Azi am rezolvat si cu centratul rotii spate in aripa. Nu gasisem foarte multe informatii la prietenii americani cu privire la operatiunea asta la sh, multi folosesc distantiere de subframe care fac acest lucru dar practic anuleaza lift-ul la diferential, ceea ce mi se pare aiurea. Muttley propusese acum ceva timp o solutie simpla, taiat si lungit trail arm-ul, dar nu-mi suna mie prea bine (si nici acum nu extrem de impacat) insa neavand alte idei, am dat inainte cu asta.
Am rezolvat operatiunea la vecinii de la TuningServ. Nu ma price, dar pare ok, sper sa tina. Am +20mm la trail arm.
Vopsit bine sa tinem rugina departe.
Chinuiala putin la montaj, noroc ca a venit domnu sa m-ajute ca singur n-o duceam la capat.
Si desigur ca a avut si o idee tipica Muttley pentru strangere suruburi, teoria fiind ca in asa fel as mai putea castiga cativa mm in plus la distanta fata de partea anterioara a aripii. Mie mi se pare ca am pierdut, dar nu mai conteaza, oi fi masurat gresit.
Concluzia este ca acum am roata perfect centrata in aripa. Distanta de la butuc la plasticul de la prag este de 40cm, identic fata de SH-ul lui Pfaizzer cu suspensie (inca) stock. Deci e de bine. Sa vedem cat mai pierd iar, dupa ce o mai ridic putin saptamana viitoare.
In weekend avem iar treaba: