Poi da. Verific joja de cand cu tine. Ca mi-a ramas in cap. Nu scade niciodata sub minim.
N-am prins ce-a zis Serban, da nu merg tare. Am si eu o varsta, am imbatranit. 120-140 la un motor cat doua de logan, e mult? Un motor care intra la 6200 pe rosu? Alte motoare crapa la turatia asta. Am mers de doua ori in viata cu 200, mai mult sa vad cat prinde, si asta cateva minute. In rest drumurile sunt de 20 km dus, 20 intors. Si sa vrei n-ai cum sa-i dai.
Apoi stilul de condus nu se schimba in functie de masina. Daca nu le-am facut pe celelalte sa consume ulei, nu vad de ce as face-o p-asta.
O sa bag amsoil la schimb. Numai ca-n ritmul asta ii pot face schimbul oricand. Nici calitatea uleiului nu m-a dat pe spate. Par ciudate bidoanele de motul luate de pe aici. Cand va scadea pe minim i-l scot. Ca nu-i mai cumpar iar 1l.
Cand m-ai prins tu fara ulei, gandeste-te ca mi-ai vandut-o pe 1 august, iar noi ne-am vazut prin octombrie, perioada in care nici nu mi-a trecut prin cap sa verific uleiul, si totusi scazuse.
Pana la urma mi se rupe atata timp cat masina merge impecabil. Dar daca e ceva anormal la ea, ar trebui sa-i dau de capat.
Mi-e sa n-aiba alta treaba, ca io n-am mai intalnit atata foame de ulei.
PS. Si ar mai fi ceva. E doar o impresie de sofer care a condus ceva masini, nu de specialist. Parca nu trage chiar pe masura motorului. Ori astept eu prea mult de la ea si mi se pare, ori naiba stie... Sa n-aiba ceva pe sub capota
Manca-o-ar tata pe ea de frumoasa care e ea frumoasa.