Update cu bune si cu rele.
Au venit garniturile de pe subarak, asa ca am inceput cu partea pasagerului unde scotea fum ca din furnal.
M am chinuit de m au luat dracii ca sa desfac suruburile de jos de la capac. Efectiv am mainile rosii si umflate din cauza spatiului ingust
Cel din spate mi a dat cele mai mari batai de cap ca nu reuseam sa pun tubulara pe el. Am reusit cu cheia fixa.
La reasamblare aceeasi poveste, acelasi surub m a scos din minti, ca apoi sa imi pice cheia din mana undeva pe sub motor
M am enervat, am tras cateva injuraturi si am inchis capota. Am vrut sa termin treaba astazi, dar ploua torential, am zis pas.





Aici se vede mult ulei curs, dar s a prelins in momentul in care am scos capacul.

Pentru cine se apuca de treaba, obligatoriu sa isi faca asa un carton. Eu am notat Fata si Spate. Suruburile au lungimi diferite,chiar daca toate sunt de 10.

Garnitura mare era relativ elastica, in schimb cele doua mici s au facut plastic. In momentul in care am bagat surubelnita sub ele, s au rupt in bucati.
Pentru cine a mai facut o astfel de inlocuire, cred ca e treaba de 1 ora si jumate.
Astept sa se opreasca ploaia ca sa termin treaba si revin cu postare, sa vad daca am lucrat degeaba sau nu.
