Gata concediul, sumarul celor aproape 2000km de plimbat prin țară:
- consum mediu 11-12% pe bord, 15 pe autostradă la 130km/h, vreo 13 īn off-road, 10 in rest. Valorile se īmpart la 2 pentru că gpl.
- trecut de 50.000km pe gaz, motorul īncă toarce la fel de bine ca la īnceput.
- completat cu ulei aproximativ 2-300ml.
- īncă se aude un huruit cred eu de la rulment cardan, la AK au zis că nu aud nimic și să-l mai las, dar cred că nu prea au avut chef de el, o să văd cum īl schimb totuși.
- spart haionul la recuperare īn nisip, trebuie să-l repar.
- capota māncată de cai, așa rămāne.
- se aude un alt scārțāit la ambreiaj, cānd cuplează, dubios pentru că e nou și nu l-am chinuit.
- in configurația actuala nu pot să depășesc 110km/h la deal in treptele 4 sau 5. Un sentiment foarte nasol de impotență. Īn rest, trage chiar bine, dar mi se pare că are perioade cānd și cānd, mai ales la cald pare cam anemică.
- in off-road mașina pare la ea acasă, cu garda și caucicurile astea mă simt foarte īn siguranță pe orice traseu.
- trebuie să schimb becurile de interior, īmi mănāncă din baterie grav, mai ales cele din față care din motive dubioase nu pot fi oprite permananent, la orice ușă deschisă ele stau aprinse, iar īn camping e mereu ceva deschis.
Cam atāt, per total e o placere să explorezi munții țării īn forester și m-am hotărāt cu atāt mai mult că o să păstrez mașina pānă moare, la cum mergem noi e greu să ajungi acasă fără zgārieturi și cred că aș fi plāns să pățesc astea cu outback-ul.