Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Ganditi va ca mie imi e frica sa merg cu masina din cauza tampoanelor , care sunt prea rigide. Fapt pentru care mi se pare ca bate ceva. Schimb tampoanele cu unele stock is , dar o sa revin la teama primordiala. Inca nu stim de ce s a c...t motorul celalalt. Si desi astalalalt e nou , stock , Subaru made orighinal , tot il vad ca pe iaurt. Ciorba de dinainte a fost foarte fierbinte. Si masina nu a fost abuzata. Ghe isi manifesta neincrederea in Motul ul care e acum pe piata. Iar eu merg inca cu Legacy ul. Ce sa zic ? Sunt ca Veorica la interviuri. Ma c... pe mine de frica.
2
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by Mr. Ziggy on Today at 02:26:19 »
Mda, cu marcile de volum, Andea are dreptate, sigur. Dar, daca ma gandesc la industria asta si cum "traim" noi masina, imi pare rau ca n-am eu.
Acum, ce sa zic? Cred ca robotii muncitori, cei care verifica si procedurile de inspectie calitativa pe liniile de fabricatie au facut sa dispara testele finale pe fiecare unitate. Mno, ceva tot mi-a ramas agatat in trecut, e clar.
Iar daca imi e cu iertare, eu motoarele le vad la fel (ele fiind subiectul recent). Ca sunt de generatie veche sau noua, mari sau mici (cele de turisme nici macar mici nu sunt), toate se pot strica si toate se repara. Daca cel care executa stie ce face, daca se respecta fara pas valorile date de producator, daca sunt scule si instrumente corecte, motorul trebuie sa mearga. Si bine! Astea tin de teorie si practica. Despre alegerea uleiului, tipul si norma acestuia, aici e putin cu ghici. Daca exista experiente verificabile despre rodaj (strict pentru acest motor), e un avantaj, daca nu, ramane doar varianta cu "fair enough". Si am zis mai devreme, un ulei corect, nu trebuie sa sperie.
4
Hai sa limpezim ceva. Nu ma deranjeaza discutiile pe topicul asta. Din orice chestie mai in gluma sau mai serios poate sa sara o informatie. Deci nu va panicati ca pe alte topicuri cu impresii de virgine. Dati cu pareri. SnQ!
5
Tārgul auto / Vand Subaru Forester 2.0X, MY 2006
« Last post by cristipate on Today at 01:03:23 »
Va salut dragi forumisti, posesori sau iubitori de Subaru.  ;)
Chiar daca nu am fost foarte activ in privinta postarilor, am urmarit indeaproape multe discutii care m-au ajutat la momentul potrivit, prin urmare doresc ca si anuntul sa-l fac tot aici.
Vand Subaru Forester, motor 2.0 aspirat, an fabricatie 2006, km reali in bord 191.000 si ceva (masina e utilizata zilnic).
Sunt unicul proprietar al masinii de la momentul achizitionarii de la reprezentanta din IAsi si unicul sofer in toti acesti ani, aspect ce se poate dovedi cu toate documentele de plata a ratelor de leasing si a facturilor de la revizii sau service-uri. Candva am avut si un jurnal de bord al masinii dar nu mai stiu pe ce forum l-am postat. A fost visul meu de a avea Subaru, prin urmare masina este ingrijita si, atat cat mi-am permis si stiut, intretinuta. Suspensia spate este schimbata cu kittul Pedders EziFit Subaru Forester SG, luat din UK, discurile si placutele fata schimbate in luna mai 2019 (TRW tot setul), reviziile facute in principal cu ulei Motul. Masina are pe ea si sistem GPL, dar nu l-am mai folosit din prin 2014 cand am schimbat 2 supape la reprezentanta la Cluj. Multi ani am locuit in Suceava si foloseam masina ocazional, doar pentru concedii si deplasari relativ scurte si am considerat ca nu se justifica investitia in sistemul GPL. Instalatia are 10 ani si legal necesita inclocuirea unor componente, chiar daca nu am mai folosit gazul. (tot sistemul poate fi dat jos de pe masina sau se poate inlocuit cu altul nou ~ 3800 lei la un service renumit in Iasi) De cateva luni lucrez in Iasi si sunt nevoit sa fac frecvent o naveta de ~ 200 km. In privinta consumului, masurat la pompa, de la plin la plin, imi iese de la 7,5 l in sus, in functie de stilul de mers. Recent i-am facut asigurare si ITP pentru un an. Nu a fost implicata niciodata in vreun eveniment rutier, interior arata impecabil (am tinut huse pe scaune si bancheta), dar exterior are semne vizile specifice varstei (nu am garaj, semne de la alte portiere de prin parcari si capota vopsita pe casco dupa ce a cazut zapada de la balcon pe ea). Vine cu 2 seturi de jante de aliaj, cele originale subaru cu anvelope de iarna, al doilea set Dezent, momentan are anvelope tot de iarna dar uzate.
Pe la 200.000 km ar trebui schimbata distributia si facuta revizia, iar toba are semne de rugina (aveam in plan sa schimb evacuarea cu Borla sau Pilot la o firma in Cluj).
Pentru orice detalii sau intrebari va stau la dispozitie pe forum sau ma puteti contacta la telefon 0756491996, preferabil dupa ora 16 cand ies de la munca.
Masina o vand din ratiunea unei necesitati financiare, nu pentru ca as vrea sa scap de ea. Poate fi vazuta in Iasi, dar ma deplasez si pe ruta Suceava.
Pret - 4500 euro negociabil.













6
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by andea79 on Today at 00:54:51 »
cei de la Acura (Honda) se lauda ca fac rodaj in fabrica de 150Mile la supercarul NSX ... singurul model la care fac treaba asta

la porsche am gasit ca verifica si puterea pe dyno de motor dar totul in cateva zeci de secunde sa nu se incalzeasca motorul :) si mai ruleaza apoi 0.5-1km pentru verificari de tip zgomote & stuff ...

deci...sunt tot mai convins :)

PS: poate acum multi ani la volume de productie mult mai mici si la tehnologia/tolerantele disponibile atunci erau necesare si altfel de verificari dar azi ...       

7
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by Mr. Ziggy on Today at 00:48:11 »
Voi cauta un topic sa mai dau cu parerea pe tema, nu se cade sa umplu pe aici.
La cazul de fata, recomandarile lui Mihai par in regula, cu destula marja pentru "safety".  Motorul s-a asamblat corect, tre sa primeasca un rodaj si sa bucure propritaru'. Iar uleiul, daca exista, e ok si se schimba cand trebuie...e suficient, nu?
8
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by andea79 on Today at 00:40:15 »
nu stiu standardele ... dar la timp cu siguranta da cu virgula la producatorii de volum ... mai mult de 3-5 minute nu are cand/cum sa mearga o masina/motor ...
si daca cauti (ca exact asta faceam) nu se lauda nimeni ca ar face asa ceva  - verificari prin sondaj e una - dar rodaj/prerodaj (ce o fi insemnand ala) la fabrica  ... nobody (producatori de volum repet, ca la cei de genul ferrari poate fi un pic diferit)


9
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by Mr. Ziggy on Today at 00:26:57 »
Doar sa nu fi picat standardele rau de tot in ultimii ani O0
Prin sondaj, se mai fac testele de impact, frontal, lateral si care or mai fi. Nu stiu daca si Dacia, dar Renault facea in Franta asa ceva.
10
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester XT '03 +motor STI
« Last post by andea79 on Today at 00:14:09 »
ca merge 3-5 minute maxim cu verificari de parametrii da ... dar restul ... adica pista de incercari ? pe bune ? :) :)

LE: vorbim de fiecare masina vanduta corect ? :)
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10