Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Tuning / Re: Tuning evacuare Subaru
« Last post by MihaiFlorescu on Today at 16:39:54 »
Mie au zis ca imi taie evacuarea de la mijloc (deci nu se ating de flansa aia cu arcuri) si imi trag de acolo evacuarea la fel, dar tobele lor sunt borla si au facut calcul spre 3.000 lei.

La banii astia am zis ca imi comand din Japonia evacuare completa din galerie si probabil mai dau cateva sute de lei in plus.
Sau gasesti pe ebay din Germania la 600 euro mediana si doua finale cu tot ce trebuie pentru instalare.
2
Tārgul auto / Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by Adi-Canada on Today at 16:21:54 »
Compari motorul Boxer Diesel, al carui comportament nu il cunosti, cu alte motoare diesel ale altor producatori.

Inteleg ca acest motor are probleme de fabricatie si este o loterie, insa aici depinde foarte mult si de modul de exploatare si de intretinere al acestuia.

Fortezi motorul inainte ca martorul de temperatura din bord sa se stinga, folosesti ulei de proasta calitate pe care uiti sa il schimbi, ii scoti DPF pentru ca iti este mai comod si implicit ii faci un soft pentru a scapa de eroarea din bord si ulterior intri pe formuri si spui cat de proasta este aceasta masina.

Acest motor este foarte blamat pe forum insa fizic a fost detinut de doar 2-3 utilizatori.

Daca intra cineva pe forum sa culeaga informatii ajunge la urmatoarea concluzie: Subaru este marca noatra de suflet dar nu cumparati altceva  in afara de  2.0 benzina aspirat

-   2.0 diesel crapa
-   2.5 turbo crapa si el, nu se aprinde martorul de ulei mai bine sa ii faci swap cu 2.0
-   2.5 aspirat  este o varinata, dar mai bine 2.0
-   1.5 consuma mult, mai bine iti iei 2.0

Eu am 2,5 L  aspirat  de aproape 10 ani si nu am avut absolut nici o problema cu el (cu ele de fapt  ptr. ca au fost 3)  pana acuma.  Nu   inteleg de ce il blamati  !   >:(
3
Discuții libere / Re: discutii libere... LOC DE DAT CU CAPUL
« Last post by puiu on Today at 16:20:12 »
Dorel soferel pe camionel care cara pamantel de pe santierel e no 1 la poluarea de genul asta. In Dr. Taberei intre auchanul nou si ghencea se face cartier de blocuri nou. Au fost dimineti asta iarna cand era noroi toata strada. Ca la offroad se mergea cu 30-40 la ora pentru ca aluneca in toate partile masina.
4
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by UXE on Today at 16:09:31 »
Pai cam asta e trendul. :)
5
Discuții libere / Re: discutii libere... LOC DE DAT CU CAPUL
« Last post by b-power on Today at 15:57:10 »
 Eu am vazut in Munchen sare+nisip asta-iarna, exact ca la noi doar ca nu era aruncat din tractor ci dintr-o masina speciala.

LE: In tarile arabe exista de 100x mai mult nisip si teren arid in jurul oraselor decat la noi iar Bucurestiul de exemplu arata de parca el se afla in desert. Diferenta consta in faptul ca la noi inca se foloseste clasica matura ce muta praful/nisipul dintr-un loc intr-altul iar la aia se aspira destul de des soselele, aleeile, parcurile etc.
6
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by leeloo on Today at 15:30:33 »
cel mai bun diesel condus de mine  a fost o mazda 6 Skyactiv -D .  Euro 6 binenteles. . Silentios, era biturbo, plaja larga,  foarte putine spre 0 vibratii, se urca foarte repede in ture, practic era un comportament  asemanator cu un low pressure turbo benzina.
Dar... DPF -ul se regenera cam la fiecare 170-210 km, in functie de unde il foloseai. 
Regenerarea dura de la min 15 min pe autostrada la peste 30 de min  urban.  Daca o intrerupeai, unul din efecte era ca ajungea motorina in   baia de ulei.  Pe joja aveam un mare X, peste maximum normal al jojei, si daca ajungeam cu nivelul acolo trebuia sa merg la un schimb de ulei/ regenerare fortata daca era cazul.
Practic cand intram in ciclul ala,si deja aveam vreo 2 tentative esuate,  nu aveam voie sa ma opresc.  Tin minte cand am mai facut o tura de cartier doar sa se termine saracia ciclul.
Apoi eu ma c..c in ea de masina, eu merg si opresc cand vreau eu, nu ea.  Am vandut-o dupa 2 ani cumaprata de noua fiind. 
Dieselurile astea de la E4 in sus, sunt o pacoste. 
Au inca aplicatii, sincer nu prea vad o masina gen Toyota Hilux cu un v6 benzina, care are 2 t gol,  indoaie pe oricine  la ca costa   benzina in Europa,
Avand in vedere tehnologia hibrida super eficienta ,   diesel pe masini mici, autoturisme,   e nebunie.
Ca tot ce inseamna masini europene habar nu au cu ce se mananca tehnologia hibrida,  e problema lor.  Lasa ca o sa faca Toyota si Kia destule.
7
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by marr on Today at 13:35:39 »
Nu am condus si nici nu o sa ma sui  vreodata  in asa ceva.  .....

Da' stii tu ca nu-ti place  .... este perfect adevarat nici nu este vreo fabulatie !

PS: A spune ca toate motoarele diesel sunt la fel, este acelasi lucru cu a spune ca motorul tau de pe XT este totuna cu 0,9 TCe de pe Sandero.
Ca doar tot benzina si tot turbo-s ambele !
Si masinile au tot 4 roti si-un volan ....
Generalizarile astea !
8
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by UXE on Today at 13:07:41 »
Ce am zis eu este adevarat. nu este   nicio fabulatie.  Ca unii nu vor sa accepte realitatea e alt subiect.   :)

9
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by Foreste on Today at 12:49:28 »
Nu am condus si nici nu o sa ma sui  vreodata  in asa ceva.  Am condus alte masini dizel si m-am lamurit.  Dizel =  tractor .
Il compar cu benzinarul in  general.

Uxe, dieselul de la Subaru merge mult mai bine decat te-ai astepta sau decat spun cifrele.

Defineste "mult mai bine" te rog.


Sincer, eu vad mai multe dezavantaje decat avantaje:

- rontaie ca un tractor (tacanit enervant)
- polueaza in draci fata de un benzinar (te axfisiezi daca stai 1 min langa el)
- desi are consum mai mic, costurile  de intretinere sunt mult mai mari comparativ cu benzinarul si multi  consumatori sunt furati  de acest miraj (putem compara cheltuielile  benzinar vs dizel daca vreti)
- are plaja scurta de putere  , s-au terminat turatiile in depasire tre sa schimbi sau faci cruci...  la benzinar iti permiti sa faci o depasire completa fara sa schimbi viteza


Sper sa fie scoase din productie cat mai curand.   >:D

Previziunea mea este ca la sfarsitul lumii, vor ramane Foreste si 3 gandaci de bucatarie. Boxerul Diesel va trancani oribil si va polua imens. Ii voi scoate DPF ul ca sa se vada cu ochiul liber ce inseamna scurta da' groasa. Si nu in ultimul rand, costurile de intretinere si reparatiile vor fi costat de 3 ori pretul de achizitie.
Asta ca tot fabulam aiurea.
10
Tārgul auto / Re: Info. anunturi si sfaturi achizitie Subaru
« Last post by UXE on Today at 12:42:25 »
Este vorba de concentratia de substante nocive  din motorina vs  din benzina.. nu de cati litri sunt arsi...  :)

Conform calculului tau un dizel ar consuma de 2 ori mai putin decat un benzinar .. deci compara 2l benzina vs 1l motorina..   eu nu cred ca dizelul iese triumfator.

Motorul dizel emite de 10 ori mai multe noxe de oxizi de azot decat un benzinar.  Iar diferenta de emsii de C02 nu este asa de mare.



Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10