Pertinenta nu pretind a-mi fi parerea, insa pot incerca sa te invat sa citesti foaia aia.
Coloana "specificatii" indica un interval de valori. Nominalul e la mijlocul intervalului, valorile de capat reprezinta abaterile maxime.
Ideal e ca dupa reglaj, pe coloana "final" e sa ai valorile nominale. Foarte, foarte important e sa ai valori simetrice stanga/dreapta.
Acum, daca te uiti acolo...
Fata:
- fuga - who cares, pe un subaru cu mcpherson si cu flanse de fabrica, e nereglabil.
- cadere - daca specificatiile-s corecte (compara cu manualul utilizatorului sau cel de service, mie mi se par cam mari), au reglat foarte ok.
- convergenta - spot on, model de reglaj corect, nominal si simetrie.
Spate:
- caderea e nereglabila si la multilink (cred ca ai suspensie similara cu a SH-ului), si e in parametri (6 minute, adica o zecime de grad e kk).
- convergenta e reglabila, valorile initiale erau proaste, si pare-se c-au ramas la fel. Nu, n-are ce-si reveni la normal acolo.
Important: reglajul se face intotdeauna cu motorul pe masina. Se intelege ca e gata?? Nvm, am vazut ca e reglaj din ianuarie...
PS: reglajele implica filete neblocate. Poate in ianuarie efectiv nu au putut roti de suruburile/piulitele de reglaj convergenta spate. Tu stii ce ai pe masina si ce au reclamat aia.