Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. / Re: Totul despre... roti!
« Last post by mirceab on December 01, 2025, 15:21:48 PM »
Salut,
Incerc sa cumpar jante pt Forester SK:
https://www.best-tires.ro/jante-aliaj/janta-aliaj-oz-rally-racing-dgsl-7x17-5x114-30-et45
Vanzatorul zice ca nu sunt potrivite pt modelul meu de masina. Singura diferenta e gaura centrala, e 75. Dar am gasit inele de la OZ 75 to 56.1, in rest ar trebui sa fie ok. Stiti de ce nu s-ar potrivi? A pus cineva modelul asta pe Forester dupa 2020?
22
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by dan_b on November 29, 2025, 16:33:48 PM »
Da, unele piese nu mai sunt fiabile, iar electronica in exces reprezinta un dezavantaj.
Overall, dupa 5 ani cu masina asta, sunt multumit, dar si datorita suportului pe care l-am avut de la ambele reprezentante la care am apelat.
Avantaje si dezavantaje la masinile noi vs mai vechi, asta e clar.
23
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by MihaiFlorescu on November 29, 2025, 15:50:56 PM »
Fara suparare, asta spune multe despre pompa aia care merge la regim de turatii variabil.

Oricum, nu poti sta nici cu o ruginitura, deci vrem nu vrem, trebuie sa ne acomodam si din cand in cand mai schimbam masina cu una mai noua.
Concluzia mea e simpla si cred ca similara cu a multora: masinile noi sunt mai bune dar nu neaparat si facute mai bine.
24
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by dan_b on November 28, 2025, 17:31:49 PM »
A fost destul de mindfuck situatia, nu zic ca nu.
Concret, pt ca era mai dens decat ar fi trebuit, facea un zgomot ciudat, un fel de fluierat, pompa aferenta. Dupa completare si diluare, problema s-a rezolvat. Deci, aparent, se chinuia pompa cu lichidul de racire prea dens prin circuite...
La modul concret, fix asta a fost nebunia.
25
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by Muttley on November 28, 2025, 16:19:14 PM »
Eu citesc si ma distrez intr-un mod ticalos aici.
Si daca era antigelul prea dens ce, tusea?

In sfarsit, ideea-i c-astea-s masinile contemporane. Eu personal astept sa-mi crape chiulasa ca sa caut un longblock nou, de 7000e, pe cheltuiala mea.
Dar propaganda functioneaza. Siguranta pasiva, poluare, "ce-o sa zica lumea?". Suntem victime ale marketingului, iar industria e mulata pe consumerism, distrandu-se copios ca manevra functioneaza.
End aberatii.
Succes  :laugh:
26
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by dan_b on November 28, 2025, 15:55:48 PM »
Rezolvat si ultimele zapaceli. S-a facut reaerisire si a mai fost nevoie si de completare si diluare antigel, ca era usor prea dens.
Toate bune acum.
27
Piese auto / Motor EJ 20 Forester 116 kw/158 cp
« Last post by Vlad1950 on November 28, 2025, 08:07:10 AM »
Caut să cumpăr un Forester SG 5 cu motor EJ20 de 116 kw caroserie avariata sau compromisă de rugina dar motor in perfecta stare ( preferabil sub 200000 km) sau doar un motor care să poată fi probat/ verificat înainte de achiziție.Rog să mă ajutati  să găsesc unul daca puteți . Bineînțeles la un preț rezonabil că altfel nu mi se merita Motorul meu e praf deși avea 149 mii dar s-au rupt cureaua de distribuție , dar caroseria e perfecta și am pus multe pe ea ( instalație gpl, scut metalic,cârlig, navigație ) .La-s și vinde dar nu cred că primesc suficient .Mulțumesc
28
Legacy/Outback IV (2004-2009) / Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Last post by MihaiFlorescu on November 27, 2025, 19:22:04 PM »
Hai ca m-am lamurit. Din pacate, nu o sa te ajute cu nimic raspunsul meu.

Am avut la Forester, tot 4EAT. La mine se auzea in sarcina foarte mica, ori pe cruise control pe drum drept ori cand mangaiam acceleratia si nu la viteza mica. De obicei pe la intervalul 60-90 in treapta 4. Eu am asociat tipul de zgomot ca fiind unul asemanator cu un scurtcircuit.
Cand am fost odata pe la Victor, de a naibii nu a vrut sa scoata nici un sunet. Erau momente cand nu exista sau nu era perceput. Pur si simplu nu am avut cum sa ii dau de cap asa ca am ales sa nu mai merg domol si cruise control pus doar la peste 120. Am mers mai bine de 1 an asa fara sa se intensifice si fara sa dea semne ca se strica sau ca nu merge bine ceva.

Dar in mintea mea nu are cum sa fie decat din doua zone. Ori ceva control clapeta acceleratie, pentru care intentionam ca la un moment sa ii curat clapeta, in ideea in care nu putea sa tina o pozitie usor deschisa corect din cauza depunerilor si tot ajusta micrometric de bazaia o siguranta sau motorasul clapetei.... ori ceva rulment de prin cutie intrucat, ca si la tine, imediat ce ridicam putin piciorul de pe acceleratie sau o calcam mai tare, disparea instantaneu. Faptul ca nu parea sa se auda din cutie, ci din bord, de langa volan, ma ducea cu gandul la ceva senzor din transmisie sau TCM care la fel bazaia vreo siguranta ceva in ideea in care ar fi cautat o schimbare de treapta dar nu avea toate conditiile indeplinite si cumva ar fi cerut doar pe jumatate o retrogradare sau o urcare in trepte, si nu un rulment pe care altfel il auzi, ca am tot avut rulmenti defecti si stiu cum se aud.


Din nefericire, nu este sigur, sau nu cunosc metoda de a pune pe cineva sa asculte sau sa urmareasca panoul de sigurante in timp ce conduci fix in conditiile astea ca sa confirme ca de acolo este si apoi sa vada ce siguranta sau ce releu face asa, daca e de acolo. Poate sa incerci sa masori...?
29
Legacy/Outback IV (2004-2009) / Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Last post by Mr. Ziggy on November 27, 2025, 18:55:34 PM »
Pentru bazaitul din bord, incearca sa comuti ventilatia pe rand spre parbriz, fata, picioare, si verifica daca se schimba fluxul de aer corect, la toate gurile, nu doar pe partea soferului.

Mihai, nu e vorba de servomotorul de mod al climatizarii. Stiu cum face cand i se duc zilele (am trecut prin asta, e schimbat). La mine, bazaitul are strict legatura cu acceleratia. Pe scurt, la o cerere mai intensa de accelerare (in orice treapta) apare bazaitul. Apoi sunt doua urmari....daca reduc acceleratia, dispare. Daca maresc acceleratia, retrogradeaza si iar dispare. Daca accelerez asa, duios, nu se aude nimic. Mno, este enervant ca exista, m-am obisnuit cu el.

PS: Atentie la cureaua contitech. Schimb-o la 2-3 ani.
??? La cureaua de distributie te referi? Anterior, tot Contitech a fost kitul (furnizat de AK). Gandesc ca daca ar fi oarece suspiciuni sau experiente negative asupra calitatii, AK ar fi luat masuri sa mearga pe altceva.
30
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by dan_b on November 27, 2025, 09:10:50 AM »
Later edit: partea de vopsire, totul ok, insa ceva problema dementa tot a fost si inca persista - ceva nu s-a facut bine la montarea noului radiator de intercooler. Pare ca a ramas aer pe instalatie pe undeva, daca nu trage totusi aer pe altundeva.... Dupa ce am luat masina, totul aparent ok pana am ajuns la birou, iar pe seara cand am plecat din nou, check engine aprins, cu acelasi cod de radiator intercooler si limp mode... Am mers asa pana acasa, era tarziu. Ieri am mers din nou cu masina la service pt verificare si remediere, iar pe drum parea ca functioneaza normal din nou, desi check engine ramasese aprins. Nu parea sa mai fie in limp mode. Au reverificat, au mai incercat sa scoata din aer, a disparut sau au sters check engine-ul, am plecat din nou in treaba mea si fix la fel ca iniital totul ok pana la repornirea de seara, cand iarasi check engine si limp mode. Deci aseara m-am tarat din nou spre casa, in loc sa merg spre casa.... Azi astept sa vad ce idei mai apar. Dar incep sa refuz sa fac al treilea drum la service in 3 zile.
Cum ziceam, au fost si niste "zapaceli" pe care le-am pus pe seama "se mai intampla", ca na, au fost multe detalii, oamenii s-au straduit.
Super frustrant...
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10