2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #680 on: May 15, 2016, 11:28:46 AM »
e mai usor sa pui ultima rola intinzatoare din stg jos ! ai grija ca rolele de la axe de pe partea soferului o sa iti fuga ( sa nu iti prinzi degetele pe acolo ) ! si acolo pui prima data cureaua pe rolele de axe de pe partea soferului apoi mergi rola intinzatoare vibrochen etc...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #681 on: May 15, 2016, 12:49:22 PM »
Rola intinzatoare de care zice Malakay am vrut sa zic si eu. Nu este zimtata. Nu vedeam bine pe telefon.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #682 on: May 15, 2016, 17:49:47 PM »
@Heli simt eu nevoia  ;D    ;D

Da o fuga pana acasa si ia-o! ;D ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #683 on: May 21, 2016, 03:26:41 AM »
Hei, Muttley, esti in concediu? Ti-ai vandut masina? Te-a parasit pasiunea?
Ce-i cu tine, omule caci nu ai mai postat nimic de o saptamana-ncoace? Ma faci curios si totodata incep sa ma impacientez.
Numai de bine si sa ne revedem sanatosi!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #684 on: May 21, 2016, 06:07:15 AM »
Nimic special de semnalat. Astept turbo blanketul si a plouat continuu. Poate azi primesc permisiunea sa stau cateva ore cu troaca.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #685 on: May 21, 2016, 22:13:53 PM »
Si-am primit permisiunea aia.
Am inceput cu ceva usor, am spoit putin jantele alea de vara pe marginile exterioare, pe unde e vopseaua ciobita si zonele-s vizibile. Nu mai am bani acum de vopsire electrostatica si cauciucuri noi de vara, incerc sa ma ocup la iarna. Pana atunci, va merge (daca o sa mai mearga vreodata) cu hauriile si anvelopele cu care am luat-o.



Si am incercat sa ma ocup de galerie. Ce i-am facut:
- rematisare cablaj cu negru;
- schimbat cele 3 furtunase de benzina care faceau sa miroasa in masina iarna;
- schimbat cele 2 furtunase de la regulatorul de presiune;
- garnituri noi de TGV;
- valva PCV noua;
- inlocuit mufele de injector rupte;
- asezat si bransat cablajul pe unde a fost cazul + remontare bride protectie rampe;
- strecurat inlet turbo pe pozitie.

Ar fi multe de povestit, dar nimic interesant, asa ca mai bine nu. Totusi, cateva chestii marcante, ca peste 2 zile nu-mi mai amintesc nimic, si poate-mi trebuie informatia candva:
- un prezon de TGV are filetul de sus usor chinuit, c-am incercat sa-l scot cu 2 piulite si n-a vrut, au cedat piulitele. Nu mai stiu care. S-a strans ok;
- cele 2 mufe acum clipseaza, dar la fiecare dintre ele, unul din 2 fire nu mai sta blocat in mufa. Am dat pere pe mere. Rezolv cand s-o ivi ocazia, cu un cablaj nou si nemutilat de un berbec. De preferat ceva pentru injectoare roz, atasat de-o galerie rosie;
- strange colierul de benzina de langa inlet turbo, altfel rad si curcile.

Si intrebarea serii: se opune cineva taierii bosajul incercuit? Din cauza inletului mai gros pare sa incurce cam tare (inainte).

WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #686 on: May 21, 2016, 22:37:07 PM »
pai daca doar incurca dar totusi merge eu nu l-as taia :) cine stie cand ai nevoie sa prinzi ceva acolo ...sau poate nu :)

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #687 on: May 21, 2016, 22:47:42 PM »
In pozele de pe net n-a taiat nimeni  :-\
Cred ca montez asa, si tai dupa daca este nevoie. Iar daca tai, tai doar antirotatia aia din dreapta in poza, lasa cablajul mai inapoi vreo 2-3mm.
Mersi!
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #688 on: May 24, 2016, 17:00:24 PM »
Ieri ma conversam cu Iustin, un coleg de munca foarte istet, care si-a reparat turbina la 1.6 HDI cu putin inaintea mea. Si m-a-ntrebat daca a iesit ok a mea, si i-am povestit ca are jocul radial din ax la fel sau mai mare decat inainte. Si s-a mirat cum de nu o dau inapoi. I-am zis care-i punctul meu de vedere - mi s-a spus ca inainte exista un dezechilibru care acum s-a remediat, ori asta suna oarecum linistitor.

Doar ca astazi, un baiat cu un WRX care astept sa-si faca topic pe forum a ajuns la axul turbinei sale si mi-a zis ca estimeaza un 0.1mm. Si deja n-am mai rezistat, am sunat la firma care mi-a refacut turbina pentru a cere o parere. O parere si atat, ca oricum asa o pun inapoi. Evident ca am fost incurajat sa nu-mi fac niciun fel de problema, s-o pun linistit asa cum este, ca va fi bine. Si am aruncat o intrebare mai directa - kitul de reparatie, a fost original Mitsubishi, sau altceva? Si absolut uimitor, mi s-a raspuns direct si din prima ca-s din China, interlocutorul n-a evitat raspunsul deloc. Totodata a adaugat ca nu sunt disponibile kituri de reparatie producator, ca absolut toate reparatiile, oriunde, se fac cu aceste piese, dar ca exista mai multi producatori si la chinezarii. Logic, eu am in turbina chinezaria a' mai buna   :D
Am intrebat de echilibrare, mi-a spus c-a fost facuta corect. Ce altceva sa zica? In sinea mea insa chiar am o banuiala c-a fost executata bine, pentru ca mi-au fost recomandati de cineva in care am incredere.

In concluzie nu s-a schimbat nimic, nici n-as fi vrut sa se schimbe ceva, eu vreau sa adun masina, nu s-o tin imprastiata. S-a schimbat ceva in linistea mea interioara, acu-s mai linistit, ca am vorbit cu ei.
Am convenit ca daca vor fi probleme sa-i anunt. Am sa-i anunt, nu zic nu, insa nu mai pansez pansamentul, voi lua altceva. Pana atunci, optimist, alta varianta n-am  ;D

Nicio veste despre turbo blanket.
Ah, o chestie, daca luati de pe ebay. Ceasurile din Japonia au avut tracking pana in bratele bugetarei de la Posta Vamala, si au ajuns mult prea repede, parca sub o saptamana, iar grosul a fost intre Bucuresti si Brasov. Patura din state a avut tracking vreo 400km pe teritoriul US, dup-aia nimic. A trecut o luna si nu stiu nimic despre ea. Termenul de livrare e depasit, si tot ce pot face e sa ma uit in cutia postala dupa aviz. Un coleg cu ceva experienta in transporturi d-astea ieftine mi-a spus ca am 20% sanse sa se intoarca la expeditor, motivul tinand de dezinteresul celor de la posta noastra. Din nou, optimism cat cuprinde si ture in jurul masinii  ::)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #689 on: May 24, 2016, 20:30:22 PM »
eu am facut refacut un vf35 de sti si un td04 de wrx si la ambele am primit garantie un an si fisa cu graficul de echilibrare !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #690 on: May 24, 2016, 20:40:43 PM »
Am si eu garantia de un an, insa un an trece repede :)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #691 on: May 24, 2016, 20:50:40 PM »
:D corect :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #692 on: May 31, 2016, 11:59:14 AM »
Termenul de livrare e depasit, si tot ce pot face e sa ma uit in cutia postala dupa aviz.

Si totusi nu m-am lasat.
Am sunat saptamana trecuta la vama in BV si am nimerit o doamna amabila la telefon. I-am zis ca stau cu chirie si proprietarul ma uraste ca pe poame acre, iar cand imi vine avizul il face firimituri apoi ii da foc. Si ca imi duc copiii cu Impreza la scoala, da' de 2 luni ii duc cu carucioru' de butelii. A zis ca il cauta si ma suna. N-a sunat.
Azi am sunat la nr de pe site-ul PR, mi s-a spus ce stiam deja, ca nu exista nicio metoda de urmarire, nici macar pentru ei, si ca sa sun la BV. Am sunat. Iar. D-na de acolo... aaaaaaaaaa, sunteti dl cu gradinita? Eu... DAAAAAAAAA, eu sunt! Iar, mi-a spus ca-l cauta si ma suna inapoi. Si m-a sunat, ca e ajuns de vineri, si m-a chemat insistent sa vin sa-l iau, nu care cumva sa mearga copiii prin canicula la scoala  ;D





Deci termen maxim de livrare 17 mai conf ebay, a ajuns pe 31. Intarziere 2 saptamani. Banuiesc totusi c-a ajuns in Romania de vreo 3, dar nu conteaza asta.
Eu citisem pe net tot felu' de relatari c-astia de la vama din Brasov sunt scarbe comuniste cu comportament infect. Va anunt solemn ca-s oameni foarte de treaba, toti, de la cel mai marunt pana la diriginta oficiului (doamna de la telefon), serviabili si amabili.
Pe de alta parte, da, sistemul e de kko, agatat adanc in secolul trecut. Pe viitor, daca-s comenzi importante si-mi trebuie repede, caut alte variante de expeditie.

Incepand de diseara, daca nu ploua, reincep sa montez :)
« Last Edit: June 01, 2016, 07:13:34 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #693 on: May 31, 2016, 12:21:27 PM »
Eu am urmarit colet din Italia, trimis de pe ebay prin posta italiana, cu numar de urmarire din italia, pe track and trace-ul postei romane. Si am stiut exact cand ajunge pachetul si cand trebuie sa-l ridic, pentru ca n-au catadicsit sa mi-l aduca.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #694 on: May 31, 2016, 12:30:38 PM »
Nicio veste despre turbo blanket.
Ah, o chestie, daca luati de pe ebay. Ceasurile din Japonia au avut tracking pana in bratele bugetarei de la Posta Vamala, si au ajuns mult prea repede, parca sub o saptamana, iar grosul a fost intre Bucuresti si Brasov. Patura din state a avut tracking vreo 400km pe teritoriul US, dup-aia nimic.

Deci sunt mai multe tipuri de expeditie, informatia e in cod, primele 2 litere. Unele-s cu tracking, altele nu. Si pare-se ca nu poti sti pana nu plasezi comanda. Cele cu tracking sunt si cumva prioritizate, vezi ceasurile. Alea mici am impresia, ajung in niste saci, si asteapta pana le vine randul. Gen... luni de zile. Sau se intorc.
Am scris aici, poate e util si altora.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #695 on: May 31, 2016, 17:34:04 PM »
eu verific pe 17track.com orice trimit/primesc
@musiu o sa primesti o recomandata de la posta si scrie acolo la ce oficiu postal tre sa te prezinti sa o ridici !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #696 on: May 31, 2016, 18:13:54 PM »
@daca tanti își face cont vreodată paici ai incurcat-o  ;D
Pune preventiv poze cu niște copii care merg la școală pe caniculă  ;D

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #697 on: May 31, 2016, 18:20:52 PM »
In lipsa wr-icsului:

Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #698 on: May 31, 2016, 18:55:15 PM »
Da, da, io-s ala din fata, pe jos  ;D
__________________

Cam asta e:







Din pacate insa, bucuria e eclipsata de jocul din ax. L-am miscat simultan din ambele parti de data asta, balangane absolut sinistru. Si are si putin joc axial.
Stie cineva sa-mi spuna, exista garnituri de etansare pe ax care sa nu permita uleiului sa fie suflat in evacuare? Daca nu, estimez consum de ulei de un litru pe kilometru.
Tare am impresia c-o pun la loc ca s-o scot dupa putin timp si s-o arunc. Si, pentru a zecea oara, mai am impresia ca m-a mancat prost de tot.

____________________

Sa-mi fie invatatura de minte, ca m-am grabit!
Kit original si mura-n gura.
Asta e, data viitoare :'(
« Last Edit: May 31, 2016, 19:44:59 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #699 on: June 01, 2016, 21:43:09 PM »
Jurnalul reparatiilor a cunoscut astazi cel mai penal episod.
Eram hotarat sa pun astazi pe masina: up-pipe, turbo, downpipe.
S-a terminat dupa up-pipe cand, cu bridele astuia din urma fixate, am incercat sa infiletez turul de ulei al turbinei pe chiulasa. De ce-mi era teama n-am scapat, o saiba de etansare de cupru de pe banjo a cazut. Am auzit-o clipocind metalic si s-a facut liniste. NU a cazut in up-pipe, gura aluia e mai sus decat chiulasa. Cert e ca am cautat saiba aia PATRU ore si n-am gasit-o. Am facut reconstituiri cu pietricele, am spalat cu apa ca s-o misc de unde si-a gasit sa se opreasca, nimic-nimic.

Parca vad c-o gasesc peste ani, cand demontez iar p-acolo.
Ca s-o recunosc usor si sa-i dau ce merita:



Am sa cumpar maine saibe noi, neoriginale!  >:(
Si dimensiunea la capatul de pe turbo.

 
« Last Edit: June 01, 2016, 21:46:14 PM by Muttley »
WRX SW 2002