Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by marco79ro on Today at 22:04:22 »
Cât a fost „halatul” ?
2
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by Xander on Today at 21:51:39 »
Salut și bine ai venit !
Așteptăm impresii cu plusuri și minusuri.
Drumuri bune !
3
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on Today at 21:46:40 »
La Sauaieu ai ajus deja cu ea? Sa o folosesti cu placere!

Corect, bine vazut! Multumesc.
4
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by marco79ro on Today at 21:44:23 »
La Sauaieu ai ajus deja cu ea? Sa o folosesti cu placere!
5
Subaru XV GT (2017-2023) / Subaru XV MY2018 Dark Blue Jr.
« Last post by xpress5 on Today at 21:30:53 »
Salutari,

Ma numesc Cristi si in februarie 2024 am decis sa achizitionez un XV, dupa vreo 2-3 luni de documentare si un test drive care mi-a fost oferit de catre un om cumsecade din Cluj–Napoca (multumesc, Tobi, daca citesti).

In aprilie am intrat in posesia unui Subaru XV MY2018 2.0i second–hand, importat din Germania prin intermediul TwinMotors din jud. Cluj:


(chiar prima poza facuta imediat dupa ce am luat-o in primire pe drumul dinspre Cluj spre Oradea)

Inainte de restul, vreau sa spun ca n-am vrut sa “fur” masina lui @marr dar asa mi-a fost norocul, sa ma aleg cu un Dark Blue (initial urmaream un XV alb).

Masina are data primei inmatriculari 01.2019, am luat-o cu ~60500KM la bord, este trimul Exclusive Plus (trapa, scaune de piele, incalzire in volan) — fosta masina era un Seat Ateca 2.0D 4Drive Excellence (manuala) care avea destul de multe dotari si am tinut sa am acest trim — Exclusie Plus — ca sa nu duc lipsa dotarilor foarte mult.







A fost cumparata de la o reprezentanta Subaru din Germania care s-a si ocupat de service pana la 60000KM (cum trebuie, conform documentelor). Eu, chiar inainte de a o prelua, am cerut la TwinMotors schimb de fluid la CVT, diferentiale, antigel si lichid de frana. In plus cei de la Twin au considerat necesar si schimb de placi + discuri franare fata + placi franare spate.

In momentul in care scriu masina are 63000KM in bord si de cand o am i-am facut o serie de mici modificari pe care o sa vi le impartasesc in postari succesive in acest thread, ca sa nu spun tot din start.

S-ar putea sa pun mai multe poze decat media fiindca sunt fotograf amator. Sa-mi spuneti daca sunt probleme din acest punct de vedere.


Pe curand!
6
Știri auto / Re: RIP Subaru Legacy
« Last post by Lup_Alb on Today at 15:19:56 »
Quote
Tare imi este teama ca urmeaza si Impreza.

Pana la urma cred ca ai dreptate. Din cate am auzit, nu s-a mai anuntat vre-un WRX nou.
Sau e posibil sa-i puna un motor electric si gata. Ar fi mai simplu si mai economic decat sa o ia de la zero pentru o masina electrica.
7
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Xander on May 17, 2024, 20:31:38 PM »
8
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Sorin03 on May 17, 2024, 18:19:14 PM »
Again Subaru :
9
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 17, 2024, 12:04:59 PM »
Da, sa fie si cateva prostioare legate de noaptea aia prelungita. De atunci n-am mai facut nimic.
Oricum, ieri mi-am pierdut ampluea 2 ore intr-o hala, inhaland noxe de Euro 3, pregatire pentru ce va urma cu vereicsu'.

Dar sa fie zis: ce se intampla acum, asta e bucata aia frumi tare, puzzle de final. Abia astept sa se faca vineri seara (mai am cateva ore).

Deci colierele OEM agresive nu mi-au placut, asa c-am comandat 10 coliere resort 20.5-24.2mm (notez sa fie).
S-au potrivit perfect pe furtunuri.



De ce silicon? Penca furtunul de cauciuc din kitul Getadom (poza 2) e prost si panarama.
Deci furtunurile de aeroterma OEM intra extrem de greu si strans pe stuturi (Tinder flashback). Ala din kit e aproape larg. Or eu cred ca etansarea la presiune de apa oparita e obtinuta de catre strangerea aia naturala, si mai putin de catre colier. Care colier, dupa mintea mea, e acolo in special ca sa agate in buza stutului si sa nu-i permita furtunului sa iasa.
Deci siliconic. Sper sa nu-mi para rau ca l-am irosit aici si sa-mi trebuiasca pe la PCV/AOS.
A, e rosu pentru ca nu erau negre pe stoc. Dar e ascuns bine.
Iar tronsonul scurt e din 3MI-ul sacrificat.
Furtunul masinii l-am scurtat putin, pentru best fitment, la imbinarea cu T-ul.

Poza cu furtunuri de aeroterma noi, coliere de-mi plac mie si cooling mod de cilindru 4.



Dup-aia mi-am dat seama ca BPV-ul si furtunurile sale se pot pune si pe masina, cu admisia pe pozitie. Asa c-am trecut la a definitiva galeria de admisie.
Am cascat cu bucurie gura minute bune la privelistea din poza. Nu stiu altii cum sunt, dar cand eu vad cum arata runnerele alea, fara clapete de soc/tgv in ele, si stiu ca se continua cu niste porturi mari de fabrica in chiulase... Mvai! Parca simt randamentul de umplere cum sare din scala si se duce pe supraunitar (perpetuum mobile adica).



Tot ieri am amestecat drumuri.
Fost la Autokino sa-mi culeg corpul de TGV delete nou si garniturile. Ce se va intampla cu el, o sa spuna Andea, dupa rodaj si dupa ce sta cu laptopu-nfipt in ea.
Ma vede Radu si-mi zice ca deja a devenit un obicei. Vine transport de piese din Italea, sunt la ei cu factura de plata. Are dreptate, din nefericire pentru situatia mea financiara. Si are dreptate pentru ca au fost si swapul la STI si motorul, legate. Din 2022 pana acum.
Si mi-am cules un transport din state.



- pompa de benzina e realmente frumoasa, in ciuda faptului ca-mi inspira pemfeu M. Platesc frumusete care nu se vede;
- coliere Murray BPV si radiator;
- un T de furtunuri de control boost care tare ma tem ca l-am luat degeaba, ca trec la 3-port, dar inca nu mi-e clar cum se monteaza;
- furtunuri de control boost siliconice de cea mai buna calitate si, mai ales, negre! Aveam albastre inainte, mai lipsea un CD cu manele noi;
- splitter TMIC;
- 3" shifter extension pentru crescut cursa laterala a manetei de schimbator. Da, am observat si eu ca s-a pierdut.

Initial am pus ruleta, am zis ca nu e mare kk. Pana am calculat sporul de suprafata si m-am bucurat tot. Bonus, zona de evacuare caldura turbo e si ea mai mare.
Chiar foarte incantat de cumparatura asta, mai ales ca fu ieftina dupa discountul ala de 80 dolari. Sper sa se si monteze ok.

Masuratorile-s facute pe marginile interioare ale garniturilor.



La naiba, imi dau seama acum ca am phenolic spacers sub galerie, deci vreo 4.5mm in plus la inaltime intercooler.  Sper sa se mai inchida capota...
10
Știri auto / Re: RIP Subaru Legacy
« Last post by Xander on May 16, 2024, 19:31:43 PM »
Venitul din Europa e cel mic. După others și Asia. Adică aproape nimic.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10