Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG9 - 2.5xt automat
« Last post by Ilie on July 11, 2025, 01:45:13 AM »
For the record:
Acumulatorul cu care am cumparat masina (Bosch S4 024/60Ah 540A) a decedat.
Montat astazi acumulator Yuasa 5000 YBX, 65Ah 580A. Aceleasi dimensiuni.
2
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: XT SH 2009 - Povestea continua
« Last post by bignuke on July 10, 2025, 11:43:14 AM »
274866 km, timp de o revizie.
Ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen.


3
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by Muttley on July 09, 2025, 15:55:23 PM »
Ascutitoarea.
Baga, nu sta, s-ar putea sa-ti placa nespus.
4
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by MihaiFlorescu on July 09, 2025, 15:15:39 PM »
Multu!

Ai terminat brecu' si vrei sa iti macini nervii cu altceva pentru urmatorii 10 ani sau zici de ascutitoare? :D Am vazut una galbena langa mine si parca avea anunt in geam. Poate dau o tura cu aia.
5
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by Muttley on July 09, 2025, 12:38:00 PM »
lma.

Treci pe aici la testdraiv.
6
Alte modele si non-Subaru / Re: Mazda 2 Revolution Top aka Fulgul
« Last post by MihaiFlorescu on July 09, 2025, 12:21:03 PM »
De ziua mea, cadou, am batut palma cu un timisorean pasionat de japoneze. Sambata dimineata il astept la gara si o iau inapoi spre casa pe jos. Capitol incheiat.

M-am bucurat de masina, nu regret ca am luat-o, cred ca este foarte misto in continuare si este de laudat ce au facut cei de la Mazda. Desigur, inginerii s-au lovit de contabili si pe alocuri s-au mai taiat costuri. Dar esentialul a ramas. Motorul si transmisia sunt foarte misto, greutatea redusa la extrem fara sa iti lase impresia ca stai in caruta...

Caut inlocuitor. Nu e nici un subaru pe piata care sa ma faca sa spun "asta e!", dar sunt cateva STI-uri la vanzare. Cine stie ce e cu ele, va rog sa dati un semn. Dar mai arunc ochii si pe la vecini. Am vazut un Lexus zilele trecute, exteriorul atractiv, fisa tehnica ideala, proprietarul tras la indigo. Parca descria exact ce fac eu la masinile mele. Revizii la 7k km, schimbate treburi preventiv, frane aduse de prin Australia, anvelope noi de vara si iarna, toate piesele OEM sau producatori de top, dar totul pastrat cat mai OEM posibil.
Masina... inchegata bine de tot, asamblarea de top, franele absolut perfecte ca feeling si ca tot. Din nefericire cei 245 cai tractiune spate din 2.0 montat longitudinal si cutia aisin cu 8 trepte nu livreaza pe masura datelor tehnice. Sunet 0, cutia schimba cam lent, in Sport doar tinea turatia mai sus dar nu mi s-a parut ca se schimba ceva la motor, elasticitate cam slaba, se comporta ca un aspirat si parca ii limita cuplul intre 2000 si 4000 rpm probabil ca sa nu rupa aderenta pe spate. Dotari interioare sub Mazda 2!!!  :o M-am urcat inapoi in Audi si mi s-a parut ca am dublu cuplu motor si este mult mai agresiva masina chiar si in Drive, fata de Sport la Lexus. Dezamagire si uimire maxima. Chiar ma documentasem inainte despre masina si omul era proprietarul ideal de la care sa cumperi. Pacat ca masina nu e chiar ce credeam eu ca este. Este doar o toyota care poate sa faca si depasiri.

Astept idei, sugestii, poate un subaru care sa nu ceara 10.000 euro instant pentru reparat si zile multe in garaj, dar nici nu vreau sa fie lesinat.
Imi place BRZ dar nu mi se pare ca e setat pentru mers zilnic. E prea jucaus de spate cand trebuie sa pleci mai tare dintr-o intersectie (pe uscat. pe ud nici nu vreau sa stiu)
7
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on July 08, 2025, 10:05:41 AM »
Pai aia spun, OEM plus TGV deletes da cam aceeasi treaba cu long runners de Spec C. Dimpotriva, as vedea versiunea impartita cu un usor avantaj, in sensul ca e ceva acces pentru o eventuala portare.
Nu pun Spec C, aratam in poza de mai sus ce preturi se practica doar, pentru o piesa care nu ofera mai nimic in plus.
Dar poate gresesc, nush.
8
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Mihaistan on July 08, 2025, 09:57:37 AM »
Nu zic ... dar am galerie de spec c =))) in garaj , te tentez?
9
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on July 08, 2025, 00:01:40 AM »
Din ce-am vazut pe net, sunt la fel ca flow.
Ar fi aia de spec nustiucare, fara fluturi. Dar cum bine zici, i-am scos, deci probabil am echivalentul.

Process West e cu front mount, AMS la fel si oricum nu prea-mi place, Cosworth nu stiu, n-am sapat, ca oricum nu se mai fabrica. Ba vad ca se gaseste, dar e front mount si dbw only.
Din ce am citit, plenumu', sau rezonatorul in limba asta, e de volum prea mic la cele de fabrica.
Dead end.
Ah, ar mai fi cele de aspirat, dar cred ca-i jale cu adaptarile la top mount. Am sa mai caut info.

Bine, restrictia principala ar fi turbo ma gandesc. Dar si numai cand te uiti la ea, cat de anemica e galeria, iti vin idei.

Big lol, pomana si nimic altceva.

10
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by MihaiFlorescu on July 07, 2025, 23:50:06 PM »
Galeria aia rosie de STi este o solutie sau e doar vopsea si fara fluturii pe care i-ai scos deja... parca?
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10