Felicitari pentru achizitie !
Mulțumesc!
Vei resimti din plin plusul de spatiu si confort.
Spațiul este evident mai generos, pe bancheta din spate rămâne loc berechet până la locurile din față, iar portbagajul e dublu, așa cum am mai remarcat. La confort aș remarca doar multiplele reglaje electrice ale scaunelor din față și, dacă am citit bine în manual (n-am verificat încă), se poate regla inclusiv înclinarea spătarului banchetei din spate (nu mă refer la rabatarea 60/40)...
Si probabil, noile sisteme de siguranta - in special camerele 360 (daca nu mai insel, modelul asta le are).
Unele sisteme le dezactivez de cum pornesc motorul, dar e posibil să mă obișnuiesc și cu ele în timp și să le păstrez active. Într-adevăr, cele 4 camere acoperă bine toate zonele din imediata apropiere a mașinii.
Sunt curios cum (si daca) simti diferentele de dinamica dintre fostul Xv si actualul Forester.
În curbe mi se pare mai plăcută decât XV-ul, chiar dacă nu credeam că există așa ceva!
XV-ul se unduia o idee mai mult la denivelările drumului dând impresia, exagerat spus, că-i o barcă pe valuri, fără nimic neplăcut.
La Forester trecerile pe electric (EV) sunt mai puțin enervante. De exemplu, dacă mă apropiam de un alt vehicul, luam piciorul de pe accelerație pentru scurt timp, cât să mă asigur că pot depăși în siguranță, XV-ul trecea imediat pe EV, iar accelerarea era întârziată de repornirea motorului. La Forester așteaptă mai mult și astfel motorul termic rămâne pornit până accelerez. Presupun că au adaptat softul la ce vede EyeSight-ul...