Vineri, 13 iunie, dimineata devreme, ii faceam o poza cu lumina buna, undeva pe deneu, nestiind la momentul ala ca avea sa fie ultima ei poza cu geamuri in stare de fabrica.

Cristi si Ionut s-au apucat imediat de treaba.

...si asa au tinut-o aproape toata ziua, intens si sustinut. Eu m-am plimbat pe jos prin Bucuresti, de plictiseala si ca sa nu-i bruiez.
Reamintesc, e a 4-a masina pe care le-o duc. Si le-am zis ca sper sa fie ultima. Nu ca nu mi-e drag sa apelez la serviciile lor, dar daca toate bune, alta masina nu-mi mai trebuie.
Au fost:
- folie de protectie faruri. Farurile au fost polisate cu microfibra, inteleg de la ei, "s-a inlaturat maxim 2% din grosimea lacului".
- folie antipietre parbriz.
- folie solara parbriz si geamuri fata, ceramica nu stiu cum, cu tenta albastra, transparenta maxima. Geamurile fata s-au scos.
- folie solara geamuri spate si luneta, fumurie nush de care. Am insistat cam mult sa-mi puna mai transparenta decat voiau ei, vreo 2 niveluri chiar. Si tot s-au innegrit groaznic geamurile spate.
Proiectoarele nu le-am facut, ar fi trebuit demontate si e foarte greu. Oricum ies cand fac masina bucati in iulie, le fac local p-alea.
Las cateva poze
utile mie aici, daca-mi crapa si telefonul asta, sa am de unde le lua.
Fata pe nori, spatele pe soare.

Ah, am uitat, le-am cerut sa-mi ascunda emblema cu Superman din grila fata, daca au ceva negru mat. Dupa cum se vede, au avut. Nu-s convins ca-mi place, probabil va zbura la spalare.
Ca sa ii dau o sansa la viata foliei antipietre, am pus stergatoare noi. Originale. N-am mai facut asa ceva niciodata. Recunosc, arata bine de tot. Si in pozele astea se vede tenta albastra mai bine.

Urmeaza sa modific maneta de stergatoare, sa nu mai stearga la actionarea spalatorului, doar stropire. Gen Logan 1 pentru cine a avut placerea.
Iar o urmare neanticipata a foliei solare de parbriz e ca nu mai pot ventuza telefonul pe el. Momentan suportul de telefon e pe bord, ingrijorator de aproape, daca nu chiar suprapus (nu disting clar zona) pe airbag pasager. Va trebui sa caut o alta solutie, HU de fabrica e o gluma urata, nu pot folosi Android Auto pe chestia aia.
______________________
M-am intors de la Bucuresti prin Cheia, ca retin ca asa am facut si dupa folierea Ignisului. Daca Ignisul, atunci, m-a fermecat pe serpentine iar Babarunca devenea al 2-lea drum preferat al meu, aici n-a fost chiar asa. Motivul e simplu, Ignisul la ai lui 109 cai cu 140Nm, era fix cat trebuie. Asta e prea puternica, brutala si, astfel, obositoare.
Tinuta de drum e cum era de asteptat, ireprosabila, suspensia mi-a iesit cum o doream.
Aderenta nu are, teapa mare cu anvelopele astea. La WOT in 2 invarte in gol, pe drept, uscat, cald afara, anvelope extra-calde si ele, rodate. Iar confortul e inexistent.
Si am constatat ca scaunele, desi mai profilate si mai rigide decat la Ignis, totusi lasa de dorit la suport lateral. Patesti cand ai scaune Recaro de WRX din 2002 si te referentiezi la ele.
In rest, in masina e racoare la AC la viteza mica, deci folia a meritat dpadv. De pret nu stiu ce sa zic, 3x fata de masina anterioara, in ciuda reducerii consistente.
Iar eu am ajuns acasa fara nicio durere de oase, desi plecat de la 4 dimineata, intors la 9 seara. Un GT perfect pentru un nepretentios ca mine. Doar ca trebuie sa fiu mai atent la anvelope.