The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #380 on: April 06, 2019, 21:42:35 PM »
Internetul are multe adrese... Google nu le stie pe toate.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #381 on: April 06, 2019, 21:46:25 PM »
Cum naiba ajungeti pe site-uri din astea? Tot respectul meu.

Simplu:

we we we ラジアルタイヤ punct jp  ;D ;D ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #382 on: April 06, 2019, 21:50:33 PM »
@Foreste, am cautat aia pe Google, degeaba. :'( 

Trecand la lucruri serioase. @WIM, tre' sa ai de-a face cu vreun japonez dupa ce castigi licitatia? No language barrier?

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #383 on: April 06, 2019, 21:53:37 PM »
Nu sunt mai multe, e unul singur: Yahoo Japonia. In Japonia nu există ebay - rolul lui il joaca auctions.yahoo.co.jp.
La un moment dat, cānd grupul Yahoo era in buda, aveau doar 2 surse de profit (restul era pe pierdere): o participatie de 20% in Alibaba-ul lui Jack Ma si Yahoo Japan.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #384 on: April 06, 2019, 21:55:44 PM »
Trecand la lucruri serioase. @WIM, tre' sa ai de-a face cu vreun japonez dupa ce castigi licitatia? No language barrier?

Am de-a face cu niste japonezi care vorbesc foarte bine engleza :)
Si cu care ma inteleg foarte bine, avand in vedere experienta a 20 de transporturi Tokyo-Bucuresti  ;D

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #385 on: April 06, 2019, 21:58:55 PM »
Experimentele tale v-au impamantenit relatia. : - ))

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #386 on: April 06, 2019, 22:00:34 PM »
Și le-au umplut lor conturile  ;D ;D ;D

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #387 on: April 06, 2019, 22:06:12 PM »
Fun fact: Cand dau translate to english anul din Start date si End date se transforma in 2010.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #388 on: April 06, 2019, 22:16:09 PM »
Asa-i Japonia - back to the future :P

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #389 on: April 06, 2019, 22:20:42 PM »
Iar cu fiarele astea (ma rog, doar doua dintre ele) o sa compensez - pe spate - diferenta de ecartament rezultată din utilizarea basculelor de STI pe fata.







Sper sa fie suficient de late  ::)

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #390 on: April 06, 2019, 22:28:20 PM »
Ce ecartamente F/S ai dupa schimbarea bratelor?
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #391 on: April 06, 2019, 22:42:29 PM »
Nu stiu exact, ca n-am ajuns inca acolo  ;D
Dar din niste aproximări empirice, ca cele de mai jos, pare ca fata castiga in jur de vreo 2cm pe latura.







Iar pe spate n-am nici cea mai vagă idee daca, utilizānd cele 3 brate reglabile, rezulta si un ecartament mai lat sau doar o geometrie mult mai customizabila.
« Last Edit: April 06, 2019, 22:44:22 PM by WIM »

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #392 on: April 06, 2019, 22:47:24 PM »
Habar n-am cum e suspensia la masina ta. Ai McPherson pe fata? Ca daca da, ai sa ai niste caderi fabuloase cu bratele alea.
La planetare banuiesc ca te-ai gandit, si pui ceva cu lungime potrivita...
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #393 on: April 06, 2019, 22:57:09 PM »
Se intelege ceva din asta?



Si "fabuloase" bine sau rau ^-^?

Planetarele fata sunt de STI 2011+, la fel ca si bara stabilizatoare.

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #394 on: April 06, 2019, 23:08:15 PM »
Bune de Time Attack. Dar probabil ca se pot readuce spre zero din suruburi.
Da, e McPherson.
Sa nu ai surprize totusi cu iesitu' rotii din gabaritul aripii. Noi, astia cu Impreze Wagon ne cam chinuim pe fata. La mine, doar din offset mai mic cu 5mm, si 8", sunt in rasul aripii cu janta. Aron, cu brate de STI si cu jante ca ale mele e iesit binisor. Iar la noi, bratele-s mai lungi cu doar 10mm.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #395 on: April 06, 2019, 23:18:25 PM »
Pentru aripi există solutia asta, la care balesc la fel de tare ca la BBS-urile alea  :)



Sunt cu vreo 10 mm mai late decat cele stock.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #396 on: April 12, 2019, 17:48:04 PM »
Cam liniste pe aici...
Ai mai castigat licitatia aia ori ba?

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #397 on: April 12, 2019, 19:17:28 PM »
E linistea esecului, greselilor si asteptarii.

N-am castigat licitatia aia. Cineva s-a saturat sa-si creasca bid-urile yen cu yen si le-a cumparat la pretul de "Buy it now". Dar n-au intrat licitatiile in sac. Acum sunt cu ochii pe o alta, ce-i drept pentru niste jante mai putin speciale, dar mult mai abordabile.

M-am apucat sa reconditionez planetarele fata de STI si am facut prostia de a presupune in loc de a masura.







Cu cateva luni in urma, am presupus ca 2 burdufuri pe care le aveam de pe vremea santierului de la diesel (cand cumparasem vreo 20 de bucati, de toate soiurile) se potrivesc pentru capetele de la roata ale planetarelor de STI. Aveau acelasi numar de articulatii si nu m-am mai obosit sa masor diametrul mare, dinspre capul de planetara. Asa ca atunci cand am mai facut o comanda in Japonia, le-am luat doar pe cele 2 dinspre cutie.

Am frecat-o pe prima vreo ora sa curat mizeriile si urmele de vopsea. Dupa care am umplut o punga de Mega cu prosoape de hartie imbibate cu vaselina si m-am luptat vreo jumatate de ora sa desfac capul dinspre cutie - pe care inginerii de la Subaru, in infinita lor intelepciune, l-au conceput fara vreun inel de siguranta pe care sa-l scoti, astfel incat sa poti extrage usor, fara bataie de cap, tripoda. In loc de asta, bati ca disperatul cu o bucata de lemn sau plastic in aceste puncte marcate:







Dupa care vrei sa dai jos tripoda si dai peste un inel de siguranta pervers (de genul celui cu care m-am intalnit si la DCCD), adica retezat la interior (in loc de un seeger cinstit), care opune si el rezistenta si iese usor sifonat din toata operatiunea asta - si te intrebi daca poti sa-l pui la loc sau ar trebui sa iei altul nou.



Am bagat pe ax cele 2 burdufuri, am reasamblat capul dinspre cutie (cu acelasi inel de siguranta) si am umplut cu vaselina articulatia. Dupa care m-am luptat sa strang colierele cu mijloacele rudimentare avute la dispozitie (gen patent, surubelnita, ciocan, foarfece de tabla) si, in cele din urma am reusit.











Asa ca m-am apucat de celalalt capat, dinspre roata, unde presupunerea de care vorbeam s-a lovit cu capul de pragul realitatii, burduful fiind prea mic pentru a-l putea aseza peste "cupa" capului de planetara. Aici mi-am bagat picioarele si m-am lasat pagubas.

In consecinta, am comandat la SubaruPartsDeal inca 2 burdufuri, plus cele 2 sigurante de la capul interior (sa nu mai stau cu frica deteriorarii lor) si, daca pachetul ajunge la New York pana miercuri, o sa aterizeze aici in joia de dinaintea Pastelui. Cand, evident, nu mai lucreaza nimeni la vama, deci o sa intru in posesia lui in prima saptamana din mai. Odata cu ele, ar trebui sa ajunga si trusa asta: https://www.ebay.co.uk/itm/331440426058 -  (multumesc, Muttley, pentru sugestie!), care sa-mi permita sa strang la cuplu 3 piulite si sa lichidez si cu cutia de viteze.

Si, tot cu ceva noroc, o sa reusesc sa ma vad cu un entuziast al electronicii auto, proaspat intrat in familia Subaru, cu care sper sa pot aborda capitolul instalatie electrica si alte hangarale inrudite. Asa ca, daca aprilie se va schimba la fata, inceputul lunii mai ar trebui sa ma gaseasca cu niste jante de 18 si cu o solutie pentru cea mai mare bataie de cap - paienjenisul firelor si mufelor. Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile.

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #398 on: April 13, 2019, 11:08:57 AM »
Cum s-ar zice...operațiuni pe măsura măiestriei tale.
Cred ca in proiectele și chestiile legate de Subaru, răbdarea e un atuu mare și așteptarea după piese e probabil cel mai dificil lucru.
Succes in continuare :)

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #399 on: April 13, 2019, 11:59:22 AM »
Multumesc, Theo!
Si as completa asteptarea după piese cu asteptarea după bani  ;D