Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by MihaiFlorescu on June 18, 2025, 17:46:07 PM »
Se rezolva si cu pompa la aspirate.
Recomand totusi SH. E diferenta mare de confort.
22
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by roadtusubaru on June 18, 2025, 16:43:20 PM »
https://www.youtube.com/watch?v=jDcpRuS0EdI

Am urmarit si acest video.

Cred ca e prea multa incertitudine in jurul lui FB20, si nu am chef sa ma leg la cap daca nu ma doare.

Adjudecat EJ20... ramane de vazut daca o sa fie SG sau SH.
SG urile sunt cu probleme mari la caroserie si e nevoie de ceva noroc pentru a gasi ceva bun.
SH este reproiectat, are aer mai modern si parca nu mai are aceeasi asamblare spartana ca la SG, ceea ce pentru o femeie conteaza. :laugh:

In afara de problemele comune cu scurgeri de ulei pe la senzorul de presiune si de la capacele de la distriubutie,  si inulititatea absoluta de  pompa de aer secundara, nu cred ca trebuie sa imi fac griji pentru nimic major.

Stiam ca la motoarele aspirate e mai greu cu anularea acestei pompe decat la modelele turbo. S a schimbat ceva intre timp ?
23
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by MihaiFlorescu on June 18, 2025, 16:15:18 PM »
Eu as zice SH 2011-2012, doar ca productia a inceput la final de 2010, asa ca nu exclude din cautari 2010.
24
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by roadtusubaru on June 18, 2025, 16:01:54 PM »
Multam, Muttley !

Am noroc ca e maica mea si nu nevasta mea, altfel nici nu aveam curaj sa ii dau variante. :laugh:

SG am si eu si doar asta a condus, dar varianta turbo.
M am gandit si la varianta asta, in care ii place cum se conduce doar pentru ca este turbo si clar are o dinamica buna.
Nici eu nu am condus vreun Subaru aspirat, poate ar fi o dezamagire si pentru mine.

As merge si pe varianta cu FB, dar sunt atatea pareri pe net, ca nici nu stii ce naiba sa mai crezi.
Ba consuma ulei in cantitati astronomice, ba consuma doar 1 litru intre schimburi, ba e problema doar la manuala.
 Si internetul asta, uneori mai mult te incurca daca nu ai pareri direct la utilizatori ai acestori masini, nu simpli parerologi.

Trebuie sa caut cea mai fiabila varianta in combinatia motor aspirat + cutie automata.
Inainte a avut RAV4 si i a placut,  ma gandesc ca nici la Subaru aspirat nu o sa faca mofturi.

Multumesc Mihai pentru parere si pentru video !

SH 2010 stiu ca inca vine cu EJ20 pe curea, abia din 2011 montandu se lantul.
Sa inteleg ca mi recomanzi ultimul an de fabricatie al SH cu EJ20.
25
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by MihaiFlorescu on June 18, 2025, 15:55:16 PM »

Imi doresc varianta cea mai simpla  si fiabila si  obligatoriu cutie automata, de aceea am ales doar motorizari aspirate.
FB20 stiu ca vine cu distributie pe lant, dar nu are atat de multa importanta acest aspect.

Tocmai distributia pe lant are importanta, intrucat imparte uleiul cu tot motorul si capacul distributiei este etansat cu silicon, care, dupa repetate cicluri de incalzire-racire, incepe sa cedeze si sa ai pierderi mici pe la capac. Iar ca sa repari banala problema, trebuie scos motorul de pe masina.
Partea buna e ca ai o mufa mare pentru tot ce e electric, conducta de A/C, conductele de benzina si decuplat cutia de pe motor, suportii de motor si deja poti sa ridici motorul. Adica se face mult mai rapid ca la modelele mai vechi.

As cauta SH facelift. Cel dupa mijlocul lui 2010.





Foarte util acest video




Daca gasesti ceva bine intretinut, nu e nimic de speriat. Tin bine si ai exemple si pe forum cu SH-uri aspirate care au depasit de mult borna de 200.000km
26
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by Muttley on June 18, 2025, 15:22:35 PM »
SG facelift  EJ 2.0 158  AT
SH EJ 2.0 150 2008 - inceput de 2011 AT
SH FB 2.0 2011
SJ cu motorizarea FB20 AT

Am condus doar 3 dintre cele 4 de mai sus.
SG-ul e superb si atat.
SH-ul EJ mie mi s-a parut foarte naspa.
SH-ul FB m-a surprins, in sensul ca desi e aceeasi caroserie, e mult-mult mai rafinat si placut.

SJ aspirat n-am condus, doar XT.

Fiind vorba de o doamna, trebuie sa-i dai de ales, iar ea sa aiba ultimul cuvant. Altfel, daca ei ii place cum arata un model naspa si tu-i bagi pe gat un model mult superior care ei nu-i spune nimic, e lupta pierduta.
27
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by roadtusubaru on June 18, 2025, 14:55:04 PM »
Readuc in actulitate acest topic, ca n am reusit sa ma edific pe deplin cu privire la motorizarea de pe varianta SH.

Momentan detin un SG 2.0 XT pe care am avut "ghinionul" sa il imprumut mamei mele. I a placut atat de mult incat trebuie sa ii caut si ei un Forester.

Buget ar fi destul cam pentru orice model, dar nu se justifica sa l cheltuim pe tot, avand in vedere ca face in jur de 10.000 km pe an din care 80%  in regim mixt, fara iesiri pe teren sau zone de munte, ci strict pentru deplasare in conditii normale, dar sa fie eficient si iarna pe zapada.

Am facut o lista scurta si ramane sa aleg de aici :

SG facelift  EJ 2.0 158  AT
SH EJ 2.0 150 2008- inceput de 2011 AT
SH FB 2.0 2011 sau SJ cu motorizarea FB20 AT

Motorizarea de 158 cai de pe SG este arhicunoscuta, n as insista asupra ei prea mult. Mai greu de gasit o caroserie in stare buna, caci face parte din perioada in care Forester este sinonim pentru rugina, altfel cred ca ramane ca cea mai OK varianta raportata la preturile la care se gaseste.

Mai mult ma indrept spre SG si SJ.
Dupa ce am rasfoit internetul, inteleg ca motorizarea FB20 a avut probleme cu consumul de ulei din cauza pistoanelor, problema rezolvandu se abia dupa 2015. Altii spun ca problema este preponderent intalnita la masinile cu cutie manuala. Eu nu vad nicio logica in asta.

Sa aleg EJ20 pe oricare dintre generatii sau FB20 2011-2012 ?

Imi doresc varianta cea mai simpla  si fiabila si  obligatoriu cutie automata, de aceea am ales doar motorizari aspirate.
FB20 stiu ca vine cu distributie pe lant, dar nu are atat de multa importanta acest aspect.
28
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by Muttley on June 17, 2025, 20:08:06 PM »
Daca mergi prin toamna-iarna, nu zic nu. Poate asa scap si eu de gumele astea de-mi displac.
29
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by MihaiFlorescu on June 17, 2025, 19:36:43 PM »
Wheelie  :o ;D Imi pare rau ca nu a venit si Mutli, sa vad ce stie a lui sa faca  >:D









30
Alte modele si non-Subaru / Re: 2019 Swift Sport
« Last post by Muttley on June 16, 2025, 16:53:45 PM »
Erau fix singurele pe dimensiunea asta si cu indice de sarcina mic, adica pentru confort. Bine, pe langa tot felul de panarame.
Probabil ca n-am de ales, 205...
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10