The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #480 on: July 24, 2019, 22:04:47 PM »
Sar'mana!

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #481 on: July 28, 2019, 22:13:59 PM »
Cand am cumparat masina, l-am întrebat pe proprietar daca a avut accidente cu ea. Raspunsul a fost ca da, dar nimic mai serios de tamponari in parcare.

Iata cum arată urmele unui asemenea incident:







Desigur, ca orice om onest care nu are nimic de ascuns, intervenția a fost camuflată sub un strat de chit de vreun centimetru grosime, ca sa am cu ce sa-mi umplu o zi de duminică si cu ce sa tocesc 2 perii de flex.







Si partea cealalta, care i-a scapat neatinsă - mare minune!







Sper ca cele 2 spray-uri degripante cu care am acoperit metalul proaspăt expus sa ramana pe poziții pana week-end-ul viitor, când anticipez tratamentul cu inhibitor de rugină.

Iar pentru final am păstrat nota optimistă a week-end-ului:





« Last Edit: July 28, 2019, 23:15:59 PM by WIM »

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #482 on: July 28, 2019, 22:25:22 PM »
Arara foarte elegant instalatia!
Track&Daily: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #483 on: July 28, 2019, 22:34:29 PM »
Multumesc, dar contribuția mea e zero  ;D - e in întregime opera lui Sami.

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #484 on: August 15, 2019, 21:49:04 PM »
Ziua de azi trebuia sa fie dedicata aceleiași rutine din ultimele doua saptamani - curățat rugina de dedesubt, protejat cu ulei zonele expuse si tot asa mai departe.

Doar ca m-am săturat de asta ca de mere padurete, asa ca am alocat timpul unui montaj inutil doar pentru a-mi ridica moralul. Începe, foarte timid, sa arate a masina.









Si, tot cu ajutorul lui Sami, am rezolvat si instalația electrică de interior. Ecuația s-a dovedit dezarmant de simpla pentru ca tot circuitul airbag-urilor este complet separat. Asa ca am scos din instalația JDM toata partea referitoare la airbag-uri, am facut aceeași manoperă si pe instalația aspiratului de 2.5 si asta e tot.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #485 on: August 16, 2019, 09:15:28 AM »
Eu zic ca undeva toate traseele ar trebuie sa se separe. Sau doar se intalnesc intr o mufa comuna. Dar nu sunt asa multe fire totusi  ::)
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #486 on: August 16, 2019, 11:23:02 AM »
Se si separa, se si întâlnesc ;)

Toata fata (senzorii de impact frontal, airbag-ul de sofer si pasager) e reunită intr-una din cele 3 mufe ale calculatorului de airbag-uri, care face parte din instalația ce trece prin firewall.

Celelalte doua vin împreună cu instalația de interior, si reunesc toate airbag-urile de la scaune in spate - lateralele și cortinele. Partea foarte mișto e ca in toata această instalație de interior, circuitul airbag-urilor este complet separat de restul firelor si mufelor, ceea ce face posibila extragerea lui și integrarea în alta instalatie.

Iar eu am nevoie de instalația JDM de interior din motive ce tin de prezența unui controler pentru pompa de benzina, care sălășluiește în portbagaj, si de circuitul de airbag-uri de la benzinarul 2.5 aspirat (pentru ca Subaru n-a binevoit sa pună airbag-uri cortina pe Spec B-ul JDM).

WIM

  • *
  • 411
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #487 on: August 17, 2019, 21:25:31 PM »
Relatia mea cu masina asta a intrat in faza My Chemical Romance:







După ce ieri am petrecut cateva ore si am epuizat 3 spray-uri degripante si 2 de frână curățand de jeg un petic de caroserie de vreo doua palme, pe dedesubt, in spatele pasajelor roților fata, azi am apelat la o solutie mai eficientă și expeditiva: combinația dintre solutia de curățat motorul și spalatorul cu presiune. Rezultatul a fost impresionant dar s-a lăsat cu victime colaterale, respectiv ce se vede mai sus.

Oricât m-am ferit de solutia de motor (care e o soda caustică mai diluată), când am pulverizat-o pe dedesubt s-a scurs pe ici, pe colo, pe un brat sau doua, rezultând niste arsuri chimice de toata frumusetea.

Cat timp asteptam sa se usuce pe dedesubt, profitând si de prezența lui Sami, ne-am apucat de montat bucsele din puntea spate. Ma asteptam la un chin proportional cu cel de la demontare si am terminat cu totul in 3 ore:

1. bucsele de grupa N pentru Diferential





2. cele 3 bucse STI pentru cadrul spate, ranforsate cu poliuretan lichid, si cea de-a 4, din poliacetat.