japonezu' de la eclipsa
Subaru club Romania

japonezu' de la eclipsa

Forester

  • 2505
  • The other right!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #60 on: April 02, 2019, 16:34:00 PM »
Ce bine arata acum masina! Bravo pentru perseverenta  si pentru "salvarea" unui Forester.
Pana la urma cred ca esti singurul de pe forum cu SF, cel putin activ, nu?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 11951
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #61 on: April 02, 2019, 16:37:32 PM »
E simpatic forestierul. Imi place verdele.
Chiar ca e salvat. Cum statea el abandonat intr-un colt acolo... Pana la urma a fost o afacere buna la cati bani ai dat pe ea si cum se prezinta. Ramane sa mai vezi pe partea tehnica ce ii mai faci.

La cat ai ajuns pana acum cu reparatii si intretinere?
« Last Edit: April 02, 2019, 16:39:10 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #62 on: April 02, 2019, 18:04:57 PM »
Pai,

japonezu' - 800 euro
Platforma - 550 euro
aripa dreapta spate + tripla - 750 lei
schimbat aripa + vopsit bla bla - 1100 lei
distributie + pompa apa, radiator, burduf, curele accesorii, garnitura etrier, revizii complete (fara diferential si cutie de viteze) - 3400 lei
detailing auto + fixat 2 puncte pe parbriz 550 de lei
ma rog...testare la SMT vreo 200 de lei parca...


deci vreo 2600 Euro pana acum.


de monitorizat: bucsa mare bascula drapta fata - am uitat :)
de schimbat toba finala (nu e urgent- cred); - zdranganeste cand pornesc masina si parca se mai aude din gand in gand;
de vazut care-i treaba cu bucse tiranti spate  - am uitat :)
de reglat tacheti (sau poate e mai indicat sa-i schimb?)+ schimbat bujii, fise - daca e cazul; - nu m-as mai baga aici daca in weekend mi-a confirmat iarasi un SUB 9,5% mers normal;
caseta de directie - joc ax ; tre' vazut daca se schimba cu totul sau se poate reconditiona ceva;
ulei cutie de viteze si diferential;

...probabil o sa mai apara cate una alta.

Sunt pe lista, le vine randul incet incet;

Urmeaza sa-i fac RAR'u si parca m-as baga sa-i curat motorul dar la un specialist.
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #63 on: April 02, 2019, 19:52:00 PM »
Curatatul motorului te ajuta doar sa depistezi eventuale scurgeri pe viitor, macar ai un punct de reper, altfel praf oricum se aduna repede

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #64 on: April 02, 2019, 20:56:07 PM »
Curatatul motorului te ajuta doar sa depistezi eventuale scurgeri pe viitor, macar ai un punct de reper, altfel praf oricum se aduna repede

Da, să văd ce pierde și pe unde pierde dacă e.
 
Din ce am mai căutat și pe care i am mai sunat, nu prea se bagă mulți pentru că spre deosebire de modelele mai noi care au capace, protecții din plastic și unde POATE poți intra cu jetul la presiune mai redusă, SF ul ar avea destule mațe la vedere ceea ce ar fi destul de riscant.

Mai mult decāt atāt, unele "mațe" pot fi crăpate, exfoliate, etc.
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

Celalalt

  • *
  • 1825
  • Mda...
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #65 on: April 02, 2019, 21:23:07 PM »
Lasa l asa. De la volan si cu capota inchisa nu cred ca il vezi. Plus ca dupa doua ploi si mers la drum mai lung e la fel de murdar.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

BOXER

  • *
  • 1955
  • +
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #66 on: April 02, 2019, 22:41:04 PM »
Ultimul Forester spalat din plictiseala l-a costat pe proprietar aproximativ 1000 de euro si doua saptamani de nefolosire.
Poti redirecta costurile astea catre ceva mai constructiv.
« Last Edit: April 02, 2019, 22:41:55 PM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Theophilus+Julsey

  • 544
  • 2004 Forester 2.0XT
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #67 on: April 02, 2019, 23:29:20 PM »
Și eu l-am spălat la mine cānd am luat-o...am astupat toate găurile pe care le-am găsit și am pus pungi peste toate mufele și am spălat cu bateria deconectată și am lăsat-o vre-o zi in soare cu capota deschisă. Asta a fost cānd așteptăm după turbo și oricum trebuia sa stea mașina. Nu a fost mare diferența după spălare, cred ca pentru diferența, trebuie date plasticele cu tot felul de paste și normal trebuie sa nu fie corodate piesele și oricum nu ne-am luat forestere sa le ținem in vitrina :)

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #68 on: April 02, 2019, 23:40:35 PM »
Ok, ok, am īnțeles :)
Mulțumesc mult pentru opiniile și experientele voastre.

Tre' făcut RAR'u și printre altele aș vrea ca japonezu' să fie cāt mai clean.

Și da, să văd dacă se prelinge ceva; joja și restul le verific mereu deci mă aștept să nu.

Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #69 on: April 02, 2019, 23:44:41 PM »
Lasa l asa. De la volan si cu capota inchisa nu cred ca il vezi. Plus ca dupa doua ploi si mers la drum mai lung e la fel de murdar.

Mi-am adus aminte că tre' să-i fac ceasul de deasupra oglinzii. Mi ai zis atunci cum dar NU AM TIMP.
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #70 on: April 03, 2019, 10:55:24 AM »
Eu asa stiu ca butonul de "bright" mareste intensitatea luminii doar in zona ceasului care e deasupra oglinzii retrovizoare.
Chestia care scade sau  mareste lumina pe panoul de bord / kilometraj / turometru e o rotita pe maneta stanga / semnalizare.
Poate gresesc, dar la SF - ul meu asa e.

Asa e cu rotita maneta stanga, cu "bright" nu pot vedea pentru ca nu merge ceasu' :(




Voiam sa te scot la o liniuta de SF'uri dar vad ca esti in Cluj...:)
« Last Edit: April 03, 2019, 10:56:29 AM by joker »
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

MihaiFlorescu

  • *
  • 11951
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #71 on: April 03, 2019, 12:19:08 PM »
Motorul il poti spala cu grija si fara stres. Am spalat 3 motoare de subaru, unele de mai multe ori. E drept ca cel mai vechi era 2001.
Ideea e ca cel mai sigur este sa scoti bateria, acoperi alternatorul cu o punga si o fixezi, acoperi cutia de sigurante si eventual bobina de inductie. Apoi poti sa speli linistit cu presiune mica.

Sau poti sa speli pe langa motor, adica zona radiatorului, toate rezervoarele, zona bateriei, zona de sub stergatoare etc si iti garantez ca diferenta o sa fie mare si in sfarsit o sa poti sa vezi si tu nivelul lichidului din diverse rezervoare si mai ales daca si cand o sa supureze radiatorul pe sus. 

Later Edit: Singura dubiosenie pe care o vad la tine e alarma aia care are fire trase aiurea. Si radiatorul pare nou sau a mai fost spalat.
« Last Edit: April 03, 2019, 12:23:08 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Muttley

  • 3902
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #72 on: April 03, 2019, 12:22:32 PM »
... poti sa speli linistit cu presiune mica.

Am accentuat eu partea esentiala.
WRX SW 2002

Celalalt

  • *
  • 1825
  • Mda...
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #73 on: April 03, 2019, 12:24:32 PM »
Daca ai si cu ce sa il sufli ulterior pe la toate mufele si mufitele si fise si alea alea , e si mai bine.Dar repet , nu il vezi de la volan nu ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #74 on: April 03, 2019, 12:38:09 PM »
Daca ai si cu ce sa il sufli ulterior pe la toate mufele si mufitele si fise si alea alea , e si mai bine.Dar repet , nu il vezi de la volan nu ?

:))) da' nu e ca'l vad eu; e ok asa rapanos. vreau sa vad daca se prelinge ceva si sa trec de RAR fara emotii. ma astept la orice si nu incurajez plicurile.
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

joker

  • 165
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #75 on: April 03, 2019, 12:40:09 PM »
Motorul il poti spala cu grija si fara stres. Am spalat 3 motoare de subaru, unele de mai multe ori. E drept ca cel mai vechi era 2001.
Ideea e ca cel mai sigur este sa scoti bateria, acoperi alternatorul cu o punga si o fixezi, acoperi cutia de sigurante si eventual bobina de inductie. Apoi poti sa speli linistit cu presiune mica.

Sau poti sa speli pe langa motor, adica zona radiatorului, toate rezervoarele, zona bateriei, zona de sub stergatoare etc si iti garantez ca diferenta o sa fie mare si in sfarsit o sa poti sa vezi si tu nivelul lichidului din diverse rezervoare si mai ales daca si cand o sa supureze radiatorul pe sus. 

Later Edit: Singura dubiosenie pe care o vad la tine e alarma aia care are fire trase aiurea. Si radiatorul pare nou sau a mai fost spalat.

Ok, multumesc.

Radiatorul e nou. Nu stiu la ce alarma te referi.
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

MihaiFlorescu

  • *
  • 11951
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #76 on: April 03, 2019, 14:24:55 PM »
Eu am crezut ca e alarma, dar nu stiu ce e... vad ca are firicele mai multe care duc la baterie...

A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #77 on: April 03, 2019, 14:36:47 PM »
O fi tiuning?!

joker

  • 165
Subaru Forester 2l aspirat - de la eclipsă

MihaiFlorescu

  • *
  • 11951
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #79 on: April 03, 2019, 15:14:59 PM »
OK. Ala sigur nu e Water Resistant :D

Deci ia niste servetele umede si sterge putin stanga dreapta si aia e.
« Last Edit: April 03, 2019, 15:16:07 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX