Impresii Subaru Tribeca
Subaru club Romania

Impresii Subaru Tribeca

Impresii Subaru Tribeca
« on: February 02, 2010, 16:49:03 PM »
Zilele trecute am avut placerea sa conduc un Subaru Tribeca  in urban dar si catevareprize in extraurban.
Nu as vrea sa comentez aspectul exterior al masinii pentru ca asta tine de gusturile fiecaruia.
Prima impresie cand m-am urcat in masina a fost de masina bine finisata. Plin de accesorii, spatii de depozitare si multe gadgeturi care-ti fac viata mai placuta in trafic sau la drum lung.
Varianta testata avea piele si scaune incalzite iar calitatea era de necontestat.

Mai pe scurt, iata ideile principale si promit sa revin si cu alte informatii

 - Stabilitate excelenta
 - Demaraj bun
 - Suspensii confortabile
 - Consum: 17 Bucuresti
 - Extraurban: 10-12

MihaiFlorescu

  • *
  • 12246
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impresii Subaru Tribeca
« Reply #1 on: February 07, 2010, 14:30:31 PM »
Exteriorul este discutabil. Unii cred ca arata bine, altii nu cred acelasi lucru. Cred ca punctul forte al lui Tribeca este interiorul. Cum sa nu iti placa asa ceva...

A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual
'05 Impreza GX + Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

George

  • 757
Răspuns: Impresii Subaru Tribeca
« Reply #2 on: June 27, 2010, 18:28:58 PM »
in familie avem si un Tribeca facelift. O masina exceptionala de oras :lol: . Nu stie sa faca offroad, nu se descurca prea bine nici onroad. noroc cu motorizarea de 3.6 care o ajuta sa se mute foarte repede din loc. dar nu va ganditi ca e un lucru bun. in urma plangerilor proprietarilor de tribeca fara facelift ca masina e lesinata la plecarea de pe loc, acum au "optimizat-o" prea mult. asa ca are un zvac de te arunca in zid cand vrei sa faci o parcare usoara X(

in rest o masina foarte ok pentru familie... american style.

+ uri
 + motorizarea (puternica si papa benzina si mai proasta de 95 :) , consum in oras 18%)
 + cutia de viteze (schimba foarte frumos, dar se putea sa schimbe si mai repede)
 + pret achizitie ( super pret daca o iei din SUA)

- uri
 - motorizarea (taxe mari)
 - revanzarea ( cand aude lumea de 3.6 fuge ca de dracu )
 - plasticuri cam de slaba calitate
 - lipsa LSD fata / spate (pe fata 100% nu are, pe spate nu sunt 100% sigur)


Răspuns: Impresii Subaru Tribeca
« Reply #3 on: August 18, 2010, 12:02:25 PM »
Am avut ocazia aseara sa conduc un Tribeca facelift adus din State. Am sa punctez cateva impresii:

- Motorul foarte interesant, lin, silentios si puternic peste 3500rpm dar la masa masinii se simte lipsa de cuplu. Cred ca ar fi fost mult mai potrivit un diesel pentru acest model, mai ales avand in vedere si consumul (in jur de 20-25 pe ruta Corbeanca - Bucuresti (dr. Grozovici) - Corbeanca, mers normal, cu 3-4 "forje" si doua stationari cu motorul pornit de cate 5 minute)

- Suspensia cred eu ca este punctul ei forte. Foarte permisiva la gropi, santuri, denivelari si foarte silentioasa, dar fara a transforma masina intr-o barca. M-am simtit foarte comod si relaxat la volan. Tinuta de drum e si ea ok (pentru un SUV) rotile gasind suficienta aderenta chiar si in curbe luate mai agresiv. Problemele raman masa mare si centrul de greutate ridicat care nu-ti permit sa conduci mai sportiv in siguranta. Nici directia nu te ajuta, fiind usoara si lipsita de feedback. Ca tot am ajuns la directie, n-am reusit sa reglez volanul pe adancime, fapt care m-a deranjat enorm. Nu stiu daca este o dotare ce lipseste masinii sau nu am actionat eu maneta de sub volan corect.

- Cutia de viteze sunt de parere ca este cea mai mare problema a acestei masini. Raspunsul ei este patetic, practic dureaza 2-3-4 secunde din momentul in care ajungi cu talpa pe covor, si momentul in care face kick-down. Nici kick-down-ul nu se face corect pentru ca nu retrogradeaza suficiente trepte initial. Retrogradeaza una, sta un pic, mai retrogradeaza una, mai sta un pic si tot asa, timp in care acceleratia e calcata 100%. Nici macar schimbul de viteze nu e cum trebuie, ma asteptam la un schimb lin si silentios, dar cutia smuceste destul de rau la schimburi. Nu stiu daca asa fac toate sau daca masina pe care am condus-o are vreun defect...

- Tot legat de aspecte tehnice trebuie sa confirm afirmatia lui @George referitoare la plecarea de pe loc. Raspunsul la acceleratie din stationare este nesimtit de agresiv, facand foarte dificila parcarea si urcarea bordurilor, dar mai ales parcarea in panta. Practic trebuie sa mangai foarte usor pedala de acceleratie, si sa executi manevra foarte incet, altfel risti sa fii propulsat in obstacolul din fata/spatele masinii.

- Ca si spatiu interior n-am decat cuvinte de lauda, cu exceptia locului din dreapta soferului, care este cam ingust. Totusi, tare am impresia ca in Land Rover Freelander II e mai mult spatiu pentru pasageri, Tribeca dispunand in schimb de un portbagaj mai mare. La interior plasticele nu sunt de cea mai buna calitate, dar nici n-am observat vreun "greieras" sau zgomot suparator cu toate ca masina a parcurs in jur de 60.000km. Un interior foarte bine inchegat si finisat, chiar daca forma bordului si asezarea butoanelor nu sunt tocmai pe gustul meu.

In concluzie, Tribeca mi-a lasat impresia de masina de familie, comoda, bine inchegata si solida, cu tinuta de drum buna, insa care prezinta cateva puncte negative care se bat cap in cap cu aceste calitati, si care m-ar face s-o evit daca m-ar interesa achizitia unui SUV (lipsa unei motorizari diesel = consum imens; cutia de viteze foarte slaba).

George

  • 757
Răspuns: Impresii Subaru Tribeca
« Reply #4 on: September 27, 2010, 09:30:25 AM »
cutia de viteze mi se pare punctul ei forte. nu stiu cum la tine smucea la a mea nu a smucit niciodata .

KET

  • 3942
Răspuns: Impresii Subaru Tribeca
« Reply #5 on: March 02, 2012, 12:37:53 PM »
Am Tribeca de 5 luni si a facut in jur de 15k km. O am e un fel de a spune, pentru ca o conduce sotia mea, dar o mai conduc si eu in week-end si seara.
Suntem extrem de multumiti de ea.
- Motorul este intr-adevar silentios si puternic. Oricand, intr-o depasire, te poti baza pe el.
- Directia mie personal mi se pare foarte precisa si raspunde imediat.
- Cutia de viteze are mici probleme cu timpul de raspuns, dar asta numai daca accelerezi foarte puternic.
- Suspensia nu este nici prea moale si nici prea tare, pentru un SUV. Este excelenta mai ales in oras, avand in vedere numarul gropilor existente. Stabilitatea masinii, pentru un centru de greutate ridicat, este foarte buna.
- Spatiul este mai mult decat suficient, atat pentru pasageri cat si pentru bagaje (vorbesc in cunostinta de cauza, sotia mea cand pleaca in concediu pentru o saptamana, ia bagaje pentru ea si fetita de parca are de gand sa se intoarca acasa dupa minim 3 luni si nu va cumpara nimic de unde se va duce :)).
- Aptitudinile offroad nu sunt ca ale unui offroad-er pur sange, dar nici nu te lasa prin mocirle de dimensiuni acceptabile sau prin zapada. Stiu foarte bine ce zic, pentru ca am si un Mitsubishi Pajero Sport care a fost bagat prin noroaiele Deltei de cateva ori si a iesit cu succes. Tribeca  nu poate face ce face Pajero, dar nici nu a fost asta scopul ei.
- Aspectul ei este demential, atat la interior cat si la exterior, din punctul meu de vedere (s-a mai scris aici ca este o chestiune de gusturi). Ce pot sa spun este ca toti din familie si prietenii au spus ca nu au vazut un SUV mai frumos. Sunt de acord cu ei  ;D ;D ;D.
- Sistemul audio mi se pare bun spre foarte bun.
- Consumul este cam ridicat. Dar depinde acum cu ce compari. Pana la urma este o masina de 2 tone cu un motor de 3 litri, asa ca nu te poti astepta sa ai consumul unui Logan. In oras papa cam 18l/100km si in afara intre 11 si 15l/100km (depinde de cine si cum conduce). Mi se pare un consum mai mult decat acceptabil.
Ce ar fi de adaugat aici este sentimentul de siguranta si de bine pe care il am la volanul acestei masini.
Intr-adevar, valoarea de revanzare a masinii este foarte mica, pentru ca cine vrea un SUV isi ia un X3, un Tuareg sau un Q3. Ca de Subaru nu au auzit multi... Tocmai de aceea, probabil ca Tribeca va ramane in familie pana cand ii vor sari rotile, in cazul in care nu vor veni problemele financiare majore peste noi.
In concluzie, ma felicit in fiecare zi pentru alegerea facuta. Chiar imi place masina asta de mor. Si sotia mea este de acord cu mine (lucru care nu se intampla foarte des). Am cumparat masina pentru sotie, pentru a fi folosita zi de zi, si ca masina de familie pentru week-end. Din punctul meu de vedere, nu puteam sa aleg ceva mai bun!
Sper ca prin vara sa vina si al doilea Subaru in familie. ;)