2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2008 STI
« Reply #1240 on: October 14, 2018, 17:42:28 PM »
Problemele au aparut la schimbarea conceptului de caroserie.
Variantele anterioare nu absorbeau energia de impact pe directie longitudinala iar cele fabricate dupa 2007 sunt mai corecte fata de cealalta masina.
De multe ori fabricarea unor elemente deformabile implica si subdimensionari.

Daca s-a repetat fisurarea ar fi cazul sa duci elementul la o firma specializata in prelucrari si tratamente, sa intareasca teava si sa refaca toate sudurile.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1241 on: October 14, 2018, 19:42:48 PM »
nu s-a repetat nimic, sunt componente diferite din acelasi sistem de suport pedale, s-a reparat intr-o parte acum 2 ani si acum a crapat in alte parte sub bord si s-a reparat si acolo (same shit si la alt sti 2008, la respectivul chiar era separata de tot teava respectiva...
in rest ce sa zic, pica pedalele din subaru   si noi nu suntem firma specializata... decat persoane fizice superspecializate :)

kkennyy

  • 1763
Re: 2008 STI
« Reply #1242 on: October 17, 2018, 14:51:41 PM »
Tare mi-ar placea sa gasesc si la mine fisura aia. De 2 ani imi tacane pedalele si n-am reusit sa-i dau de cap :(
Forester XT SJ 2018

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1243 on: October 17, 2018, 14:57:02 PM »
e acolo (sau sunt acolo mai multe) ... believe me :)
dupa ce te trimit acasa firmele specializate si autorizate hai pe la cj la persoane fizice :)

kkennyy

  • 1763
Re: 2008 STI
« Reply #1244 on: October 17, 2018, 15:13:34 PM »
Sunt sigur ca-i acolo. Am crezut initial ca e de la firewall si am incercat faza cu intarirea dar no help. Poate trec candva pe la cj ... tot mai des observ cum marea parte a problemelor tot de persoane fizice sunt rezolvate  :D
Forester XT SJ 2018

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI adica
« Reply #1245 on: November 11, 2018, 21:30:48 PM »
un mic update - fara poze cel putin momentan:

- au fost facute 2 adaptoare la 90 de grade astfel incat am montat 2 injectoare de meth: unul de 500cc intre turbo si compresor si inca unul de 1000cc dupa TMIC (inainte aveam doar unul)

- a fost facut facut un rezervor de vacuum mai mare (foloseam o biluta de VW) dintr-o bucata de teava de aluminiu sudata la capete si pusa sub masina - folosesc vacuum pt. control bypass compresor in ture mari

- am facut pentru prima data un boost leak test si am descoperit (pe langa alte cateva leak-uri minore) un leak intre compresor si placa de Al pe care sta - de mult timp auzeam un suierat peste 2 bar presiune si nu identificasem exact de unde - iar o probl. gasita e ca si rezolvata :)
ca detalii la boost leak test: am blocat admisia de la turbo, am desfacut capac alimentare ulei si am introdus presiune pe furtunelul din cold side-ul turbinei dupa ce in prealabil am pregatit un rom care cu contact pus sa tina clapeta de acc inchisa (aproape inchisa) -> de la 2 bar in sus a inceput sa fasaie :)

in rest ... inca merge :)
« Last Edit: November 11, 2018, 21:31:57 PM by andea79 »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2008 STI
« Reply #1246 on: November 11, 2018, 22:28:37 PM »
Cand ai zis rom , m am gandit ca ai baut ceva inainte... :D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: 2008 STI
« Reply #1247 on: November 11, 2018, 22:31:43 PM »
Ma chinui de 2 min sa gasesc explicatia logica a faptului ca ai deschis busonul de ulei.

Ma dau batut, astept sa ma ajuti!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1248 on: November 11, 2018, 22:36:28 PM »
Ma chinui de 2 min sa gasesc explicatia logica a faptului ca ai deschis busonul de ulei.

Ma dau batut, astept sa ma ajuti!

pai ... cum ziceam : clapeta nu este 100% inchisa oricum o intorci deci presiune ajunge si in carter si nu vroiam sa zbor ceva garnituri/semeringuri sau cum s-or fi numind  chiar daca am gazele de carter ventilate direct afara ... 

Re: 2008 STI
« Reply #1249 on: November 11, 2018, 22:38:58 PM »
Da, nu pricepeam cum ajunge presiunea in carter cu clapeta inchisa  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1250 on: November 11, 2018, 22:45:10 PM »
in mod normal cu contact pus la masina mea era 5.8% deschisa, cu modificari in rom am dus-o la 0.22% dar ... se vedeau ceva aburi/fum de ulei iesind pe la buson deci ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1251 on: November 11, 2018, 22:51:43 PM »
oricum fara testul asta nu gaseam veci leak-ul ... se simte doar de la 2 bar incolo si ascuns ca locatie deci ...

Muttley

  • 4923
Re: 2008 STI
« Reply #1252 on: November 11, 2018, 23:50:19 PM »
Clapeta de acceleratie, geometric nu poate obtura sectiunea de trecere a corpului. Concluzie trasa din cat m-am jucat eu cu varii carburatoare in tinerete.
0.22% ala e cam optimist.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1253 on: November 12, 2018, 00:00:33 AM »
0.22% fiind pozitia returnata de senzor ca la aia ma refeream .... de inchis total cu siguranta nu a inchis total dupa cum am spus doar am incercat sa o tin cat de inchisa posibil ...

LE: oricum toti pe net nu isi bat capul cu clapeta, doar ii dau cu presiunea inainte  - eu am vrut sa fiu mai cu motz :) - si cred ca a avut efect deoarece rapid si usor (cateva secunde) se ajungea la 2 bar presiune ... oricum daca am gasit leaks-urile a fost de succes maretz :)
« Last Edit: November 12, 2018, 00:37:26 AM by andea79 »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1254 on: January 11, 2019, 16:25:07 PM »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1255 on: January 11, 2019, 16:26:05 PM »
nu merge linkul :(

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2008 STI
« Reply #1256 on: January 11, 2019, 16:35:57 PM »
Daca nu erai amator mergea. :)
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1257 on: January 11, 2019, 16:50:46 PM »
ce sa fac .... ajutati-ma cu un print screen :)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2008 STI
« Reply #1258 on: January 11, 2019, 17:32:35 PM »
Si eu sunt amator. ::)
Nici nu am fb
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1259 on: January 11, 2019, 18:55:59 PM »
Luaț și īnvățaț:  ;D ;D

Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008