Dane, nu e chiar asa.
La orice chestie platita nu ai cum sa nu iti faci socoteala, sa vezi daca bugetul iti permite acel lucru.
Mai mult, cand exista oferte alternative, e si mai dificil sa ocolesti regula rentabilitatii (analiza financiara).
Si ai dreptate, eu am folosit pe Visi ca pe un all-around-er.
L-am ingrijit cat am putut de bine, dar l-am si "stors" in unele situatii.
Si asta a fost motivul pentru care mi-a placut: a raspuns mereu foarte bine la cerintele mele, conform asteptarilor.
As spune ca si defectarea lui s-a produs conform asteptarilor ... Foarte cuminte, ce sa spun?
Pentru viitor, nu cred ca o investitie in Visi ar fi logica, nici macar dpdv sentimental.
Inclusiv oameni care se ocupa de vanzari sau reparari de Subaru mi-au recomandat sa trec la alta masina.
La cum arata Visi acum (lac de vopsea jupuit, bara atinsa pe toate partile, hayon care zornaie, ornamente interioare care nu mai stau fixate, etc.) consider ca nici macar sa o vand asa cum e nu e cazul sa o fac.
Singurele chestii la care ma gandesc ca ar merita valorificate sunt rotile (anvelope AT cu doar 1500 km rulaj, plus jante reconditionate) si diferentialul central (inlocuit acum vreo 3000 km, cu piesa noua, de origine).
Restul masinii este cel de la prima echipare, folosit destul, deci nu ar prezenta interes, cel mai probabil.
Pentru mine, cea mai buna solutie ar fi sa ma despart cat mai repede de Visi, fizic. Adica la Remat (cimitir auto...

).