Subaru club Romania
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
 1 
 on: Today at 17:32:50 
Started by MihaiFlorescu - Last post by moguai
1.6 le aspirat care a fost pe generatia trecuta nu va mai fi?

 2 
 on: Today at 16:17:12 
Started by brad.pal - Last post by Musiu
Multumesc!!

 3 
 on: Today at 13:39:14 
Started by Hileaga#28 - Last post by puiu
Caterinca ar fi sa-i lasi cutia asta, e mai scurta.

Evacuarea suna a BMW pisicuta :D
Deh, equal length...

Gluma: pisicuta 318 pe BG.

Nu e schema cu rapoarte scurte, am incercat cu reductorul prin oras si imi era rusine cu mine... Imediat ajunge in ture de se uita lumea stramb. Plus ca mare rupere de nori nu faci fara melc... Chiar ca ma simteam cu BG la nr

 4 
 on: Today at 10:55:07 
Started by brad.pal - Last post by Forester
In Bucuresti, in urma cu aproape doi ani, schimbat la pilkington pe casco, cost total vreo 1700 de lei. Cu decontare directa.

 5 
 on: Today at 08:43:27 
Started by MihaiFlorescu - Last post by Sese
Am mai primit si eu intre timp ceva informatii proaspete, de la cineva de incredere care a vazut deja masina.

Partea rea este ca se pare ca va fi disponibila doar cu 2,0 benzina CVT. Nu va exista optiune diesel. Mai mult, odata cu facelift-ul Outback-ului de anul viitor, se va renunta si acolo la diesel, urmand ca generatia curenta de Forester sa fie, de asemenea, ultima pe motorina! Shocking?

Partile bune sunt 156 de cai in loc de 150, 20 kg mai putin, desi masina e mai mare si senzatia generala de calitate din cauza aspectului exterior imbunatatit ( stopuri latite, faruri ascutite, bari taiate mai dramatic ) si a interiorului care este mult peste tot ce a facut Subaru pana acum.
Pe ansamblu, dimensiunile sunt ceva mai mari si masina chiar arata bine in realitate.
Se pare ca si la mers se simte mult mai bine, rigiditatea caroseriei este intr-adevar imbunatatita.

Vom avea preturi in octombrie si primele livrari in ianuarie.

Macar nu mai trebuie sa-mi bat capul cu optiunile de drive test.

 6 
 on: Today at 05:16:50 
Started by MihaiFlorescu - Last post by Adi-Canada
...............................................................
intrebarea mea e cum s-ar comporta la acele dealuri  o masina incarcata de concediu.... 2-3 persoane ,1-2 corturi, 5-6 bidoane de apa ...etc  ....momentan nu am gasit un review de genul
La 2,5ul meu nu se simte diferenta  intre masina numai cu sofer sau  +3.....4 pasageri plus  corturi, scaune pliabile, lazi frigorifice pline cu haleala plus lazile de bere din spate. Bidoane de apa nu avem  ;D
La un motor de  2,0  poate ca se simte o mica diferenta.

 7 
 on: July 21, 2017, 23:52:26 PM 
Started by Hileaga#28 - Last post by MihaiFlorescu
Cutia e posibil sa fie identica, cu mici diferente la rapoarte. Am facut eu ca exemplu o verificare si rulmentii de diff central au acelasi cod la outback 2008, la aspirata 2.0 de 2005 si la wrx de 2001. Doar ca la modelele mai vechi apar ca si upgrade codurile de pe 2008. Deci e cam tot aia pana la cutia de STi.

 8 
 on: July 21, 2017, 23:48:52 PM 
Started by Muttley - Last post by MihaiFlorescu
Bravo! Deci se poate muta functional si airbag-ul. Eu nu am vrut sa desfac nimic de pe volan atunci, dar bine ca ai avut tu rabdare.

Senzatia de volan mai mic e data si de modul in care stau mainile pe volan cu 3 spite in loc de 4.

 9 
 on: July 21, 2017, 22:33:26 PM 
Started by brad.pal - Last post by Musiu
Si pe mine ma intereseaza, am 2 crapaturi de toata frumusetea

 10 
 on: July 21, 2017, 22:25:22 PM 
Started by Hileaga#28 - Last post by Muttley
Caterinca ar fi sa-i lasi cutia asta, e mai scurta.

Evacuarea suna a BMW pisicuta :D
Deh, equal length...

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10