2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1420 on: November 26, 2016, 07:24:50 AM »
Rigide ...  :D :D :D chiar daca :

KSB750 is designed to lock the rear subframe which allows for more precise alignment of the rear wheels & limits the amount of rear subframe movement under cornering loads which can result in poor dynamic alignment settings. The hardware can easily be installed & removed between motorsport activities. The kit will increase rear NVH as it effectively locks out the rear subframe bushings. It is designed for motorsport use only & should not be used for extended periods as it may lead to premature chassis wear.
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1421 on: November 28, 2016, 11:55:56 AM »
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1422 on: November 28, 2016, 13:02:37 PM »
Grozava informatie, mersi!!!  :o

Whiteline, Powerflex, SuperPro, Perrin, Cobb, Beatrush, si care mai sunt, oare de ce nu fac bucsele astea? Sau poate n-am cautat eu de ajuns...
Floflex... nu m-as risca, mai ales ca e munca multa sa ajungi la flexiblocurile alea.
Cineva imi sugera sa le fac din aluminiu, mi se pare infinit mai elegant decat lockbolt-urile... Dar da, bucse din poliuretan ar fi la fix.
Mai sap. Mersi!

Si sa scriu despre ultima noutate/surpriza/soc si groaza la maruta.
Ma plangeam dupa ce am schimbat amortizoarele ca e masina capra. Ma mai plangeam si mai tarziu cacapra fiind, mi-au iesit caderi de Dacie 1300, adica pozitive. Si ca am de gand sa rezolv problema cu arcuri mai joase, pe care le-am si comandat de altfel.
Cascam eu gura ieri la masina si nu mi se mai parea atat de inalta de fund. Si asa cum am inceput sa casc gura, la fel am uitat.
Seara, veneam de undeva, m-a lovit din nou imaginea de "nu imi mai pari atat de inalta de fund". De data asta insa am luat o ruleta. Am masurat pe ambele parti, si da, confirm, troaca a coborat 20mm, adica foarte mult! Reamintire - initial ma plangeam ca s-a ridicat 15mm. Nu stiam daca sa iau o lopata de zapada si s-o fragezesc toata ca-mi mananca zilele sau sa ma bucur. Am ales sa ma bucur. Atat de tare incat am incercat marea cu degetele, si am sunat sa vad daca se mai poate anula comanda de arcuri. Pare-se ca, citez, "nicio problema". Adica uneori si intarzierile sunt bune.

Intamplarea facea ca, separat de episodul asta, sa regret achizitia arcurilor mai joase si mai tari pentru ca:
- parchez des cu botul la bordura si intotdeauna bara a trecut. 3cm mai jos ar fi ridicat probleme;
- mi se pare rigida intr-un mod placut de cand are amortizoare noi. Cu arcuri mai tari as fi regretat. Sau nu...;
- ma bag des sub ea, o spal extrem de des pe dedesubt. Minus 3cm de acces i-as fi regretat;
- mi-ar fi fost o sila extrema sa schimb arcurile. Mi-a ajuns o data sa desfac toate alea p-acolo;
- mi-ar fi omorat rapid amortizoarele echivalente OEM ca duritate;
- niciodata n-am fost adeptul arcurilor mai tari pentru imbunatatirea stabilitatii. Barele antiruliu mi se par mult mai inspirate, iar confortul nu sufera deloc;
- caderile fata le-as fi putut remedia mai simplu si gratuit cu o pila;
- scumpe rau.

In continuare ma intreb... de ce a coborat atat de mult? Vad 2 explicatii, una cu frigul si ceva fluide contractate prin amortizoare, alta cu flanse de amortizor slabe si deformate. Niciuna imbucuratoare. Daca e de la frig, la vara o sa sara la loc? Daca-i din flanse, e usor de inteles de ce nu-s in extaz.

Diseara parchez troaca in locul marcat cu vopsea din fata portii si mai arunc o privire la caderi, daca-s batator la ochi de ameliorate, m-am scos!  ::)
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1423 on: December 05, 2016, 21:45:03 PM »
Si (aproape) finalul povestii cu bobina.



Cum am spus deja, nici nu-mi trece prin cap sa schimb toate 4 bobine, costa mult prea mult. Asa ca am comandat de la Alpadrino cod bobina 22433AA421, care apare pe opposedforces ca fiind pe coaja. Am primit astazi bobina, constat acum ca e alt cod, iar cineva a trecut cu pixul (WTF!!!) pe cutie si codul meu. Deci ce sa mai zic, pixul ala, in mana unui mare cunoscator, e treaba infailibila. Te doare mintea...



Probabil ca e buna, din ce am mai citit pe net, codurile astea s-au schimbat ca timpul probabil, functie de toate prostiile (culoare, material, textura, finisajul surubului, samd). Macar e Diamond si e neagra. Dovada o va face proba, dar va mai astepta, e un frig afara de nu e voie.
______________________________________

Iar pentru rezolvarea celor 4puncte elastice poti folosi :
http://www.ebay.co.uk/itm/280804741887?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

daniel, daca ce am citit pe la americani e adevarat, si anume ca doar blobul are fixari rigide pe masina, inseamna ca si tu ai pe galeata cele 4 bucse elastice. Ti-ai luat si tu bucsele din link, ai luat altele, ai lasat cum era...? Cum ai facut? Am vazut ca ai umblat acolo de curand.
Suruburile alea de blocare nu mi se par o idee buna, practic toate fortele din puntea spate se duc in 2 suruburi subtiri, stranse slab pe 2 piulite sudate care se smulg usor (din ce am vazut pe la altii).

Schimbarea bucselor cu poliuretan mi se pare cea mai eleganta solutie de departe. Tu cum ai facut la a ta? Mersi.

Edit: alternativa, dar tot no-name (pentru mine cel putin). Macar sunt poze...
Quote
...we found that we couldnt get any rear subframe polybushes anywhere from any other manufacturers.
QED...  :(

_______________________________________

Se impiedica cineva de o caseta LHD de WRX bug? Nu conteaza starea, completa sa fie. Inchiriez sau cumpar, in ambele cazuri moneda de schimb fiind 1 bax de bere  ;)
Mi-ar fi utila pentru masuratori si comparatii cu cea de STI 2015, fara sa stau cu masina insirata prin curte.
« Last Edit: December 05, 2016, 23:17:14 PM by Muttley »
WRX SW 2002

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1424 on: December 05, 2016, 22:05:01 PM »
Am lasat asa cum era ... momentan.

http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2478.220

La cate rigidizari are masine, nu am crezut ca mai e nevoie sa shimb si aceste bucsi. Eu mai am si o prindere fixa intre cele 2 bucsi ... poate conteaza ...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1425 on: December 05, 2016, 22:55:35 PM »
Ai lockout bolts, de care se mai leaga tiranti care merg la bratele laterale. Tirantii par a contribui la rigidizarea cadrului insusi. Insa legatura cadru-sasiu, da, si la tine se blocheaza cu lockout bolts.

Insertii doar, nu bucse complete de rigidizare fac atat Whiteline cat si Powerflex, insa doar pentru modele +08.
Pentru vechituri nu par a exista decat alea dubioase din linkurile de mai sus, care obliga la demontarea cadrului (cred ca-i maxim de distractiv). Sau lockout bolts, care se monteaza in 10 minute, costa relativ putin (gratis daca DIY) si nu se recomanda a se lasa pe masina in afara circuitului.
N-am de ales, vor ramane suruburile la mine, neaparat cu guler din plastic (kartboy adica). Pacat, se pare ca asta-i o zona in care piata aftermarket n-a fost atenta. Sau nu si-au batut capul, ca inlocuirea e extrem de complexa si nu s-ar fi vandut... Asta e.

Inspiratie pentru cote in caz de DIY. Nenea cred ca deliberat a pus suruburile pe hartie milimetrica  :D :D :D

1 day later edit: am facut un desen de executie pentru mansoanele suruburilor. Si cum mazgaleam eu acolo, ma vad niste colegi de birou, destepti si dragi mie de altfel, asa ca le explic despre ce-i vorba si ma intreaba ce material au mansoanele de Kartboy. Le spun ca-s plastic, da' verific fugitiv pe RSD si acolo scria de aluminiu. Indiferent de material, plastic sau aluminiu, imi spun baietii ca: daca au joc au sa se sape in timp, iar daca nu au joc, degeaba le promovez ca inhibatoare de NVH, ca n-are ce vibra acolo. Parerea lor - mai bune full-otel. Au reusit sa ma convinga.
Varianta scurta: mi-am comandat Whiteline full-otel, de aici, din Romania. La reducere, echivalentul a 30$, inclus in pret curierul pana la mine. In state costa 40$, fara transport in tara asta.
Maine ajung, la primavara m-oi baga sub masina sa le indes acolo. Sau maine, poimaine  :D
« Last Edit: December 06, 2016, 18:59:53 PM by Muttley »
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1426 on: December 05, 2016, 23:27:32 PM »
Daca vrei poti sa-mi dai seria si ma uit maine ce cod este la bobina si daca se schimba.. daca nu uit.. :)

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1427 on: December 08, 2016, 21:09:31 PM »
Intre timp m-a lamurit PTR pe mesagerie, spune ca e cod echivalent cu originalul, si-i multumesc pentru gestul altruist. N-am montat bobina pentru ca n-am mers cu masina speriat de gramezile de sare de pe drumurile din Brasov si nu desfac clipsuri si mufe de plastic la zero grade. In plus, urmeaza sa fac un drum mai lung in uichend, iar daca nu-i defect, prefer sa nu repar. Am s-o schimb saptamana viitoare cred.

Am editat zilele trecute postarea anterioara, ultimul pasaj, cu un update pe lockout bolts. Facut comanda azi, ajuns maine. Pretul - mult mai mic decat al ofertei din state. Fabricate in 2011, tavalite, de aici si reducerea. Suparare mare ca nu era niciun sticker in punga. Nu ca mi-ar fi trebuit, da' mai mergea unul in gramada maricica deja existenta.



Iar in seara asta am ajuns acasa cu o ora inainte de-a se innopta si m-am apucat de treaba.
Pentru acces, a fost suficient sa urc rotile din spate pe doua dale. Reamintire pe avantajele garzii la sol normale.
Cu un tarod M12 x 1.25 m-a ajutat un coleg, la magazinele de bricolaj nu exista tarozi cu pas mic. Pentru antrenarea tarodului ar fi mers o tubulara stelata (tiparul inelarei) de 8mm. N-am avut, dar a mers una ciudata, cu hexagonul intins intr-o parte si arc lamelar de retinere, folosita pentru capetele alea mici de scule, inteleg ca lumea-i numeste biti.



Un detaliu ce ma facea foarte curios era alinierea gaurilor din cadru cu piulitele. Ma asteptam sa am un decalaj relativ insemnat, cum unghiurile de cadere de pe spate sunt cam diferite la mine, nu mult, dar suficient cat sa ma deranjeze. Dar nu, erau destul de centrate.
Am marcat pe poza cele doua fete ale cadrului, cea de jos mai mare, cea de sus mai mica. Fiecareia ii corespunde un tronson de pe surub.
Faptul ca-s centrate cat de cat inseamna ca nu trebuie sa ma duc sa refac geometria spate.



Aici se vede ca tarodarea piulitelor sudate din lonjeroane este absolut obligatorie. Am vazut variante pe net cu periute de sarma subtiri, cu betigase de urechi... Nu, exclus. E jeg, e rugina, neaparat tarodare!



Am trecut cu tarodul de 2 ori prin fiecare din cele 2 gauri, sa fiu sigur ca-s perfect curate. Apoi am incercat suruburile. Deci nu, orice dezaxare, oricat de mica, va pune in tensiune cele 4 bucse. Asa ca n-am insistat, am lasat lenea la o parte si am desfacut cele 4 fixari ale cadrului. Am omis: la inceput, motivat de niste povesti horror de pe net, am pulverizat WD40 pe suruburi, iar la interior (habar n-am ce-i acolo), am pulverizat prin gaurile de lockout, indreptand paiul sprayului spre laterale. O fi ajuns sau nu la locurile vizate, nu stiu. Dar suruburile s-au desfacut. Greu, dar au cedat. Am sa revin asupra "greului" spre final.

Cu cadrul slabit, am pregatit suruburile de montajul final.
Precizez mai intai ca cele 2 tronsoane de pe surub intra pe cele 2 gauri din cadru absolut fest, chiar au strangere, se infileteaza destul de greu si oricum, am vazut dupa proba ca au ramas urme de frecare pe suruburi. Un lucru foarte imbucurator, pentru ca inseamna ca nu va vibra cadrul pe suruburi. Reamintire, din motivul asta ma orientam initial catre Kartboy, in ideea ca acele mansoane din plastic (sau aluminiu conf RSD, nu stiu sigur din ce sunt) ar amortiza din vibratiile ce ar surveni urmare a jocurilor. Dar nu exista jocuri.
Ca sa ajut avansarea pe gauri, am uns cu vaselina tronsoanele drepte. Pe filete, ca de obicei, Loctite 243.



Observ acum ca se si vad urmele de frecare pe inceputuri. Perfect aici.

Am infiletat suruburile pana aproape de placare pe cadru. In pozitia asta am strans cele 4 suruburi de fixare ale cadrului. Revin asupra desfacerii grele: cuplul de strangere, am vazut in manual, e de 130Nm. Deci am avut mare noroc c-am reusit sa le slabesc. Desi erau -2*C afara si stateam intins pe jos, am transpirat binisor, si la desfacere si la strangere.
Apoi am trecut la lockouturi. Instructiunile indica 90Nm pe astea. Insa prima dezamagire... suruburile chiar placheaza pe cadru. Dezamagire pentru ca, reamintesc, Kartboy nu placheaza, adica lasa cadrul sa se deplaseze pe verticala daca doreste, unde cele 4 bucse din cauciuc ar putea sa lucreze. In poza (click), acel "gap" de jos, unde americanul a incurcat vertical cu orizontal.
Si am continuat sa strang, incercand sa fiu atent la bucse, daca se taseaza. Din cauza pozitiei si a pasului mic al suruburilor, n-am reusit sa-mi dau seama. Tot speram sa se opreasca odata, sa nu deformez cadrul, sa nu strivesc bucsele... Dar nu, surubul tot avansa. Asa ca am mers pe o varianta de compromis - nu am strans la 90Nm ci la 80.

Am facut o poza cu o bucsa la final, dupa ce am strans lockouturile, iar cadrul (cred ca) a fost tras in sus. Poza "inainte" nu exista... Mi-a fost lene sa desfac si nici n-am vazut rostul, nu prea vad ce as fi putut face ca sa corectez.



In poza bucsa pare "trasa". Daca-ntr-adevar e asa, poaaaaate am sa am curiozitatea de a verifica la primavara. Acum n-am mai avut-o.
De ce nu-mi convine chestia asta, 2 motive:
- cele 4 tampoane s-ar putea sa fie strivite/in tensiune;
- cadrul chiar ca n-o sa mai miste pe verticala, asa cum, teoretic, Kartboy ar permite.
O fi rau? Sincer, nu-mi dau seama. O fi bine? Pentru NVH, categoric nu. Pentru altele, nu-mi dau seama.

Asta e o poza in care se vede zona de tampon ce ar putea fi presata. Pare masiva... Asta daca intr-adevar, acolo e tampon.



Asta e o poza in care se vede spatiul dintre cadru si lonjeron. In mijloc, auriu, lockoutul.



Iar aici, imaginea de ansamblu. Doua fixari de cadru si un lockout. In partea dreapta e la fel.



Iesit-am in proba.

NVH - nu. Ori nu-mi dau eu seama, ori nu este. Asta la mers normal, pe drumuri normale. Insa da, la 160 la ora exista un vuiet sacadat, cu frecventa destul de joasa. O rezonanta de la cardan presupun. Insa e discret, survine la o viteza cu care in mod normal nu merg nici pe autostrada si e foarte posibil sa fi existat si inainte, insa doar acum s-o fi perceput-o.
Am incercat si incetinitoare, si linii de cale ferata, nimic alterat. Poate pe o masina cu evacuare normala s-ar simti ceva schimbari, ori cineva cu ureche muzicala ar sesiza diferente. Eu nu.

Stabilitate... Reamintire, in curba larga, la schimbare de treapta in gaz plin si turatie mare, cand calcam ambreiajul, troaca se balansa in cel mai sinistru mod. Daca as fi genul care sa forteze masina la limita, sunt sigur ca-ntr-o atare situatie ar sari de pe drum. Acum, nimic, dar absolut nimic. Chiar aveam reflexul sa corectez din volan, insa nu, sta pe traiectorie perfect. Si nu mi se pare, aici sunt convins de schimbare.
Si mai facea inainte in curba, la frana de motor fortata, cu rev match insuficient sau lipsa. N-am avut ocazia in seara asta, insa sunt convins ca s-a remediat si meteahna asta.

Per total, multumit. Pentru ca:
- ieftin;
- relativ usor de montat;
- imbunatatirile pe stabilitate, pentru mine cel putin sunt majore;
- nu fac galagie decat in cazul ala exceptional.

Nu foarte multumit, pentru ca suruburile trag cadrul in sus. Insa o vad ca pe-o solutie provizorie, pana fie o sa ajunga pe troaca un cadru de STI fara tampoane, fie i-oi pune candva tampoane (bucse) din poliuretan. Un provizorat de cativa ani gen...  :D

Pe spate vor mai urma o serie de rigidizari pe diferential, sunt 4 puncte in care se poate interveni. Insa la primavara, sau cand o fi sa onoreze furnizorul comanda. Planul e ca rigidizarile complete pe parte de propulsie de pe fata sa le am si pe spate. Primul pas e facut.
« Last Edit: December 08, 2016, 21:49:25 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1428 on: December 12, 2016, 10:08:52 AM »


Pentru ca "Jurnal de Bord", poveste despre ultima plimbare cu grand tourerul meu urat, galagios, neconfortabil, cocotat si vechi.

Motivat de contextul politic exceptional as zice al perioadei, am zis sa fac un gest marunt si sa ma duc la Piatra Neamt sa votez. Si s-o vad pe maica-mea, si sa-mi instaleze cineva XP-ul pe vechitura mea de laptop de aproape 10 ani care refuza sa mai mearga cu sisteme de operare noi, sa testez lockout bolts, samd.
Declar ca a fost cel mai dubios drum pe care l-am facut vreodata.

Vineri dimineata, in jur de ora 07:00, intuneric... Fac plinul de la OMV, intru pe centura Brasovului, p-o zona "in lucru". Curba la dreapta larga, vizibilitate mascata de un parapet (suficient de) inalt din beton. In plina curba, uimire maxima, pe contasens era un camion, iar pe sensul meu, din fata, venea hotarat si-n mare viteza un turism care depasea camionul. Ma proptesc in frane, intra ABS-ul, ma bag sa ma urc pe parapet, ala se repliaza-n ultima clipa. Eu aveam cam 60 la ora cred, eram intr-a 4-a subturat. Puteam sa am lejer 100... Fluff! Imi zic ca am noroc cu carul, puteam sa votez din lumea viselor sau a celor drepti. Pe cuvant va spun, conduc de 16 ani, iar asa ceva n-am mai patit...

Ajuns in Piatra Neamt, maica-mea se declara interesata s-o duc ici-colo cu troaca prin oras. Hai!
La revenirea spre casa, patesc o chestie mai uimitoare decat cea petrecuta cu o zi inainte. Mic giratoriu, apoi viraj stanga. Un bun cetatean, contribuabil la fondul de pensii, are ceva cu mine si vrea neaparat sa treaca in fata mea. Asa ca sunteaza giratoriul si se indreapta spre laterala stanga a troacai. Franeaza puternic (al sau Nissan Tiida nu are ABS), eu virez instinctiv dreapta, iar printr-un miracol, desi-l vad proptit in mine, nu aud nimic.



Ce a urmat... cetateanul trece printr-o criza comportamentala si ma injura in toate modurile. Un alt cetatean, de pe trotuar, pieton, sare la cetateanul dinainte si-l injura si-l ameninta cu bataia si sistarea existentei. Eu tac, o aveam pe mama-n dreapta, si astept sa treaca circul. Dar trag niste concluzii...
M-am uitat la masina, nu a fost atinsa.

Nu-s deloc superstitios, da' stiu ca 2 fara 3 nu merge.
Revenit in Brasov, un prieten ma anunta ca are drum a 2-a zi prin Bucuresti. Asa ca impachetez jantele de STI sa i le duc, sa le lase vopsitorului in capitala. Pe drum, am 2 masini in fata care abia se taraie cu jumatate din viteza legala. Din fata, un suv mercedes tot da flashuri si face din volan manevre de intrare pe contrasens, spre intimidarea soferului din prima dintre cele 2 masini care abia se taraie. Mai incolo, dupa ce-l depasesc, mi se confirma banuiala, avea luminile de drum aprinse. Ok, e batut in cap si-i orbeste p-altii, da' te dai in el, sa-l faci sa creada ca-l lovesti frontal? Deci nici asta nu mi s-a mai intamplat sa vad vreodata...

Seara, primesc raspuns pentru toate mirarile mele, sub forma rezultatului alegerilor. De fapt, chestia-i ca nimic n-ar mai trebui sa mai mire :)

__________________________________

Revenind ontopic:
- troaca e foarte stabila cu lockout bolts, repet, foarte!
- se pare c-a apucat-o si pe ea - vajaie chederele la ~100km/h. Pot s-o trec la probleme specifice modelului, care-i dau personalitate, insa nu pot. Chiar e deranjant. Dar ma voi obisnui, chiar n-am ce-i face;
- consum, la mers normal pentru mine, 10l/100km. Asta e;
- in sfarsit, merge perfect. Deci de la bobina nr 4 erau problemele. Inca n-am pus-o pe cea noua...
« Last Edit: December 12, 2016, 10:25:10 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1429 on: December 12, 2016, 13:40:11 PM »
1. Nu incerca sa faci educatie altor participanti la trafic intrucat este pierdere de timp si consum de energie (si neuroni totodata).
2. Cand vezi ce se-ntampla pe strada, in general si in societate in mod special, adu-ti aminte de profetia lui Brucan: "Pentru a deprinde democratia, ro­manii vor avea nevoie de 20 de ani" si mai pluseaza oleaca pentru a evita un AVC  ;)
3. Cand te-oi mai vedea cu prietenii da si tu o bere si multumeste astrelor ca ai noroc in viata  ;D 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1430 on: December 12, 2016, 18:56:09 PM »
1. Nu incerca sa faci educatie altor participanti la trafic intrucat este pierdere de timp si consum de energie (si neuroni totodata).
2. Cand vezi ce se-ntampla pe strada, in general si in societate in mod special, adu-ti aminte de profetia lui Brucan: "Pentru a deprinde democratia, ro­manii vor avea nevoie de 20 de ani" si mai pluseaza oleaca pentru a evita un AVC  ;)
3. Cand te-oi mai vedea cu prietenii da si tu o bere si multumeste astrelor ca ai noroc in viata  ;D 

+1  :D :D :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1431 on: December 16, 2016, 19:41:40 PM »
Diferenta de cadere stanga/dreapta se mentine. .......Se poate remedia prin folosirea de camber bolts pe spate. Nu le exclud, mai ales ca mi-a promis cineva un set............

Si promisiunea fu onorata, multumiri si aici autorului!  :-*



Mi-a placut prezentarea, m-asteptam la 2 suruburi vrac. Insa ambalaj complet, insistente obsesive pe cuplul de strangere... 
Montajul va mai astepta, voi merge o singura data la AK pentru:
- camber bolts spate;
- caseta de directie noua (ajunge in ianuarie);
- (posibil) arcuri. Totusi n-am renuntat la idee.

Deci continuare camber bolts - primavara...

Semnalez faptul ca am ceva timp de cand dorm destul, nu-mi fac planuri si strategii cu o anumita troaca, nu fac decat s-o curat zilnic de zapada, cum ninge-n aproape fiecare seara...
Sunt linistit si ma simt aiurea. Imi lipsesc agitatia si febra reparatiilor, scandalul casnic asociat... E dubios si faptul ca am bani de iesit la o cafea :-\
Nu-mi (mai) place iarna...
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1432 on: December 16, 2016, 19:59:18 PM »
Daca tot ai niste economii puse deoparte si timp berechet iti recomand sa iei in calcul achizitionarea si montarea unei instalatii GPL. Cu aceasta noua investitie masina ta va deveni atat de atractiva pe lajumate.ro incat vei fi sunat chiar si din Africa Centrala  ;D ;)...mai cunosti si tu lume noua  ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1433 on: December 16, 2016, 20:06:19 PM »
Am bani de o cafea... la propriu! Nu-ti inchipui altceva. GPL nu-mi trebuie, exista autobuz iarna si bicicleta in rest pentru momentele in care pretul benzinei e coplesitor, insa romanii mai au pana sa constientizeze chestiile astea.
Insa i-as pune TPMS. Nu glumesc  ;)
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1434 on: December 16, 2016, 20:11:34 PM »
Acum zici de TPMS, dupa ce am facut cadou senzorii mei  ??? Ti i-as fi dat din toata inima, la cursul BNR  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1435 on: December 16, 2016, 20:16:15 PM »
A, nu. Ma uitam mai demult la asa ceva. Insa e detasat la coada listei de chestii pe care i le-as face.

Hai sa nu dezvoltam totusi. Fu o gluma  ;)
« Last Edit: December 16, 2016, 20:20:53 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1436 on: December 16, 2016, 21:49:39 PM »
Langa receiver-ul gasit pe Amazon ar sta bine si un modulator FM, tot cu led-uri icyblue!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 786
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1437 on: December 17, 2016, 07:56:40 AM »
Bag de seama ca va cam luati de baiat si de masina lui...

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1438 on: December 17, 2016, 09:49:29 AM »
Daaaa, clar, amandoi sunt veri primari cu Edison. Da' n-ar cumpara unul televizor cu lampi  >:(
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1439 on: December 17, 2016, 12:12:30 PM »
La chedere vorbeau unii unii pe afara de bagat furtun de 7-8mm in cheder. Din interiorul masinii se trage de partea interioara a chederului iar in spatiul gol care se vede se baga furtunasul. Chiar daca nu am zgomot am incercat si intradevar sta un pic mai bombat chederul, se simte la inchiderea usii, fiind doar o proba am scos furtunul. Furtun transparent luat din Dedeman la metru.

L.E: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f88/solved-window-wind-noise-16049/index2.html
« Last Edit: December 17, 2016, 14:41:04 PM by PTR »