Am reusit sa adun ceva piese asa ca mihaistan s-a ocupat de partea de schimbat cam tot ce era momentan urgent :
- discuri frana fata dba + placute pfc zrated
- furtune frana goodridge
- pompa benzina deatschwerks de 255
- bujii ngk
- ceva piese la timonerie
- ulei motor millers nano 5w40
- filtre aer + benzina oe
Suplimentar am luat si 2 anvelope noi pentru fata, cele de pe spate sunt inca peste jumatatea vietii, probabil la anul le voi schimba si pe ele. In sfarsit am scapat de senzatia urata ca masina nu are suficienta aderenta pe puntea fata mai ales la intrarea in viraje, chiar si pe uscat, pe ud nu mai zic, gumele vechi fiind insa terminate la propriu.
La final, un reset de soft, masina avea ceva knock-uri in partea de sus, probabil bujiile vechi, filtrul de benzina imbacsit si poate pompa oe care s-a lenevit sa fi dus la aceste probleme. Momentan tinem sub observatie, oricum ca si impresie, motorul trage mai bine, e mai reactiv de la turatie mai joasa, mai elastic. Dar tot mai e loc de mai bine, va urma.
Planuri viitoare? Distributie mai intai pentru ca masina are doar curea noua schimbata de Horatiu insa rolele au peste 50k km, am gasit ceva sticker ca au fost schimbate pe la 70k. Iar dupa distributie probabil va urma ambreiaj, sunt momente cand agata usor treptele, iese mai greu din anumite trepte de viteza. Si poate reusesc sa montez si eleronul specific sti, sta in garaj de mai bine de 1 luna impreuna cu alt capac de portbagaj luat special pentru el, trebuie doar gaurit si vopsit.
black and japanese baby