The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #340 on: March 27, 2019, 20:27:51 PM »
Io? Pana la ultimul leu?  :-\

Doamne, cat masochism  ;D >:D

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #341 on: March 27, 2019, 20:34:02 PM »
Mie-mi pare absolut normal.
La wrx am putin peste 20k, la Ignis putin sub 7. Altfel, as fi trait cu iluzia c-au fost ieftine, iar iluziile ma enerveaza.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #342 on: March 27, 2019, 20:35:14 PM »
Iti invidiez luciditatea  :)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #343 on: March 27, 2019, 20:42:14 PM »
Daca te enrveaza iluziile , nu iti mai face. Asta e intr adevar masochism sa socotesti tot.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #344 on: March 27, 2019, 20:44:49 PM »
Sum, coloana... Doar mai completez din cand in cand. Efort zero.
Ca doar nu bag consumabile, benzina si anvelope. Doar reparatii si modificari.
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #345 on: March 27, 2019, 20:48:48 PM »
Macar de te ai plimba cu ea de toti banii. Dar o cam tii de bibelan de portelou
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #346 on: March 27, 2019, 21:14:05 PM »
Macar de te ai plimba cu ea de toti banii. Dar o cam tii de bibelan de portelou

Asta e scenariul de care ma tem cel mai tare - ma rog, in egala masura cu cel īn care nu se leaga maioneza și nu-i dau de capat: daca o termin dar nu ma bucur de ea?

Stiu sigur ca fatzaitul prin oras nu-mi va provoca nici o placere, ba din contră.
Sper doar sa ajung sa-i arat drumurile patriei (si ale teritoriilor mai mult sau mai putin īnvecinate), asa cum fantasmez de vreo 3 ani de zile.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #347 on: March 27, 2019, 21:20:18 PM »
Ii mai trebuie si o grefa cu inca un rezervor pentru asta ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #348 on: March 27, 2019, 21:22:47 PM »
Sau poate ca nu - merg batraneste, cu SI-Drive-ul setat pe Intelligent  O0

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #349 on: March 27, 2019, 21:52:40 PM »
Ma bate SI draivu asta. La Specu beu asta cu care ma tarasc pe inteligent papa mai mult ca pe S# . Chiar si pe S papa mai pjtin.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #350 on: March 29, 2019, 21:56:19 PM »
Trecand la chestiuni ceva mai light, cum ar fi subiectul ICE/Navigație, cred ca am găsit un drum demn de urmat.
Principala mea preocupare, dincolo de funcționalitate, este sa mentin un look cat mai OEM - iar dimensiunile total atipice ale consolei 2DIN JDM nu-mi ușurează īn nici un fel misiunea.
Dar am cumparat chestia asta, care ma satisface īn ceea ce priveste fitment-ul (evident, n-o sa fie montat cu duct tape ;D), ceea ce inseamna ca o sa merg pe calea Pi-ului.








Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #351 on: March 29, 2019, 22:14:11 PM »
Pai nu ti dadeam eu navi de pe specbeu ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #352 on: March 29, 2019, 22:25:19 PM »
Saru' mana, Serbane ^-^ , dar mai am in minte niste chestii gen mirroring si alte prostii de astea mai din 2019 care nu prea se pupa cu abilitățile sistemului OEM 2009. Dar stai linistit, ca vreau alte lucruri de pe ea  ;D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #353 on: March 29, 2019, 22:43:13 PM »
Rezolvam.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #354 on: March 30, 2019, 22:09:53 PM »
Cum se schimba diferentialul fata stock dintr-o cutie 6MT de Spec B cu un LSD de STI? Habar n-am, īncă fac calcule  ;D

























După cum se vede, am de compensat această diferență dintre cele 2 cote la care vine montată coroana (stock stānga, STI dreapta) plus o alta diferenta de cote in partea de sus, LSD-ul fiind și mai īnalt cu vreo 5 mm. După cum spuneam, īncă calculez.

andea79

  • *
  • 4007
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #355 on: March 30, 2019, 22:28:55 PM »
adevaru-i ca atata crosetezi transmisia aia ca ... vei avea nevoie de macar 500hp sa simti ceva :)

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #356 on: March 30, 2019, 22:31:59 PM »
Ai dreptate, Vali, motorul in configurația curenta, adica stock, e partea cea mai putin interesantă a mașinii ;)
Dar o sa-i vina si lui randul la un moment dat ...

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #357 on: March 30, 2019, 22:44:24 PM »
Si stii ca ai sa ai o transmisie de Forester STI, da? Adica autoblocant pe fata si rapoarte de SpecB.

 :angel:

My bad, aia n-are DCCD. Deci o transmisie de Fozzy fara reostat.

Adica o transmisie de hawk STI de europa si uk.

:angel: :angel:
« Last Edit: March 30, 2019, 22:45:57 PM by Muttley »
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #358 on: March 30, 2019, 22:47:58 PM »
Uiti de DCCD  :D, care va face pereche cu chestia asta



Hawk STI cu rapoarte de Spec B cred ca e cea mai corecta descriere a amalgamului  :D
« Last Edit: March 30, 2019, 22:50:20 PM by WIM »

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #359 on: March 30, 2019, 22:59:36 PM »
Nu vreau sa te deprim, dar hawk STi din 2007 cred (sau 2006), iti dau si codul daca vrei, are rapoartele de SpecB. Adica 0.707 la a 6-a. Am condus masina lui AXXI si am vazut cu ochisorii mei mirati.
Si exista si echivalentul de UK, alt cod, da' nush de ce difera RHD.

Sper ca stiai!
WRX SW 2002