Tănculețul meu
Subaru club Romania

Tănculețul meu

Re: Tănculețul meu
« Reply #380 on: August 10, 2020, 18:51:01 PM »
Da, da, chiar.  ;D Ce draq e aia?  :o
Ma gandeam sa iau mai multe. Da nu stiu daca sa le leg in serie sau in paralel. Ca poate dublez forta si scad consumul la 0.
« Last Edit: August 10, 2020, 18:52:02 PM by danielalexandru »

Re: Tănculețul meu
« Reply #381 on: August 22, 2020, 11:59:34 AM »
Stergatorul de la luneta a inceput sa faca figuri. Daca-l las pe mers continuu e ok. Dar daca-l pun pe intermitent, se opreste numai unde vrea el. Ba in stanga, ba in dreapta, ba la mijloc, ba in unghi. Trebuie sa mai invart nitel de tot din maneta, cat sa-i dau un impuls ca sa ajunga la capat. Plus ca nici nu-mi mai dau seama daca trebuie sa stea in stanga sau in dreapta.
A studiat cineva problema? Am solutii sa-l repar?

LE. Cati milimetri are in diametru tija de la schimbator?
« Last Edit: August 22, 2020, 12:47:16 PM by danielalexandru »

Re: Tănculețul meu
« Reply #382 on: September 09, 2020, 19:44:14 PM »
O sa-i comand maciulia originala.
« Last Edit: September 09, 2020, 19:47:25 PM by danielalexandru »

Arturito

Re: Tănculețul meu
« Reply #383 on: September 09, 2020, 21:11:33 PM »
Merge si greu stergatorul de pe spate ? Adica lent , greoi...

Re: Tănculețul meu
« Reply #384 on: September 10, 2020, 07:29:16 AM »
Nu, e vioi. Doar ca se opreste unde vrea el pe intermitent. Il desfac io si p-asta.

Arturito

Re: Tănculețul meu
« Reply #385 on: September 10, 2020, 11:52:11 AM »
Posibil sa fi ruginit in interior. Axul e metal in metal. Cel putin la forester asa e. Nu cred ca au inventat altceva la obk. Nu e complicat de desfacut , dar trebuie atentie. Si rabdare.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Tănculețul meu
« Reply #386 on: September 10, 2020, 11:56:47 AM »
Tapiteria e facuta tot la omul lui MihaiFlorescu?

Re: Tănculețul meu
« Reply #387 on: September 10, 2020, 23:57:49 PM »
Da.

Re: Tănculețul meu
« Reply #388 on: September 17, 2020, 16:53:41 PM »
A aparut iar un tremurat usor de volan la o frana usoara, de la 120 la 100. Nu tine mult, nu-ti mai smulge volanul din mana, dar exista.
Discuri noi, placute noi, nu mi-am dat seama sa mai faca dupa ce le-am schimbat, acum a reaparut. La alt nivel, dar a reaparut.
N-am pus frane crunte sub nicio forma. Oricum fiind motorul nou nu l-am abuzat, deci sigur n-aveam de ce sa ovalizez discurile.
De ce-mi tremura volanul?  :(

« Last Edit: September 17, 2020, 16:58:07 PM by danielalexandru »

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Tănculețul meu
« Reply #389 on: September 17, 2020, 16:59:17 PM »
Buna combinatia Brembo + Textar?

Re: Tănculețul meu
« Reply #390 on: September 17, 2020, 17:07:33 PM »
E o frana ciudata. Desi pare mai elastica, mai moale, isi face treaba mai mult decat iti poti imagina. N-am mai avut la nicio masina genul asta de frana.
Apoi am cedat la tot felul de rugaminti ca bag bani aiurea-n masina. Si acum mi-am luat-o rau. M-a ginit ca-mi tremura volanul la franare si n-am niciun argument.

Re: Tănculețul meu
« Reply #391 on: September 30, 2020, 23:22:49 PM »
Mihai. Tii minte cum erau crapate farurile vechi? Fiecare cu o linie verticala, la mijloc, incepand de sus. Ei bine, s-a crapat iar un far, exact in locul ala. E din ciclul 'asa face toate'?
Mai pateste cineva chestia asta?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #392 on: October 01, 2020, 08:19:17 AM »
Astea pe care le ai acum au folie pe ele?

Re: Tănculețul meu
« Reply #393 on: October 01, 2020, 09:36:39 AM »
Nu, ca nu-s prea sigur ca-i asa ok cu folie. Adica-n timp vad mai multe dezavantaje decat avantaje.

Oricum, nu-s multumit de cum au iesit. Era loc de mai bine. Sunt si oglinzile nitel ingalbenite. Plus ca am becuri de peste 5000, iar lumina naturala e de vreo 4300. Adica degeaba-s albe rau, daca la 4300 ar trebui sa lumineze cel mai bine. Sau asa cred eu.
As putea sa le trimit la reconditionat, sau as putea cumpara altele. Ca nu mor dupa cum lumineaza. Numai ca nu reusesc sa inteleg de ce se crapa toate /ambele faruri/ in acelasi loc.

Am sa revin azi cu poze, sa priceapa toata lumea ce si cum.
« Last Edit: October 01, 2020, 09:48:14 AM by danielalexandru »

Re: Tănculețul meu
« Reply #394 on: October 07, 2020, 13:05:54 PM »
Daca dai curent altei masini {logan 40A), mai conteaza starea acumulatorului respectivei masini? Poate fi bun/prost/descarcat/stricat, n-ar trebui sa plece masina pe curentul de la mine? Ca doar e mufata la acumulatorul meu.
Cu alte cuvinte, neplecand, nu-i clar ca buba e in alta parte? Alternator, releu sau mai stiu eu ce?

Nu de alta, da sa stiu daca l-am facut pe unchi-miu hodorog senil degeaba sau cu motiv.  :-[

LE Tare e ca in aceeasi zi, dupa 300 km, m-a lasat si pe mine bateria. Am bagat benzina, m-am suit in ea si aia a fost. N-a mai vrut sa plece. Lu' mosu' i-am dat curent dupa ce mi-am cumparat bacterie noua.
« Last Edit: October 07, 2020, 13:08:28 PM by danielalexandru »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Tănculețul meu
« Reply #395 on: October 07, 2020, 15:53:06 PM »
De obicei este o problema de contact a clestilor la masina donatoare, sau o problema de fire subtiri si proaste, sau cel  mai frecvent, ambele.
Hai sa o luam asa: pentru un curent de 10A se recomanda fire de minim 1.5mm2. Iar curentul de pornire este de zeci de amperi. Crezi ca aveai cabluri atat de groase/serioase? Daca nu, atunci ai o rezistenta mare a firelor, deci o cadere mare de tensiune pe ele si nu mai "ajunge" mare lucru la masina bolnava.
Daca ai fire subtiri si nici macar nu se incing, ai si problema de contact la donator. Ceea ce nu e usor de facut, si anume sa ai contacte suficient de bune sa duca un curent de 40-50-70 de amperi!
In concluzie, cu petardele de cabluri gasite de obicei prin comert NU poti porni alta masina decat daca macar vreo 60-70% mai duce bateria bolnava. Mai parere.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Tănculețul meu
« Reply #396 on: October 07, 2020, 16:39:46 PM »
Mda. Misto e ca am avut cabluri de aparat de sudura de pe timpuri si le-am facut cadou.
Acum, in benzinarie, am rugat un posesor de Duster sa-mi dea curent si am plecat la sfert de cheie cu cablurile mele. M-am oprit la primul magazin, mi-am cumparat o caranda de 75A, am ajuns acasa si n-am fost in stare sa pornesc loganul de 1,2, 40A cu aceleasi cabluri. Se vedea c-a luat ceva curent bateria, firele se cam incinsesera, da loganu n-a invartit neam.
Cu aceleasi cabluri am pornit loganul unei vecine fara nicio problema.
Acum, daca zici ca nu-s in stare c-o baterie dusa complet, se cam explica. Chinul ala de baterie avea vreo 8 ani.
 
Totusi, ce nu pricep eu. Ce mai conteaza bateria lui daca eu am pus clestii pe bornele masinii?

kkennyy

  • 1763
Re: Tănculețul meu
« Reply #397 on: October 07, 2020, 16:40:20 PM »
Conteaza starea acumulatorului care primeste, daca este praf las-o sa mearga conectata la masina donatoare cu motorul pornit ca sa se incarce minimal si sa aiba destul curent de pornire. Nu e acelasi lucru ca legi cablurile intre baterii, cu a merge direct pe bateria ta :)
Forester XT SJ 2018

Re: Tănculețul meu
« Reply #398 on: October 07, 2020, 16:44:05 PM »
Asa am facut. A mers mai bine de 5 minute. Iar a mea era pe la 2500 ture. Am incins cablurile si atat.

kkennyy

  • 1763
Re: Tănculețul meu
« Reply #399 on: October 07, 2020, 16:45:29 PM »
Totusi, ce nu pricep eu. Ce mai conteaza bateria lui daca eu am pus clestii pe bornele masinii?
Multi cred la fel, dar este gresit de fapt. Tu nu scurtcircuitezi in niciun fel circuitul masinii, el tot de la bateria lui isi trage curentul. Tot ce faci este sa reincarci o baterie, care daca este praf, sa zicem un 8V, va dura putin pana o aduci in jur de 12 ca sa poata sa porneasca masina. Poti sa observi usor asta daca iei bateria praf separat si o pui pe un incarcator smart, sa vezi cat ii ia pana aduce sus voltajul, fata de o baterie buna care face asta proape instant.

Asa am facut. A mers mai bine de 5 minute. Iar a mea era pe la 2500 ture. Am incins cablurile si atat.

Arunc-o atunci, e adio :D
« Last Edit: October 07, 2020, 16:46:48 PM by kkennyy »
Forester XT SJ 2018