Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10
81
Forester / Re: pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by Xander on May 24, 2025, 22:43:17 PM »
Poate că egr nu mai închide mereu. Mai bine îl schimbi.
82
Forester / Re: pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by Muttley on May 24, 2025, 16:04:34 PM »
Ai umblat la mufe si s-a refacut contactul, posibil imperfect inainte.
83
Forester / Re: pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by ival on May 23, 2025, 19:31:28 PM »
Up-date ptr. cine intereseaza!!! Ieri am curatat (cu carbcleanner, chiar daca depunerile erau minore) si verificat (cu voltmetrul) valva EGR (din nou), Engine Coolant Temperature Sensor si Oil Temperature Sensor. Totul e conform specificatiilor Subaru Workshop Manual, asa ca au fost montate la loc. Surpriza, azi masina a pornit "la sfert" cu motorul rece sau cald si a mers perfect. Eu nu mai inteleg nimic!!!   Ce mortii ei a avut???
84
Forester / Re: pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by ival on May 22, 2025, 23:40:56 PM »
Am incercat, nici o modificare. Am verificat senzorii de pozitie (crankshaft si camshaft), schimbat valva PCV, curatat EGR, senzorul MAF, curatat clapeta acceleratie, nici o schimbare. Am citit ca Subaru a emis un buletin pe chestia asta ptr. modelele din 2014, dar nu l-am gasit.
85
Târgul auto / Re: Vand Mazda 2 Revolution Top
« Last post by Xander on May 22, 2025, 20:22:19 PM »
Spor la vânzare !

Te așteptăm cu noul Subaru. :)
86
Târgul auto / Vand Mazda 2 Revolution Top
« Last post by MihaiFlorescu on May 22, 2025, 15:47:31 PM »
Nu m-a tinut mult episodul. Vreau sa revin la Subaru. Nu ma plang de masina, e misto, dar parca e genul acela de misto pe care il apreciezi la 20 ani... sau la prima masina. Este superba in oras si consumul mediu pe ultimii 3.000km in Bucuresti aproape toti este de 7.3% cu drumuri scurte.
Este un adevarat cart, pastrand totusi ceva confort. Este incredibil de agila de cand cu rotile puse de mine.

Apreciez ca are sisteme de siguranta dar nu te zapacesc ca la alte marci. De cand o am, o singura data mi-a pus frana intr-o intersectie cand mi-a taiat unul calea facand stanga de pe prima banda "peste" mine de pe banda 2 la 1m distanta si eram deja cu piciorul pe frana. Lane departure warning este adaptiv in functie de viteza, astfel incat in oras nu intervine daca eviti canale, dar la viteze mai mari te alerteaza imediat. Rear cross traffic alert este cu adevarat util si vede masinile ce vin din unghi de 90 de grade chiar si cand sunt la 10-15m distanta, pe partea cealalta a strazii.

Poate aveti un prieten interesat... sau se preteaza foarte bine pentru doamne si domnisoare. Eu pe doamna mea nu am reusit sa o dau jos din Audi si sa o fac sa mearga cu asta mica prin oras, asa ca planul meu a esuat. Iar fii-mea mai are 7 ani si ceva pana ajunge la varsta la care sa dea de permis.

In momentul de fata bordul arata ~29.400 km, in crestere pentru ca este folosita zilnic. La mine a ajuns in noiembrie 2024 pe la 25.500km

Pentru cei care nu au vazut jurnalul, ii invit sa il citeasca aici: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,4491.0.html
Revolution Top inseamna ca are motorul cel mai puternic, un interior special din textil si piele alba, si instrumente de bord dedicate acestei echipari.
Motor 1,5l - 116 cai, 4 cilindri, aspirat, injectie directa, 8 secunde pana la 100, cutie manuala cu 6 trepte.
Anul primei inmatriculari: 2017 (pe final de an)
Revizii la sub 5000km. Ultima revizie pe la 26.000km detaliata si in jurmal
Estetic, masina e de nota 10 curat. Tot asa si tehnic.

Masina se vinde cu 3 randuri de roti si tot atatea seturi de piulite: Cele de vara pe care le-am pus eu, cele de vara pe jante originale de aliaj si niste table cu anvelope de iarna. Am si o cotiera originala, nemontata de primul proprietar si nici de mine intrucat trebuie tinuta ridicata daca vrei sa folosesti suportul de pahare de pe centru si cred ca nu se poate cobora daca ai o sticla de apa pusa acolo (de verificat).

Poze:



 





 








Pret: 12.800eur negociabil.

O sa ajunga si pe OLX cand imi fac timp, dar aici mi-a fost mai usor sa pun anuntul si chiar merita sa ajunga la un pasionat masina asta, pentru ca este chiar buna si este o ocazie rara de a mai cumpara ceva cu motor termic si putini km si in starea asta.

Masina va fi predata spalata, polishata si cu protectie aplicata pe toate elementele vopsite, pe jante, pe anvelope, pe faruri si geamuri.
87
Alte modele si non-Subaru / Re: 2019 Swift Sport
« Last post by Muttley on May 22, 2025, 11:56:09 AM »
Reply distinct, ca sa accentuez nivelul de degradare romanesc.

PATRUZECI de zile de la intrarea in tara pana la livrare prin Posta Romana.
Prin DHL, doua. Fuckin' doua!
Mi-au cerut documentele imediat ce a plecat din Japonia, iar plata taxelor de import am facut-o in clipa in care a intrat in tara.

Turudoi annapoi, fmm.......

88
Piese auto / Re: Curatenie
« Last post by Muttley on May 22, 2025, 09:11:51 AM »
Donatie, ca sa le arunc contravine principiilor mele pe alocuri ipocrite de protejare a planetei.
Evident ca nu-s originale.






Edit, placute de track Carbon Lorraine RC5+ folosite.
~500e noi, accept oferte.

89
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Ilie on May 21, 2025, 22:46:44 PM »
Chiar ma uitam pe stocul celor de la Radacini pentru Forester, multumita tie, si multe din reperele care zic ei, piesa originala, nu au cod recunoscut in niciun program de piese Subaru.. acum se explica.
Farurile alea sunt superbe.. daca as gasi si eu asa ceva pentru Forester  ::)

LE: amortizoarele spate de Forester fara SLS imi fac cu ochiul. I-am sunat si am intrebat daca sunt originale, au zis da; le-am zis de experienta ta la care nenea de la telefon zice: "aaa, se mai intampla, mai bine le comandati cu ridicare din sediu din Bucuresti"
90
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 21, 2025, 22:23:16 PM »
Nu inteleg de ce abia acum, la final, am parte de tepe.
Rallysportdirect si-a cerut scuze ca fiarele alea apar ca fiind din aluminiu si mi-au cerut sa le trimit inapoi ca sa-mi returneze banii. Mure, eu nu plimb fiare pe toata planeta. Asa ca mi-au dat puncte, pacat ca nu mai am ce lua, masina e gata.

Acum mi-o iau si local. Comand filtre de benzina originale si le primesc facute de cel mai panarama producator.
La mailuri, cand vreau sa cumpar, imi raspund in sub 5 minute.
Cand cer aia 47 lei inapoi, nimic, liniste.
1 day later: mi-au rambursat suma.

Textul e captura din pagina produsului.



Pe de alta parte, cand cutiile farurilor sunt putrezite de umezeala, pline de praf si gainat.......



...stii ca ai cumparat ceva cu adevarat rar. New Old Stock veritabil.



Eu aveam de gand sa le bag in cuptor, sa le fac bucati si sa le iau la jprei negru, ca nu le sufar asa, lucioase. Dar chiar nu pot, sunt perfecte. Le las asa pana mi-or trebui si le decid soarta/culoarea atunci.
________________________

Asta e restrictorul de evacuare. Am uitat sa-i fac poza montat, dar pur si simplu l-am bagat intre flansele din spate, intre intermediara si finala. Dupa ce am polizat o ora la gauri, ca erau mici, pentru suruburile de fabrica.
In dreapta e motorul, in stanga bara spate.



Efect: am scazut pe la 18-18.5psi. Andea nu e convins ca e din restrictor sau din caldura de seara.
Efect advers: evacuarea era silentioasa inainte, acum e aproape muta. Am traversat orasul cu ea in seara asta, ca-s kior si clinica de oftalmologie ma tufe la cap de cateva saptamani sa ma consulte gratuit. Si i-am dat. Printre cladiri, bulevarde, intersectii, nimic, liniste. Nu m-a-njurat nicio baba, inainte aruncau si cu rosii. Registru' pistii ar trebui sa-mi faca statuie.

Am primit rom nou, probabil era loc de ceva ajustare.
Andea fu simpatic, mi-a explicat ce a facut pe harta 2, aia de 18 psi. M-as mira teribil sa ajung s-o mai folosesc, de vreme ce eu fac mai mult pe 1.

Siiii... Mi-a zis o chestie zilele trecute pe care nu mi-o scot din cap. Citez aproximativ: "oricum, tu esti un caz special. Ceilalti se chinuie sa creasca boostul, tu esti singurul care te chinui sa-l reduci".
Or asta m-a facut sa iau o decizie, chiar daca nu definitiva. Cumpar hot side-ul ala. Iar pe actualul il pastrez pentru viitorul motor, unde probabil se va dovedi util. Nu stiu, m-am mai sucit de un milion de ori pana acum, dar parca as vrea +8000 de ture pentru ala.

Vara asta va merge fix cum e acum, prin iulie va fi daily.

Adaug totusi: headers, up-pipe, downpipe, acum catback. Pe toate, le-am luat pe cele mai bune de pe piata pentru stock location, unequal, catted, etc. N-am taiat niciun colt, flow maxim, EGT minim, sanse sa nu se imprastie cat mai ridicate, fie si doar in mintea mea. Nu mai zic de chiulase largite de producator...
Si aflu acum ca restrictia maxima e turbina. Numai din cauza asta, si cu mirajul EGT-urilor mai mici, am sa renunt la alea 300rpm de spool. Exista o veste buna si aici totusi, pentru cuzineti.
Dar la iarna.

Stiu c-am zis ca masina e gata, si ramane valabil. Asta e doar o oportunitate de optimizare neprevazuta, asa a vrut tumnesio  :angel:

Edit: ma uitam acum la graficul de la andea.



Pe pull 5, care a facut overboostul cel mai mare, incepand cu 4750rpm, WGDC e inca ridicat, la 35%, abia apoi se dezmeticeste si se duce spre zero. Am aflat ca voi fi practic pe spring pressure cu noua versiune dupa 4700rpm, chiar sunt curios daca isi mai revine. Avand in vedere valorile de la probele de duminica, cu solenoid anulat, as fi pesimist.

Arc mai slab + restrictor + WGDC 0. Ceva tre' sa iasa.

Next day edit: neah, la fel. Aia e, eram impacat deja.
Haios e ca pe harta 2, dupa ceva heatsoak, n-a facut overboost mai mare, deci WGDC ajustat, mie nu-mi pare a schimba mare lucru.
Aia e, housing nou.
Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10