Salut ! Sunt posesor al unui forester diesel si am aceeasi problema,(martor particule aprins!)masina se afla momentan in sevice.Am 43.000 de km parcursi , pana la revizia de 15.000 masina nu a avut nici o problema. De atunci la un interval de 2000-2500 de km. problema a reaparut.Masina circula foarte putin urban si motorul urca frecvent in 3.000 de ture, motorina top-diesel,rompetrol !
SMT Bucuresti m-au chemat de trei ori(locuiesc in Brasov!) si nu au rez. nimic ,mi-au schimbat uleiul de trei ori (dupa nici 5000 de km parcursi, ultima data mai putin de 2.500!!!!)spunanad ca este din cauza dilutiei!!!! Nu au stat niciodata sa asculte parerea mea, iar la ultima vizita la ei dupa nici 350 km parcursi filtrul s-a reaprins !!! Au comandat injectoare noi spunandu-mi ca asta va rezolva problema, cu toate ca nu aparea pe tester nici o informatie in acest sens. Pana acum SMT -Brasov jos palaria ,mi-au pus la dispozitie masina la schimb si atunci cand au fost depasiti de situatie au cerut parerea celor de la Buc.(mai bine nu o faceau!) In ultimele 6 luni vizitele la reprezentanta au fost la intervale mai mici de o saptamana(absolut neplacut!) Sunt foarte dezamagit de modul in care se "rezolva " problema mea! Mult succes cu filtrul ,sper sa nu fie aceeasi problema ca si la mine ...probabil ca tehnologia de pe noul motor diesel este extraterestra de vreme ce nici reprezentantele nu sunt in stare sa le rezolve!