Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #500 on: November 02, 2016, 15:10:07 PM »
Evacuare de la zero poti sa faci in Bucuresti, sunt multi. Probabil ca e scump, probabil ca au sa-ti tina masina cu saptamanile. As sti sa te trimit la unii in Pipera.

Eu n-am lasat la nimeni niciodata vreo masina de a mea.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #501 on: November 02, 2016, 15:12:17 PM »
Caz practic: un carburator vertical mic tare pe un motor, ar fi trebuit sa aiba cuplu bun. Il avea. L-am schimbat cu 2 dublucorp orizontale sincron, diametru mult mai mare, galerie de admisie de lungime simbolica. Ma asteptam sa moara in ture joase. Ti-ai gasit, a crescut cuplul considerabil. Stiu, nu e evacuare, da' e acelasi principiu.

Contrapresiunea e facuta de orice restrictie, de obicei de diametru. Catalizatoarele nu-s acolo ca sa te bucuri tu cand mergi tare, ci ca sa dainuie pinguinul tropical (nu fac misto).

Am omis un detaliu - toata evacuarea asta nerestrictiva... Feri-te-ar cainele ala mirositor al tau de gloata furioasa de vecini.
« Last Edit: November 02, 2016, 15:15:38 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #502 on: November 02, 2016, 15:17:57 PM »
Aici e problema, eu vreau sa am super performante la turatii joase, dar sa si compensez lipsa unui turbo mai mare in ture.
Si cred ca cea mai sigura idee este sa nu ai pe nicaieri restrictii. Totul sa fie oglinda.
O admisie super polishata va compensa eventualele pierderi de cuplu din cauza unei evacuari netede, ce favorizeaza evacuarea gazelor in regim de turbo.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #503 on: November 02, 2016, 15:19:14 PM »
Aici e problema, eu vreau sa am super performante la turatii joase, dar sa si compensez lipsa unui turbo mai mare in ture.
Aici o sa intervina cineva de la Cluj care pune compresoare  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #504 on: November 02, 2016, 15:25:23 PM »
Nu, o admisie neregulata va genera turbioane care-ti cresc cuplul la turatii joase.
1. studiaza teoria generala. Nici eu n-o cunosc in detaliu.
2. daca vrei cuplu la turatii joase, poate nu ai masina potrivita...  :-\

Eu vad WRX-ul ca pe o masina normala la turatii joase, deloc lenesa dar in niciun caz nu rapida, care se transforma la turatii mari intr-o mica bestie. Daca vrei bestie pe toata plaja, ori aspirat mare, ori turbo modern si complex. Iar daca vrei cuplu la turatii joase si nimic la inalte... hahaha.

PS: oricum, presupunand prin reducere la absurd ca rezolvi cumva si-i cresti cuplul jos, n-o sa duca mult cutia.
Vrei cuplu, baga repede 215/45/17, sau treci la 205/50/16, samd. Pe tine te trag inapoi si cauciucurile.
« Last Edit: November 02, 2016, 15:27:48 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #505 on: November 02, 2016, 15:35:47 PM »
Apropo de cauciucuri, am trecut de o saptamana la rotile de iarna, adica jantele originale cu anvelope 215/45/17.
Le-am si cantarit: cele de vara 19.3, astea 17.7. Cu aer cu tot :))

Nu am cum sa obtin super cuplu la turatii joase, dar sunt convins ca pot imbunatatii ceva.
Nu, o admisie neregulata va genera turbioane care-ti cresc cuplul la turatii joase.

Eu ce stiu despre cuplu si admisii se cam bate cu ce zici tu:
Traseu scurt de admisie pentru turatii joase, lung pentru cele ridicate.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #507 on: November 02, 2016, 15:46:01 PM »
Traseu scurt de admisie pentru turatii joase, lung pentru cele ridicate.

Iti promit ca e fix pe dos  :)

Foarte fain catbackul din ultimul link.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #508 on: November 02, 2016, 16:01:18 PM »
Traseu scurt de admisie pentru turatii joase, lung pentru cele ridicate.

Iti promit ca e fix pe dos  :)

Foarte fain catbackul din ultimul link.

DA! Ai dreptate! M-am grabit... vezi? ti-am zis ca trebuie sa le luam pe rand  :D
Deci hai sa ne rezumam la evacuare!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #509 on: November 02, 2016, 16:10:54 PM »
Ok, aia din link:
- e second, nu vrei sa cumperi asa ceva nou, pentru ca dai cat nu face. Sau dai putin si-i un gunoi;
- e relativ ieftina, parerea mea. Si e si pe sistemul "make offer";
- are intermediara. Chiar doua. Cazanul meu e silentios acum, fara intermediara era de 2-3 ori mai zgomotos si insuportabil;
- finala are stutu' vietii de dimensiune decenta, la mine e de neam prost si arata la fel de prost;
- finala are fixarile de tampoane ajustabile, cu colierul ala mare. Ar putea fi de mare ajutor la montaj si asezarea in pozitia ideala;
- are flansa cu downpipe standard, se imbina cu garnitura "donut". Adica e plug and play cu ce ai tu acum. Mai tarziu, cu downpipe cu flansa dreapta, posibil sa trebuiasca fie o piesa intermediara, fie ajustari. Depinde de cum va fi noul downpipe. Personal consider ca la imbinarea aia trebuie obligatoriu etansare sferica, mai ales cu suporti motor stock;
- si nu in ultimul rand, dac-o iei si-ti displace, te scap eu de ea  ;)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #510 on: November 02, 2016, 16:21:15 PM »
Este doar o idee. Nu am de ce sa ma grabesc.
Cert este faptul ca vreau sa iau toata evacuarea de la chiulase pana la bara.
Cred ca ar trebui sa gandesc totul de la down-pipe-ul ales.
Deci astept idei de down-uri cu pret decent  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #511 on: November 02, 2016, 16:37:47 PM »

- si nu in ultimul rand, dac-o iei si-ti displace, te scap eu de ea  ;)

Parca as lua-o io (daca n-o iei tu), nu ca n-as avea altele de facut la masina, da' suna fain si arata relativ bine.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #512 on: November 02, 2016, 16:38:44 PM »
- si nu in ultimul rand, dac-o iei si-ti displace, te scap eu de ea  ;)

Musiu, valabil  ;)
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #513 on: November 02, 2016, 19:47:10 PM »
Ai inceput prost cu ebay. Nu acolo gasesti evacuare buna. Intreaba pe forum, vezi si tu ce au masinile in care s-au bagat bani si ai sa ajungi concluzia ca Blitz si Invidia fac legea, iar daca vrei ceva mai prietenos cu portofelul poate gasesti magnaflow sau supersprint.

Mai bine iei legatura cu STi de la stishop.

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #514 on: November 02, 2016, 20:30:01 PM »
eu sunt mai "la mijloc" asa ... cu siguranta sunt Blitz, Invidia & altele foarte bune si scumpute si alte clone chinezojaponezoasiatice la 25-30% din pret ...

in final pot fi 2 bucati de teava de acelasi diametru si aceeasi forma la care difera materialul (ca ruginesc alea ieftine mai repede sau difera greutatea - alta poveste si iti asumi chestia prin pret) ... si sunt unele dintre astea "de firma" care au niste preturi pur si simplu obscene pentru o bucata de teava din punctul meu de vedere :)  

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #515 on: November 02, 2016, 21:23:21 PM »
'Nteles, sa traiti! Eu nu iau nici o decizie in privinta masinii fara sa ma consult cu Malakay sau cu voi  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #516 on: November 02, 2016, 21:36:40 PM »
Decat sa iau ceva la 1/4 din pret de evacuare buna, mai bine fac ceva pe comanda din inox. Sunt un happy medium si singurul dezavantaj sa zicem asa este ca nu sunt neaparat testate pentru flow si sunt o idee mai grele.

Muttley

  • 4941
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #517 on: November 02, 2016, 21:55:57 PM »
Mihai, e o teava. Toate, de la 100e pana la +1000, sunt niste tevi  :D Difera foarte putin greutatea, mai mult materialele, extrem de putin curgerea. Tevi.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #518 on: November 02, 2016, 22:00:18 PM »
Eu sunt convins ca la ce temperaturi sunt pe acolo, mai devreme sau mai tarziu toate inox-urile se parlesc.
Dpdv al materialului n-am dubii prea mari asupra chinezismelor, ci imi e ca nu se potrivesc, gen urechea de pe down-pipe.

Invidia mi se pare de bun simt la pret, dar nu sunt extaziat de ea.
Insa ar putea incepe discutia de la down-pipe-ul din link:
http://www.ebay.co.uk/itm/Invidia-76mm-Down-Pipe-Divorced-02-07-Subaru-Impreza-WRX-STi-2-0-2-5L-HS05SW1DPN-/322301098473?hash=item4b0aa479e9:g:Q1kAAOSwLnBX6eOU
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #519 on: November 02, 2016, 22:04:06 PM »
Mihai, e o teava. Toate, de la 100e pana la +1000, sunt niste tevi  :D Difera foarte putin greutatea, mai mult materialele, extrem de putin curgerea. Tevi.

Astea divortate sunt considerabil mai grele daca corpul de unde se ramifica e dintr-o singura bucata prelucrata prin aschiere, gen ce vrei tu sa cumperi.
Am mai studiat, si cica daca nu ai EWG ar fi mai bun divided.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon