Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

georgeg

  • *
  • 87
  • IMPREZA STI JDM
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #300 on: March 26, 2021, 23:52:36 PM »
Scooby world sunt din UK, implicit au pentru podea cu pedale pe partea gresita

Chiar deloc, take a look.
Eu nu-mi dau seama daca sunt la fel de faine ca cele oe, groase, pufoase, sau sunt din categoria celor subtiri si eventual rigide.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #301 on: March 29, 2021, 15:10:35 PM »
Am comandat de pe race shop furtunul si niste coliere, ca tot am nevoie si pentru cele de apa de la radiator si surpriza, desi apar in stoc cu livrare imediata produsele, livrarea este programata incepand cu 22 aprilie... Evident, am afla dupa efectuarea platii, pe mail.

Arturito

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #302 on: March 29, 2021, 15:51:08 PM »
Scrie pe undeva ca se muta cu depozitul si au intarzieri. Nu ti a afisat asta ?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #303 on: March 29, 2021, 16:26:28 PM »
Limba romana, draga de ea: [...] POATE EXISTA O ÎNTÂRZIERE DE EXPEDIERE A COMENZILOR ȘI ASISTENȚĂ TELEFONICĂ LIMITATĂ DUPĂ ORA 15:00.[..]
Deci comenzile primite dupa ora 15:00 sau doar asistenta telefonica dupa ora 15:00?

Apoi...

PE STOC LA FURNIZOR: >20 BUC.
MUTAREA DEPOZITELOR NOASTRE POATE CAUZA ÎNTÂRZIERI.
LA DVS ACASĂ: 31. 3.

Mai simplu decat 100 de mesaje confuze era sa scoata acea estimare de livrare din site.
« Last Edit: March 29, 2021, 16:31:17 PM by MihaiFlorescu »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #304 on: March 30, 2021, 11:37:24 AM »
Asta se intampla cand dispar magazinele fizice iar locul le este luat de magazinele virtuale.
Preturile mai mici sunt bazate pe reduceri de personal dar apar probleme.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Arturito

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #305 on: March 30, 2021, 12:11:06 PM »
Daca nu ma insel Race shop nu e in Romania. E in Cehia parca. Si aici au doar o persoana de contact care mai intermediaza sau mai rezolva din probleme.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #306 on: March 30, 2021, 12:17:47 PM »
Posibil. Fiind .Ro cu site in romana am presupus că sunt aici.

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #307 on: March 30, 2021, 12:33:03 PM »
Asta chiar scria clar pe site



Eu de la ei am luat anul trecut discurile de frana de la DBA, dar nu am avut probleme, au fost livrate in intervalul anuntat pe site

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #308 on: May 01, 2021, 17:52:06 PM »









Problema... Am schimbat furtunul de la radiator de sus pentru că oricât strângeam colierul tot mai picura spre radiator. Toate bune și frumoase

Am trecut apoi la furtunul servo care tot așa nu mai stătea etanș pe pompa, se vedea lichid, am schimbat și garnitura (oring) vizibil aplatizată și întărită. Am împrăștiat lichid peste tot, a intrat cu greu furtunul de benzina la metru și mai greu clemele de strângere, având un diametru exterior ușor mai mare ca cel original, am completat cu lichid, am tras de volan cu motorul oprit... Lichidul la fel de sus.

Bun, zic sa ii dau la cheie fara sa pornesc. Repet de câteva ori... Același nivel.

Pornesc motorul și iau de volan... Cârâieli de la pompa, spuma in vas, urca nivelul peste și dă pe afară..  zic ok... Sa ridic vasul deasupra că poate are aer și nu trage lichid... Nimic..

Are aerisitor pompa? Ce am greșit? Cred că s-a bulit. Volanul merge in șuturi. Clar are aer pe circuit.

 :blank: mama lui de Subaru fiabil...
« Last Edit: May 01, 2021, 19:08:15 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #309 on: May 01, 2021, 18:09:36 PM »






Spre radiator am ales un alt tip de colier. Mi se pare mai ok decât sârma originală. Dar spre bloc am lăsat așa.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #310 on: May 01, 2021, 18:53:27 PM »
Efect secundar dubios. Nu vrea sa intre in nici o viteza. Am lăsat motorul să meargă o grămadă... Degeaba.
Am zis că dacă plec cu ea o să accelereze procesul de aerisire dar nu intra in viteza... Nici una.. nici cu motorul oprit???? Wtf?

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #311 on: May 01, 2021, 19:06:55 PM »
Din cauza pompei de servo nu intră în viteză !? :o
forester 2.0x forester 2.5xt

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #312 on: May 01, 2021, 19:44:46 PM »
A sărit ceva ulei pe curele. Mă gândeam că poate patinează și alternatorul nu mai merge corect și de acolo și problema de intrare în viteză, in mintea mea având legătură cu ambreiajul, pompa etc... nu știu... Am spălat bine, degresat, rolele se invart... Degeaba...

Edit: citind din pățaniile altora se pare că acele cleme pot lăsa aerul sa intre în sistem, chiar daca nu curge lichid. Faptul că furtunul este mai gros, cu siguranță le face sa nu strângă la fel cum făceau cu furtunul original. Partea interesanta este că am comandat coliere cu șurub dar se pare că sunt cam mici și acelea... Sa vad ce găsesc după sărbători sau sa incerc sa desfac la maxim un colier sa vad cum stă...

Ce îmi este teama e sa nu fi stricat pompa cu atât aer în sistem.
« Last Edit: May 01, 2021, 20:08:06 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #313 on: May 02, 2021, 12:14:44 PM »
Ce legătură poate sa aibă alternatorul cu ambreiajul... as zice ca nici una.
Ai cumva ambreiaj hidraulic pe același sistem cu servo-directia ? Legătura dintre pedalier și furca care acționează placa de presiune, nu este pe cablu de otel? Schimbătorul nu este conectat la cutie prin cabluri ?

Edit:
La una moment dat spuneai ca iti intra mai greu in viteze la rece:
Quote
Mda, si la mine persista treaba la rece. Nu am apucat sa il schimb inca. După 10-15 minute de mers si încălzit începe sa intre bine in viteza de te unge pe suflet, dar pana atunci incerc sa nu schimb viteza prea des
ai rezolvat cu treaba asta prin schimbatul uleiului în cutie ?

Când am avut o problema de genul asta la Logan, era din angrenajul schimbătorului de viteze.
« Last Edit: May 02, 2021, 12:28:23 PM by Lup_Alb »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #314 on: May 02, 2021, 12:57:07 PM »
Mă gândeam că e asistat ambreiajul, dracii să o ia.

Nu am avut timp sa schimb uleiul din cutie, dar cu venirea primăverii și a temperaturilor mai mari s-a diminuat treaba. O să mă uit să nu fie ceva total paralel, pură coincidență... O să verific furca, pompa tot, dar momentan sunt in deplasări cu Hyundai-ul. Speram să împart din cei aproximativ 3000km intre cele doua, dar se pare că o să îi fac exclusiv cu mașina mai mică.

Nici măcar 117.000km...
« Last Edit: May 02, 2021, 13:00:16 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #315 on: May 02, 2021, 13:48:09 PM »
Eu cred ca's chestii separate care s'au suprapus.
La alte marci stiu ca sunt interconectate sistemul de frana cu cel de ambreiaj, dar intre servodirectie si ambreiaj nu stiu sa existe la vreun model legatura

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #316 on: May 05, 2021, 23:49:06 PM »
Cu vitezele și-a revenit a doua zi de la sine. Am idee de la ce ar putea fi, dar nu asta mă doare acum.

Am pus coliere cu șurub, am strâns bla bla... Mult mai bine in vas. Nu mai face milkshake de căpșuni.
Dar tot trage aer și face urat. Am observat apoi că tocmai pe la nenorocitul de oring abia schimbat curgea lichid. Am strâns la limita limitelor. Nu mai curge, e puțin mai bine dar tot face urat pompa. Încă bolborosește in vas dar macar nu dă pe afară.
Direcția este grea și asistența vine cu întârziere.

Pompa noua? Sa nu fi fost oringul bun? Am tot văzut un recall pe pompa și un uprated oring...



Practic problema pe care am vrut sa o rezolv mi-a dat bătăi de cap și mai mari....
« Last Edit: May 05, 2021, 23:50:14 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #317 on: May 11, 2021, 09:57:02 AM »
Mai ai furtunul vechi? Daca da, ai incercat sa il pui la loc, cu oring nou si cu coliere normale, dar stranse bine? Eu asa am rezolvat faptul ca prindea aer la servo. Eu am mers atunci vreo 100 de km cu pompa prinzand aer, dar nu facea spuma in vas, doar facea galagie mare, si am incercat sa evit sa o fortez, nu a crapat

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #318 on: May 11, 2021, 10:20:10 AM »
Se vede ulei pe la zona unde ar trebui sa etanșeze oringul. Am comandat un alt cod, cu ceva mai multa carne se zice și care ar rezolva problema. Aștept să ajungă. In Ro nu se găsește pentru că nu se livrează la bucată și nu mai face nimeni stocuri. Am comandat mai multe. Daca se dovedește a fi bun, distribui pela cine mai are nevoie.

Intre timp, probabil de nervi și neatenție am ajutat cheia pe poziția I în contact și car kit-ul a tot incercat sa se conecteze la telefon până a consumat bateria. Azi-maine îmi ajunge un redresor "Smart" sa o pun la recondiționat.


Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #319 on: May 11, 2021, 23:04:10 PM »
Eu am înlocuit toate oringurile cu ce aveam într-un kit de oringuri de la ceva supermarket. Doua oringuri cel mai mic, și cel mai mare, a trebuit sa merg la un magazin specializat. Au fost 2 lei. Toată operațiunea a costat 30 de lei. La mine curgea pompa. La cât costa o pompa noua, chiar și aftermarket, merita sa încerci ruta asta.
Când îți vin oringurile, si eu zic sa încerci sa pui furtunul vechi înapoi și coliere noi.