Mai jos, despre cum sa irosesti o zi întreagă vopsind ceva mai mult de 100 cm2 de fieratanii (1 - UN singur brat de suspensie).
În primul rând, nevoia. După masacrul suferit la momentul extragerii bucselor, aceste Megan Racing se prezentau asa:
Deci nu puteam sa le las ca atare. Am inceput modest, curățand capul reglabil cu smirghel si perii de sârmă, iar rezultatul a fost pe măsura de neimpresionant:
Brațul insa, nu s-a lăsat convins la fel de usor. Asta pentru ca (1) nu avusese parte de tratamentul cu lampa de gaz precum capul reglabil la momentul montării uni-ball-ului, deci powder coating-ul era încă neafectat si (2) aria de curățat era semnificativ mai mare.
De la smirghel am ajuns la flex si perie circulară, si după vreo ora de frecus OCD-istic, rezultatul se prezenta astfel:
Pentru ca registrul cromatic din dotare nu includea culoarea originală, s-a optat pentru această combinatie:
Si astfel, reteta unei sambete irosite va fi aplicată întocmai si zilei de duminica, la finalul căreia se va mai fi scris o microscopica nota de subsol a acestui roman fluviu.