P-astea le-am schimbat la mijloc de septembrie, pe relativa canicula.

Nu mai suportam. Diminetile erau reci, asta facand mizeriile alea de anvelope de vara sa se intareasca peste limita suportabilitatii mele. Acum e vis cu allseason.
As fi super dispus smf in ei bani si sa le arunc, sa iau altceva. Dar intervine bataia de cap cu demontarea, nezgarierea jantelor, echilibrarea.
Pe de alta parte, trei luni le-am tinut. Fara ceva track day care sa stoarca viata din ele, astea ma tin 10 ani...
Nu stiu.
Nu le port pica japonezilor aia de lucreaza pe minimul pe economie la Yokohama, cum pentru ei, probabil ca conceptul de GROPI le este strain. Aia e.
Apropo de trackday, consumul mediu e in jur de 9l/100km. In teorie, probabil ar trebui sa fie-n jur de 6. Dar n-am cum, efectiv cere.
Apropo de cerut.
Am mai avut un episod de boost-cut si limp mode. O calcasem 2 secunde in treapta 6, si asta pe la 3500rpm. Nu vrea, nu suporta, nu-i place. Desi am mai zis, desi uit, interzis total WOT in 6.
Iar pe grupul posesorilor au inceput sa curga valuri chiulasele fisurate. Brusc, modelul s-a transformat dintr-un monument de fiabilitate intr-un dezastru.
Deci ma paste si pe mine.
Pe de alta parte, am 3 motoare refacute in palmares, un Renault 5 Alpine, un Dacia 1310 si un Subaru. Nu zic ca nu e fun, dar mi-e lene, dureaza mult prea mult. Asa ca ma gandesc serios ca dupa ce-mi revin cu banii, sa-mi iau un longblock complet. Sa fie, sa rezolv in 2-3 zile cand crapa.
De ce sa cumpar motor nou? Simplu, am mai zis: e cea mai misto masina din istorie. Pentru mine cel putin.