The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Muttley

  • 4922
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #320 on: March 27, 2019, 13:56:25 PM »
Vezi mai sus, ca am editat. Ai putea pune 2 albe si 2 grN. Rotatia in jurul verticalei va disparea, ca se va ancora cadrul in cele 2 albe. Ai sa mai ai doaaaaar putina rotatie in jurul axei transversale. Ai putea merge pe varianta asta doar pentru a zice ca n-ai luat cele 3 grN degeaba.
Eu as pune plastic pe toate 4.

M-am uitat la poliacetal, e identic cu poliamida, mai putin absorbtia de apa. Or ce apa absoarbe poliamida, pacatilimeli?  :o

Am cateva bucse facute din poliamida pe alta masina si in afara de schimbarea comportamentului la cald... Altceva nu am observat. Dar alea-s bucse cu alunecare, articulatii cilindrice. Ale tale nu fac nimic, doar shad locului.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #321 on: March 27, 2019, 14:01:48 PM »
Imi fulgerase ideea asta, sa am o diagonala cu 2 bucse de grupa N si pe cealalta cu plastic. Pare a fi un compromis acceptabil.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #322 on: March 27, 2019, 14:14:28 PM »
Poliamida este solutia salvatoare pentru multe din reparatiile facute in Romania si nu numai.
Reconditionarile in Germania se fac tot cu astfel de mase plastice. Turcii sunt experti in prelucrarea prin aschiere a materialelor moi.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #323 on: March 27, 2019, 14:20:00 PM »
Impedimentul, in cazul meu, este ca am dat peste niste români care, după ce mi-au făcut bucsa fara sa-mi spuna (nu tu discuție telefonică prealabila, nu oferta de pret confirmată de client), mi-au cerut si 70 euro+tva pe ea. Nu i-au primit, dar de acolo a pornit negocierea.

Muttley

  • 4922
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #324 on: March 27, 2019, 14:21:22 PM »
Daca vrei sa simulezi un Panhard, pune-le-n diagonala ;)
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #325 on: March 27, 2019, 14:22:45 PM »
Asta as numi eu o premieră în lumea Subaru  ;D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #326 on: March 27, 2019, 14:28:29 PM »
Vis a vis de Radu care sudeaza e un nene strungar. Foarte priceput. Fa-ti rost de material si pune o intrebare.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #327 on: March 27, 2019, 14:31:54 PM »
Si asta e o problema, ca nu e chiar ieftina o bara de 15 cm diametru, pe care nimeni nu o vinde la mai putin de 1 metru, din care eu folosesc doar 30%.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #328 on: March 27, 2019, 14:33:54 PM »
Incearca-ti norocul direct cu el atunci. Poate are ceva material.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #329 on: March 27, 2019, 14:48:26 PM »
Îl pun pe lista. Multumesc!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #330 on: March 27, 2019, 15:00:47 PM »
Iei 1m faci cate bucati intra -> OLX, Publica anunt -> Vand elemente rigidizare/ racing +5cp pe osie

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #331 on: March 27, 2019, 15:05:37 PM »
La asta chiar nu ma gândisem, Mihai  ;D ;D ;D
Oricum, la ce succes nebun am ca vânzător pe OLX, cred ca le-as vinde in vreo 7 ani.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #332 on: March 27, 2019, 17:23:19 PM »
De poliuretan ce au? Sau is prea moi?
Pe vremuri se mai practica umplerea bucselor cu silicon de lipit parbrize

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #333 on: March 27, 2019, 17:33:35 PM »
Fiind bucse de grupa N, sunt din "hardened rubber" - nu stiu care este echivalentul corect (lingvistic și tehnic) in românește - am închis paranteza. Deci ar trebui sa torn in ele un material cel putin la fel de dur ca sa le fac mai rigide.

Din poliuretan n-am vazut să fi facut cineva niste pietroaie de dimensiunile astea si, oricum, as vrea sa folosesc bucsele de grupa N ca sa nu mai lungesc lista cu lucruri pe care am dat banii degeaba (am deja o magazie plină).

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #334 on: March 27, 2019, 17:53:52 PM »
Cauciuc intarit ?  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #335 on: March 27, 2019, 17:55:54 PM »
Sau ranforsat? Dar nu sunt expert in cauciucuri, asa ca nu stiu daca se numeste asa, chiar daca suna foarte bine  ^-^
« Last Edit: March 27, 2019, 17:58:58 PM by WIM »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #336 on: March 27, 2019, 18:16:38 PM »
sa nu mai lungesc lista cu lucruri pe care am dat banii degeaba (am deja o magazie plină).

Lista aia nu se termina niciodata si costurile se adauga la totalul investit in masina.
Dupa cativa ani devii imun cand vezi suma totala.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #337 on: March 27, 2019, 18:19:12 PM »
Dupa cativa ani devii imun cand vezi suma totala.

Inseamna ca inca n-am cheltuit suficient, pentru ca sigur nu m-am imunizat  >:D >:D >:D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #338 on: March 27, 2019, 19:53:24 PM »
Dar cine e nebun sa tina socoteala ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 4922
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #339 on: March 27, 2019, 20:03:31 PM »
Io? Pana la ultimul leu?  :-\
WRX SW 2002