Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10
81
Alte modele si non-Subaru / Re: i20 N 2023 sau 4
« Last post by andea79 on October 11, 2025, 23:36:25 PM »
Da aderenta are? Ca a mea dadea in gol si la 120 de cai

pe uscat nici o treaba in toate treptele  -  probabil face ceva in plus LSD-ul vs cele simple cu open diff  deci ar mai merge power :) (mai ales ca mai sunt optiuni de anvelope mai bune si chiar mai late )
pe umed insa e altceva evident daca nu esti atent cu pedala in treptele 1,2,3 chiar si 4 sometimes

LE: are butonashe de schimbat regimul motor deci daca e umed si am piciorul amortit ... tai din power 
 
82
Alte modele si non-Subaru / Re: i20 N 2023 sau 4
« Last post by MihaiFlorescu on October 11, 2025, 22:10:16 PM »
Da aderenta are? Ca a mea dadea in gol si la 120 de cai
83
Alte modele si non-Subaru / Re: i20 N 2023 sau 4
« Last post by andea79 on October 11, 2025, 19:52:10 PM »
84
Alte modele si non-Subaru / Re: 2019 Swift Sport
« Last post by Muttley on October 11, 2025, 11:56:28 AM »
Pentru ca printre altele, s-a aproape dublat pretul apei plate imbuteliate, astazi am facut o plimbare la izvor, ocazie cu care am incarcat-o cu vreo 75kg.

La intoarcere m-opresc la carfuru' din cartier, o parchez ca de obicei in panta cu frana de mana trasa, manevra care indreapta puntea spate si comprima suspensia.
Cumpar ce-mi trebuie, ma-ntorc la tigaita si ma loveste vizual schimbarea. Asa ca-i trag poza.



Ajung acasa, ii trag alte poze.



Deci arata atat de extraordinar de bine lasata de ciur, incat incep s-o dau in detalii.
Masor center to arch pe ambele parti, imi iese cam ~20 si ~30mm diferenta, ca pavajul e valuri. Nu stiu cat era inainte, am sa masor in garaj, unde e drept.
Verific uniformitatea garzii la sol, si mi se pare ca pragul e destul de paralel cu solul.
O si mut, ca sa ma uit de la distanta.



Eu am mai avut o tentativa in trecut s-o cobor de fund, cand am tensionat bucsele puntii in sensul asta desfacandu-le si restangandu-le sub sarcina cu niste roti in portbagaj. Dar efectul a fost minim/nul. Ma mai gandeam la kit roata de rezerva si carlig de remorcare, numai s-o trag in jos. Pe de alta parte, blasfemie pe o masina atat de usoara.

Deci, in concluzie si pe scurt, cand o fi sa ma mai eliberez de ocupatiile curente si apoi sa ma plictisesc, eu mai iau un set de arcuri lowering. Ceva european, sa fie transportul digerabil, Eibach, H&R sau KW, cu drop mare, de 35 probabil. Actualele Monster Sport au 20, probabil doar 15 pe spate. Si schimb doar spatele.
N-am cum altfel, mi se pare perfectiune pura cu ciuru' lasat.
85
Tārgul auto / Re: (v2) Sfaturi achizitie Subaru si anunturi de pe net
« Last post by MihaiFlorescu on October 10, 2025, 16:39:01 PM »
Daca e cineva interesat de masina din anuntul de mai jos, va pot da detalii, in privat. 

https://www.olx.ro/d/oferta/subaru-forester-2-5xt-turbo-4x4-primul-proprietar-IDjOJEB.html

PS: nu o vand eu si nu cunosc proprietarul.
86
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by NicNic on October 09, 2025, 14:44:55 PM »
Pentru ca avea sunet de bătaie, aia e.
Parcă mai bine īl desfăceai fără să se rupă. Era mai mic impactul.

Nu cred ca era mai economic.
Tot bloc defect aveam, arbore fisurat si restul pieselor cu uzura. Deci reparatia ar fi fost tot pe acolo.
Singurele economii ar fi fost cele pentru deplasarile pe platforma.
87
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by Xander on October 09, 2025, 14:42:10 PM »
Pentru ca avea sunet de bătaie, aia e.
Parcă mai bine īl desfăceai fără să se rupă. Era mai mic impactul.
88
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by NicNic on October 09, 2025, 14:38:53 PM »
:-[ :-[
Auci! Asa de brusc? Nici un semn?

Ba a dat semne. Bataie specifice, ce se auzeau mai bine cand apasam ambreiajul. Spre final, se auzeau si cu ambreiajul neapasat.
Eu le simt de cateva mii de km (2-3 mii).
Recunosc ca am facut si drumuri neindicate pentru situatia respectiva (excursie de 3 zile prin munti, de unde l-ar fi luat pe Visi doar cu elicopterul, ori demontat, in caz de ceva).

Delicat. Probabil cel mai ieftin este un motor second, dar tot loterie ar fi...
Dieselul Subaru stiu ca a functionat mai bine sau fara probleme doar in conditiile in care a avut schimburi de ulei la maxim 10.000 si nu a fost fortat prea mult in turatii... Deci oricum sensibil.
Cedarea s-a produs la o turatie mai mare, intr-adevar. Cred ca eram deja pe la 90-110, intr-a 3-a, in rampa cu panta. Deci si vreo 4000 rpm.
In plus, regim de 3-4000 rpm era destul de des aplicat, pentru ca suna tare bine boxerul ....

Motor nou daca pastrezi masina. Cel mai sigur, posibil si ieftin.
Altfel, tichetut.

Evident, nu am de gand sa cumpar un "loz" second-hand, care deja are uzuri incompatibile cu o fiabilitate buna.
Ma interesez de un motor refacut. Stiu ca Marian (Bragadiru) este inca in activitate. Am vorbit de principiu cu el, am si un pret, estimativ, care depinde de ce mai gaseste dupa verificarea detaliata.
Ma gandesc ca si injectoare, volanta, ambreiaj, pompa vacuum, accesorii diverse sunt pasibile de inlocuire pentru a avea ceva temeinic refacut. Deci costurile vor fi ceva.

Daca nu ma atasam asa de mult de masina asta, deja as fi cautat alta, ceva cu reductor, mai adecvat pentru ce folosesc eu masina.
Si ajung la alta dilema ... fiindca masina o folosesc atat la drum lung de autostrada, cat si pe coclauri de pietre sau noroi.
Iar o combinatie de mers confortabil atat pe A1, cat si pe Strategica, inseamna sa fie o masina cam speciala ...

Visi le-a satisfacut pe amandoua, totusi cu ceva in plus pentru autostrada.
89
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by Xander on October 09, 2025, 14:38:12 PM »
Imi pare rau sa citesc aceasta veste. Ciudat ca nu a dat semne inainte de eveniment. Poate nu e vibrochenul.
90
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by Muttley on October 09, 2025, 11:13:55 AM »
Motor nou daca pastrezi masina. Cel mai sigur, posibil si ieftin.
Altfel, tichetut.
Pages: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10