Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Last post by Alin on Today at 14:33:05 »
Sa fie:)
Indicatorul cu galben nu indică consumul instant, ci mai mult o diferență dintre consumul mediu și cel curent. Daca e cu plus, ai talpa grea, dacă e cu minus rămān mai mulți bani īn buzunar.
2
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by MihaiFlorescu on December 10, 2025, 23:22:31 PM »
Misto! Imi era dor de un Gymkhana.
3
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by iulian09 on December 10, 2025, 11:40:45 AM »
Habar n-am unde e mufa si daca nu face rau debransarea ei. Deci imi retrag ideea.
Evita in continuare P-ul pana rezolvi. Desi e posibil sa se mute singura in P in anumite imprejurari...



Pinul, daca despre el e vorba, e in spatele busonului cu cap imbus.
Poza de pe wiki, la Subaru o fi diferit mecanismul, ca-s multe versiuni.
Multumesc!
4
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Ilie on December 09, 2025, 20:56:54 PM »
5
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by Muttley on December 09, 2025, 11:07:50 AM »
Habar n-am unde e mufa si daca nu face rau debransarea ei. Deci imi retrag ideea.
Evita in continuare P-ul pana rezolvi. Desi e posibil sa se mute singura in P in anumite imprejurari...



Pinul, daca despre el e vorba, e in spatele busonului cu cap imbus.
Poza de pe wiki, la Subaru o fi diferit mecanismul, ca-s multe versiuni.
6
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by iulian09 on December 09, 2025, 10:59:36 AM »
Mecanic vorbind, sistemul park lock e relativ complex, cu tije si arculete. Daca acel actuator apasa, si in loc sa pivoteze un levier in jurul unui pin, ala face alte miscari, si de exemplu sar arculete, poate iesi rau. Macar evita pozitia P pana rezolvi. Sau scoate mufa din actuator daca exista acces.
Multumesc ptr feedback. In alta ordine de idei, nu stiu ce mufa sa scot si nici nu am posibilitatea sa o urc pe o rampa prea curand. Am mers cu ea pana acum si am folosit frana de mana automata permanent, ceea ce in trecut nu faceam(daca opream la un magazin ptr 2 minute nu trageam si frana de mana, lasam in P).
Imi poti spune mai amanuntit ce mufa sa scot si daca afecteaza cu ceva functionarea masinii?
Multumesc :)
7
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by Muttley on December 09, 2025, 10:23:15 AM »
Mecanic vorbind, sistemul park lock e relativ complex, cu tije si arculete. Daca acel actuator apasa, si in loc sa pivoteze un levier in jurul unui pin, ala face alte miscari, si de exemplu sar arculete, poate iesi rau. Macar evita pozitia P pana rezolvi. Sau scoate mufa din actuator daca exista acces.
8
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Cutie CVT in P
« Last post by iulian09 on December 09, 2025, 10:07:13 AM »
Salutare,
Am o rugaminte catre toti cititorii. Am fost la Twin Motors Cluj ptr o revizie cu schimbare ulei si in cutie iar un mecanic de acolo a bagat o eroare umana in sensul in care a uitat sa-mi puna toate piesele inapoi(umor negru dar real)si cutia CVT nu mai functioneaza in modul P.
Pe scurt, cand pun schimbatorul in P este egal cu N.
Inteleg ca exista un pin care intra intre dintii unei roti dintate fixand transmisia si astfel masina nu se misca in P.
Nu am mai putut ajunge in Cluj(sunt din Bucuresti)iar pe aici nu se baga nimeni sa desfaca si sa puna pinul acela la loc, nu inteleg de ce?!
Ajutati-ma va rog cu un service care face acest lucru(inteleg ca mai mult de 1-1.5h nu dureaza)si raman pe veci recunoscator.
Va multumesc :)
9
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Last post by dan_b on December 08, 2025, 18:43:18 PM »
La mai multi! :)
Ce inseamna eyesight, poti sa faci poze linistit la 135 km la ora :)
Ce consum inseamna ce arata acolo cu galben?
10
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Last post by Alin on December 08, 2025, 17:41:10 PM »
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10