M-am lămurit, de fapt pierde ulei de transmisie din conducta/ porțiunea cu furtun care trece pe sub vasul de expansiune, cea de deasupra, e conducta dintre caseta de directie si pompa de servofrană, E crăpat furtunul de cauciuc exact în zona de sub vasul de expansiune, uleiul se prelinge pe capacul de chiuloasă și apoi ajunge pe galeria de evacuare încinsă. Probabil că cea mai bună soluție este să duc conducta la o firmă de hidraulică să-mi inlocuiască doar furtunul de cauciuc și să păstrez conectorii și conducta metalica.
În altă ordine de ideii, după câteva sute de km făcuți, așa de acomodare, pot spune că e interesantă la condus, trage bine motorașul de 2 litri, cere turații, nu poți să conduci cuminte, cam spartană, stă bine pe curbe la viteză mai mare, se turează și trage ok. Mai trebuie să bibilesc frânele, probabil un kit de reparație etrieri, am vazut că nu are culisante nici față , nici spate.
Mă doare spatele de la ea!
