cu asta. La urma urmei, 120 mii km sau cat avea cand am luat-o, cu semne de utilizare preponderent urbana, cat de impecabila putea fi... Asta e, tot mi-e draga si asa, cu o aripa fragezita  ^-^

Uitasem... Centura sofer care scartaie! Am scos plasticul de pe stalp ca sa ajung la rola, soc si groaza, nu mai scrataia cu plasticul scos. Am pus plasticul la loc, scartaie!!! Sa scartaie pana vomita, asa ramane...

Sese, tu erai pe la amiaza cu cursiera pe Soseaua Ghimbavului?  :)
« Last Edit: July 30, 2017, 15:03:35 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1849 on: July 30, 2017, 16:54:07 PM »
Centura atinge pe interior un plastic din interiorul capacului ce acopera partea de jos. Se taie. E problema comuna. Exista ceva tutoriale dar nu cred ca e nevoie.

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1850 on: July 31, 2017, 08:09:54 AM »
vazut ieri agregatul pe drumul de poiana, frumos exemplar domnle  ;D

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1851 on: July 31, 2017, 08:15:57 AM »
Dea, ca pe stanga-i intr-o singura culoare :D
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1852 on: August 02, 2017, 18:00:06 PM »
Strict jurnal.
Aveam eu, asa, o vaga impresie ca nu baga aer rece. L-am sunat si pe admin, fost proprietar de taraba identica, zicea ca la el se lasa cu degeraturi in iulie. Dupa asemenea fidbec am trecut la a intreba ici-colo de unii care sa faca o umplere buna si am tras paiul recomandarii lui Pfaizzzzzer, asa ca m-am dus adineauri sa refac umplerea cu racorica.
Ultima interventie fu facuta cu un Bosch d-ala mare, complet automat, introduci modelul, cat sunt de strambe jantele, cat fu de lovita la fostii proprietari si la actualul berbec si hardughia aia face tot.

Pai ajung eu la astia pe langa nu stiu ce biserica din lemn, si-ncerc marea cu dejtu' spunandu-i cetateanului... "va rog, mizez pe sinceritatea d-tale, baga labuta in aerator si zi-mi daca face ce tre' sa faca...". Se aseaza ala pe prag, pune degetelele in aerator si, spre marea-mi uimire, imi spune ca e ok. Ma gandesc in mintea mea... bai, asta-i dus cu vaca, are ocazia sa-mi ia bani si el imi spune ca nu vrea??? Impresionat de atata corectitudine, spun cu voce tare: "hai sa-i facem reumplerea". Face ala o figura de "prietene, esti bou?" si-mi arata unde sa proptesc troaca.

Pe traversa fata apare, sper sa-mi amintesc bine, 450-550ml de freon. Au iesit, conform aparatului, aparat ce e pasibil de erori, 430. Dupa vidare si ulei cu substanta de contrast, a tastat acolo sa-i bage 525ml. Mi-a cerut banii, dubios de putini de altfel, in cuantum de 60 de lei. Ca i-am dat eu mai mult, aia-i treaba mea.

Plecat de acolo, rezultatul e bulversant - baga racorica aaaaaaproximativ la fel. N-as spune ca o idee mai bine, pentru ca nici eu n-am precizie, deci raman cu "la fel".
Concluzia si morala povestii - AC-ul merge corect. Sau cel putin cat poate el de corect, asta e masina. Sau poate faptul ca afara-s 35 de grade, ca e break, ca-s eu "norocos", are ceva a face.
Asadar sunt lamurit si cu AC-ul, se pare ca merge, se pare ca nu pierde, ca nu vad verde strident pe nicaieri.

Si impresii dupa folia solara de pe parbriz, care a inchis complet conturul suprafetei vitrate a cazanului. Dupa 9 ore state in soare, interiorul e suportabil. Wrangler, daca-mi zici ca garla, spart geamul stil Van Damme samd, ii zic lui Florescu sa te baneze 1 luna  ;)
WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1853 on: August 02, 2017, 18:29:58 PM »
Stiu ca vand castraveti gradinarului, dar asa, intreb, filtrul de polen cand le-ai schimbat ultima oara?
Desi fiind din Bv cred ca nu ai greturi d-astea, sa faci o caramida cu mizeria stransa acolo in 5-6000km, ca in Bucuresti.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1854 on: August 02, 2017, 18:36:21 PM »
In noiembrie 2015 se pare, adica-n urma cu vreo 15-20k km. Dar zici bine, am uitat complet de asta  :)

Si nu mai visati aiurea, Brasovul parca era al 3-lea cel mai poluat oras din Romania, nu e lipsit de praf, nici pe departe!
« Last Edit: August 02, 2017, 18:37:30 PM by Muttley »
WRX SW 2002

puiu

  • 786
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1855 on: August 02, 2017, 19:38:46 PM »
Maxim rece, ventilatia pe mediu, reglata pe fata/piept, inchide aeratoarele laterale, baga un termometru in centrale. Vezi cat de frig face. Parca sunt vreo 5-7'C pe racitor si vreo 10-12 in gura de ventilatie

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1856 on: August 02, 2017, 20:01:30 PM »
Inteles, mersi!  ;)

Aveti vreo alta recomandare pentru termometru?
Nu-i prima oara cand mi-ar fi util, si as dori ceva de calitate, sa tina.
WRX SW 2002

MNU

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1857 on: August 02, 2017, 20:16:21 PM »
Poti folosi un multimetru digital cu termocupla si range pentru temperatura.

La mine pe toate aeratoarele se simte rece-rece, iar colegii posesori de alte marci de masini isi doresc aer conditionat ca la "Suby".
« Last Edit: August 02, 2017, 20:58:43 PM by MNU »
Impreza 2.0R 2005

puiu

  • 786
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1858 on: August 02, 2017, 20:55:23 PM »
Nici a mea nu face rece rece cum ar trebui. Racoreste dar nu ingheata tricoul pe mine ca il Lidl. :D
Pentru moment orice termometru e bun. Recomand un multimetru dotat cu asa ceva. Cu cat mai multi $$$ cu atat mai bine

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1859 on: August 02, 2017, 21:06:58 PM »
Eu si multimetrul, baba si mitraliera.
Am sa iau ceva in genul celui din link.
Mersi pentru sfaturi! ;)
WRX SW 2002