Asa a inceput concediul meu astazi. Prima parte este un maraton de 3 zile de DIY in materie de auto.
Nu sunt toate pentru outback, dar am inceput cu el, ca sa pot cara tot la curte si pentru ca la el era partea cea mai usoara.. sau asa am crezut la inceput.
Filtrele au putin peste 10.000km si putin peste un an. Am ales aceste filtre pentru ca sunt printre singurele care au dimensiunea identica cu filtrele originale. La filtrul de aer motor dimensiune identica o mai are filtrul Bosch. In rest toate sunt considerabil mai mici!!!
5500 de la schimb ulei. Filtrele de aer nu au fost schimbate de cand am luat masina la ~149.000km
Filtru aer motor
Filtru habitaclu. Am ales unul cu carbon activ si de data aceasta.
Filtrul este ca intr-un cuib, inconjurat de caleria de evacuare. Intra mana fix cat sa il apuci, dar nu poti sa indoi incheietura, deci nici vorba sa il desfaci la mana. Loc pentru cheie franceza ioc.
Am pierdut jumatate de zi pe la toate magazinele de bricolaj si nu am gasit ce am vrut. Pana la urma am luat un desfacator cu o curea antiderapanta de la unior.
Planul prevedea si ceva cosmetica. In final am reusit doar sa vopsesc suportii de radiator. Picioarele scaunelor si zonele cu probleme de la usi raman pentru alta data.
Am lasat-o momentan fara scut in ideea in care poate circula mai bine aerul pe caldurile astea.
Am facut 30km, totul pare ok. Gata de plecat in Grecia.