unul din efectele strangerilor incorecte sunt si probleme cu vibratiile la franare.
Prin Vest nici aia cu masini de track day nu prea intalnesc asa ceva.. la noi in Romania se "ovalizeaza" si daca te tarai 6 luni cu 15 km/h viteza medie prin Bucuresti... Una din explicatii e asta, roti nestranse corect.
Eu ti-am zis de 110 NM, ca aia e pe undeva cam la orice roti de aliaj, din pacate la Subaru nu sunt multe informatii, si iarasi depinde daca mai ai rotile originale.
Oricum e ceva toleranta si acolo.., si daca diferenta e de 5 % nu e drama, dar sunt unele pistoale de le strang aia la 200NM.. nu 108 in loc de 104...
Si eu de vreo 8 ani am o cheie Black & Decker cu care umblu in portbagaj numai pentru asa ceva.
Nici in Belgia, nu procedeaza astia corect, pe unde ma duc, strang cu pistolul, apoi vin cu cheia din urma, si e si normal ca daca e strans deja peste cat trebuie, cheia se blocheaza imediat si zici ca e corect...vezi bine a facut clinchet...
Nici nu mai mai cert cu aia, plec de la vulcanizare, pun mana pe cheie, le slabesc complet si strang iar la cat trebuie.. NU crap de 2 ori pe an cand le rotesc iarna-vara.