Hai ca am mai inviat putin.
Am fost la Neortic dimineata unde l-am intalnit pe Alex. Un baiat nou in echipa si care spune el ca a pregatit Golful R care se da la Rotac si are grija si de Lotusul portocaliu care a castigat anul acesta. Mi-a facut placere sa vorbesc cu el despre masini si chiar se pricepe.
Am pus Amsoil Severe Gear 75w90. 5 bidoane au fost la fix pentru ca nu sunt 5l, ci un pic mai putin, si oricum se pierd cam 100ml si pe instalatia de pompat.
Pe busonul de la cutie nu aveam pilitura decat foarte foarte putin. De neglijat. Deci veste buna.
Proba de drum:
Schimbatorul este o ideea mai precis, dar marea revelatia a fost la prima curba, sub pod la Pipera cand masina a impins ca nebuna din spate si am simtit pentru prima data ca diff-ul ala face si el ceva, cum nici in WRX nu am simtit. Incredibil cat de agila a devenit saptamana asta doar din schimb de lichid servo si ulei de transmisie.
In mers la upshift si downshift se simte clar o imbunatatire si nu mai agata, cupleaza mai repede. Sunt iar indragostit!
Am oprit muzica si ventilatia si am constat ca la viteza nu se mai aude aproape deloc vajaitul de rulmenti. Ca si comparatie recenta, se aud mai incet decat la Muttley.
Altele: Am descoperit cauza tiuitului la viteza mare si este frana dreapta spate care nu deblocheaza complet asa cum mi-au mai sugerat si alti colegi. Trebuie sa vad ce ii fac sa isi revina.
Verificata si joja de ulei si nu a mai scazut, dar nici nu am facut prea multi km in 2 zile.
Cost manopera 100.8 lei.